Maakt nu geen drol meer uit, was vooral tijdens de zwangerschap dat dit niet mochtquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Lekker stukje kwik in de borstvoeding
Tenminste iemand die het in de gaten heeft. In tegenstelling tot die waardeloze @Doevelaer staakaapquote:
Je grammatica is in ieder geval alvast op niveauquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:24 schreef BB-King het volgende:
Vandaag hamburgers.
Morgen patat.
Zondag pizza.
Goh het lijkt wel of ik mij voorbereid op het WK darts.
Dat zal voor die ene keer in 10 maand tijd wel goed gaan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Lekker stukje kwik in de borstvoeding
Dit keer geen afleiding door tettenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het in de gaten heeft. In tegenstelling tot die waardeloze @:doevelaer staakaapMiddelmaat!
Zal bij de_boswachter sowieso niet zo vaak gebeuren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit keer geen afleiding door tetten
Noa-Lynn van Leuvenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van welke darter zouden jullie borstvoeding willen hebben?
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal bij de_boswachter sowieso niet zo vaak gebeuren.
Bobby George.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Andy Fordham.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beau Greavesquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Reïncarnatie van VVDVquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het grote neeschudden is alweer begonnen bij Landman.
Chris is Chrisquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het grote neeschudden is alweer begonnen bij Landman.
Darryl Fittonquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijd voor een sneltreinwedstrijdje met Searle v Landman. Denk klokke 16:30 alweer klaar die pot
quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijd voor een sneltreinwedstrijdje met Searle v Landman. Denk klokke 16:30 alweer klaar die pot
Eerst maar eens een tourkaart terug halen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal over een jaar wel weer opdoemen in de kolommen, helaas.
Lekker tegen Jimmy en Jerry Hendriks om een tourkaart spelenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eerst maar eens een tourkaart terug halen.
Ik denk dat de Q-School van 2025 wel de meest wanstaltige veldvulling ooit is.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker tegen Jimmy en Jerry Hendriks om een tourkaart spelen
Doet Jerry mee ja?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker tegen Jimmy en Jerry Hendriks om een tourkaart spelen
De serie is fenomenaal, Billy Bobgod.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Correctie: Het moment dat Landman zich vor het WK plaatst weet ie al "Okee ik moet aan de bak"
Stijn gooide met een vergelijkbaar gemiddelde Michael Smith(uis) eraf.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar kom je in Het Wapen van Wapenveld nog net mee weg, waarschijnlijk.
Tenzij hij wintquote:
Cor herhaalt nog eventjes dat het de bedoeling is dat je de roerbakmaaltijden niet lifo maar fifo moet vullen en dat je een halfuurtje mag blijven om het over te doenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
Cor heeft een filiaalmanager van de Albert Heijn hoofd.
Goed voor de coëfficentenpølønaisequote:Op vrijdag 12 december 2025 16:39 schreef BB-King het volgende:
Zijn de echte Noren en Zweden nu echt blij dat een aantal Nederlandse B-darters hun land vertegenwoordigd?
Ik denk dat je nu in Oslo een speld kunt horen vallen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:39 schreef BB-King het volgende:
Zijn de echte Noren en Zweden nu echt blij dat een aantal Nederlandse B-darters hun land vertegenwoordigd?
High Voltage van AC/DCquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef Doevelaer het volgende:
Cross moet toch gewoon met High Voltage van Electric Six opkomen
Ik sta er net zo in als Vincent van der Voort.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Juichen wij voor verraders met andere vlaggetjes?
Nee, raus ermee. Gegen die mauer, kaalscheren en over de grens flikkeren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
NWYR zou wel echt een nietszeggend opkomstnummer zijnquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
High Voltage van AC/DC
Voltage van NWYR
Zelfs het originele Dragostea Din Tei was leuker geweest
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, raus ermee. Gegen die mauer, kaalscheren en over de grens flikkeren.
Het is wel een lekkere walk-onquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
NWYR zou wel echt een nietszeggend opkomstnummer zijn
Ik ben het helemaal met je eens maat. Ik ben hier toch ook niet met een Amerikaans vlaggetje aan het postenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ook deze partij is knipoogwerk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het over de grens flikkeren kost ook niet bijster veel werk
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cor Quisling. Wat dacht je zelf.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke actieve Nederlandse darter (dus niet Jerry Hendriks) zou jij het liefst en het minst graag een autorit van 8 uur mee willen doen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cor lijkt me een hele saaie man tijdens een autorit van 8 uur
Gian 'refokop' van Veenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke actieve Nederlandse darter (dus niet Jerry Hendriks) zou jij het liefst en het minst graag een autorit van 8 uur mee willen doen?
Liefst kies ik Gian, minst graag Raybar of Noppert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |