High Voltage van AC/DCquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef Doevelaer het volgende:
Cross moet toch gewoon met High Voltage van Electric Six opkomen
Ik sta er net zo in als Vincent van der Voort.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Juichen wij voor verraders met andere vlaggetjes?
Nee, raus ermee. Gegen die mauer, kaalscheren en over de grens flikkeren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
NWYR zou wel echt een nietszeggend opkomstnummer zijnquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
High Voltage van AC/DC
Voltage van NWYR
Zelfs het originele Dragostea Din Tei was leuker geweest
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, raus ermee. Gegen die mauer, kaalscheren en over de grens flikkeren.
Het is wel een lekkere walk-onquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
NWYR zou wel echt een nietszeggend opkomstnummer zijn
Het over de grens flikkeren kost ook niet bijster veel werkquote:
Ik ben het helemaal met je eens maat. Ik ben hier toch ook niet met een Amerikaans vlaggetje aan het postenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ook deze partij is knipoogwerk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het over de grens flikkeren kost ook niet bijster veel werk
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cor Quisling. Wat dacht je zelf.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke actieve Nederlandse darter (dus niet Jerry Hendriks) zou jij het liefst en het minst graag een autorit van 8 uur mee willen doen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cor lijkt me een hele saaie man tijdens een autorit van 8 uur
Gian 'refokop' van Veenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke actieve Nederlandse darter (dus niet Jerry Hendriks) zou jij het liefst en het minst graag een autorit van 8 uur mee willen doen?
Liefst kies ik Gian, minst graag Raybar of Noppert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |