186 cmquote:
Bedankt, jij bent ook best wel leukquote:
Als het loopt is het een geweldige darter, het loopt alleen vaak nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:16 schreef Doevelaer het volgende:
Fijn dat Chris toch zo veel vertrouwen had
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent ook best wel leuk
Maar ben jij nou Wup of iemand anders van vroeger?
Als het Wup is zijn we coulantquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Genieten doe je voluitquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Patat met kroket en mexicano pindasaus
Lekker stukje kwik in de borstvoedingquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef Doevelaer het volgende:
Ik doe vanavond stukkie roodbaars, geroosterde krieltjes met parmezaan en doperwtjes met sjalot en dragon
En vanaf nu iedere leg moeten winnen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Landman moet nu alles op alles zetten.
Maar dan zonder roodbaars, krieltjes, parmezaan en doperwtjes, en met frikandel en mayonaisequote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef Doevelaer het volgende:
Ik doe vanavond stukkie roodbaars, geroosterde krieltjes met parmezaan en doperwtjes met sjalot en dragon
Tis vooral veldvulling. Komt een paar rondes door maar je weet nu al dat ie niet voorbij ronde 4 gaat komen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef Evangelion het volgende:
Jaarlijkse reminder dat searle een cheating cunt is
Type benito van de pas?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef Evangelion het volgende:
Jaarlijkse reminder dat searle een cheating cunt is
BOHquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef Doevelaer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |