Dit WK mist een type Terry Down.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Verwend? Gewoon gigantische aanstellerij hier.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ligt as we speak aan de borst van mijn wederhelft
Stukje cuckoldingquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is geil.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
ja ik wachtte even of het nog ging komen. Maar nee.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:32 schreef GertKuyt het volgende:
Duurde eeuwen. Zo gaan we de 180 niet halen he.
We hebben de wederopstanding van Poepzor gewoon gevonden toch?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even aan het werk dan allen
Oke Lil Kleinequote:Op vrijdag 12 december 2025 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben meer van de schoppen vrouw.
Elke eerste set is tot nu toe 3-2 geworden. Tijd voor boodschappentasgenot.quote:
En King is gewoon leuk. Zelfs op de MODUS kun je je stuk lachen om die vent.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit juist genieten. Ouderwets dartspotje.
En dan ook nog George Nobel als scheidsrechterquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoogste gezamenlijke leeftijd op het WK ooit? Vast niet.
White (55) - King (59): 114
Lim tegen Anderson schoot me als eerste te binnen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
AH nee iedereen die tegen Paul Lim speelt pakt dat record
Dit jaar speelt Lim tegen een andere "Zweed"quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lim tegen Anderson schoot me als eerste te binnen.
BUT NO MOREquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elke eerste set is tot nu toe 3-2 geworden. Tijd voor boodschappentasgenot.
John MaGowan (64) - Dennis Priestley (55): 119 op WK 2006quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoogste gezamenlijke leeftijd op het WK ooit? Vast niet.
White (55) - King (59): 114
Hij kan zo in dat plaatje/meme over niet werken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Searle ziet er dan ook wel uit als een tokkie
Moesten we zo ver terug ja?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:59 schreef H_T het volgende:
[..]
John MaGowan (64) - Dennis Priestley (55): 119 op WK 2006
vorige pot ook al. WOrdt traditie bij die FALERS.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Te laat terug naar de zaal. Stond dat in de bingo?
Neenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lijkt de NOS wel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Liever een kleine witz over olifantenoren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige pot ook al. WOrdt traditie bij die FALERS.
Misschien is het inmiddels verbeterd, maar dit was lange tijd het recordquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moesten we zo ver terug ja?Valt nog mee
Leven die allebei nog eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien is het inmiddels verbeterd, maar dit was lange tijd het record
Wepsquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke kunnen we voor de bingo afstrepen?
Hoelang loopt dat contract met VP nog? Hopelijk snel de stekker er uit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige pot ook al. WOrdt traditie bij die FALERS.
Ja.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom net vd kapper en zie de gemiddeldes bij white King. Is t de strontpot die t lijkt te zijn?
ja. Genoeg woorden aan vuil gemaakt daarmee.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom net vd kapper en zie de gemiddeldes bij white King. Is t de strontpot die t lijkt te zijn?
proper brexit dartsquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker man.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kapsalon zul je wel bedoelen, dikzak.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kapsalon zul je wel bedoelen, dikzak.
Ik ga trouwens alsnog een dutje doen. Kan wel nu.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Genoeg woorden aan vuil gemaakt daarmee.
Update: MaGowan en Priestley stonden ook op WK 2009 tegenover elkaar, dus de combined age kan naar 125quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien is het inmiddels verbeterd, maar dit was lange tijd het record
Het loopt niet af, podium staat waterpas.quote:
Gewoon betoaluh.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:17 schreef TjjWester het volgende:
Vanavond geen darten bij viaplay maar een kansloze handbal wedstrijd
Beflikkering.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:17 schreef TjjWester het volgende:
Al besproken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:17 schreef TjjWester het volgende:
Ik zou de koning niet verplaatsen in je eerste twee zetten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
King zit onder het gemiddelde van Ashton na twee zetten.
Oke Hans Niemannquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou de koning niet verplaatsen in je eerste twee zetten.
@:maxi-mus @:Wereldgozer
Ik heb gisteren 90 minuten in dat Roemeense stadion mijn lijdensweg moeten ondergaan, vervolgens een uur buiten moeten wachten totdat de politie ons liet gaan en vervolgens nog een uur terug gewandeld met mijn pa van 64. Terwijl bij het fouilleren mijn iPhone kabeltje was afgenomen, dus ik had geen batterij meerquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat leuk
Werk weer afgerond voor deze week?
In decemberquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 90 minuten in dat Roemeense stadion mijn lijdensweg moeten ondergaan, vervolgens een uur buiten moeten wachten totdat de politie ons liet gaan en vervolgens nog een uur terug gewandeld met mijn pa van 64. Terwijl bij het fouilleren mijn iPhone kabeltje was afgenomen, dus ik had geen batterij meer
Ik vind dat ik keihard gewerkt heb.
Frankie is zelf ouder dan beide heren.quote:
O ja je was in Boekarest. Leuk verder?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 90 minuten in dat Roemeense stadion mijn lijdensweg moeten ondergaan, vervolgens een uur buiten moeten wachten totdat de politie ons liet gaan en vervolgens nog een uur terug gewandeld met mijn pa van 64. Terwijl bij het fouilleren mijn iPhone kabeltje was afgenomen, dus ik had geen batterij meer
Het is toch je cluppie he. Ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prachtig stadion. De stad is niet zo mooi, maar genoeg mooie kroegjes. Morgen gaan we met de bus door Transsylvanië, daar heb ik wel zin in.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja je was in Boekarest. Leuk verder?
Ooit een keer geweest in de zomer, toen was het daar niet te harden. Bier was op zich wel prima toen, dacht ik.
Tot aan de 1-3 was het hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is toch je cluppie he. Ik moet er niet aan denken.
Ik sukkelde na de 3-1 in slaapquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat dachten we gisteren ook
Het leven van een Feyenoorder in een notendopquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, Wup.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:38 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Ik sukkelde na de 3-1 in slaap
Nee, mooi vond ik het daar destijds ook niet echt. Vooral heel veel verkeer, drukte enzovoorts.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prachtig stadion. De stad is niet zo mooi, maar genoeg mooie kroegjes. Morgen gaan we met de bus door Transsylvanië, daar heb ik wel zin in.
Overal files inderdaad. We namen de uber naar het stadion, bleken de SLO’s het verkeerde adres hebben gepost. Compleet in the middle of nowhere. Ik probeer een nieuwe Uber, wij hebben direct beet. Stappen er drie andere Feyenoorders uit die uber die voor ons komt, van ‘ja waar is dat stadion dan?’.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, mooi vond ik het daar destijds ook niet echt. Vooral heel veel verkeer, drukte enzovoorts.
Op diezelfde vakantie zijn we toen ook in Sofia geweest en dat vond ik veel leuker.
Dat wordt momenteel op poten gezet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:45 schreef BarryBangkok het volgende:
Wordt de Toon Greebe trophy nog verspeeld volgende maand?
Stichting Leerplan Ontwikkeling?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overal files inderdaad. We namen de uber naar het stadion, bleken de SLO’s het verkeerde adres hebben gepost. Compleet in the middle of nowhere. Ik probeer een nieuwe Uber, wij hebben direct beet. Stappen er drie andere Feyenoorders uit die uber die voor ons komt, van ‘ja waar is dat stadion dan?’.
SLO’s zijn medewerkers van de club die de communicatie naar de fanatieke aanhang ondersteunenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Stichting Leerplan Ontwikkeling?
Af en toe klein handgemeen met de wouten hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
SLO’s zijn medewerkers van de club die de communicatie naar de fanatieke aanhang ondersteunen
Tim Hofman heeft daar nog een mening over
Gooien samen net boven hun gemiddelde leeftijdquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:49 schreef Szura het volgende:
Ik zie dat deze bejaarden amper 80 gemiddeld aan het smijten zijn
Spanning. Drama. Chokes. Veel leuker dan Luke Littler.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:49 schreef Szura het volgende:
Ik zie dat deze bejaarden amper 80 gemiddeld aan het smijten zijn
De erg openhartige Searle.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijd voor een sneltreinwedstrijdje met Searle v Landman. Denk klokke 16:30 alweer klaar die pot
Wat moet je daar anders ook?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heel Wapenveld zit nu in de kroeg.
Ryan laat dadelijk de schedel van Landman tatoeërenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijd voor een sneltreinwedstrijdje met Searle v Landman. Denk klokke 16:30 alweer klaar die pot
Daarna z'n vader ook.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ryan laat dadelijk de schedel van Landman tatoeëren
Na een pot van Wadequote:Op vrijdag 12 december 2025 15:52 schreef BarryBangkok het volgende:
Wanneer gaat Yannick z'n eerste pislinke tweet sturen dit WK?
Pauperketting, checkquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
Chris is honds en hondslelijk.
Met zijn Ajaxhoofd. @:slobeend
Mijn pa zegt dat ie het wel vindt meevallenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
Chris is honds en hondslelijk.
Met zijn Ajaxhoofd. @:slobeend
Leuk, daar hebben nog voorouders van me gewoondquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heel Wapenveld zit nu in de kroeg.
Wat vindt jouw pa van Gurney?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn pa zegt dat ie het wel vindt meevallen
In vergelijking met Searle
Surl slaapt onder de brug. @Zipportalquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn pa zegt dat ie het wel vindt meevallen
In vergelijking met Searle
Typisch Chrisquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:58 schreef BarryBangkok het volgende:
Chris moet z'n beste spel spelen
Stukje Veluwse klei.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Chris is gewoon Chris. Gewoon een nuchtere boer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zouden jullie als opkomstnummer kiezen?
Nee's niks van de Raggende Mannenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
ducktales theme (dutch)quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Gorky - Miaquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk jammer dat deze banger nog nooit gebruikt isquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Fire Your Guns van AC/DC al weet ik niet of dat zou mogen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Maar oké, ik denk dan toch Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Patat met kroket en mexicano pindasausquote:
Nee. Maar dat is het enige waar iedereen hem van kentquote:
Ik wil zeggen vies vet varken, maar eigenlijk best lekker.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Patat met kroket en mexicano pindasaus
Een heerlijk dartsdieet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Searle ziet helemaal nietsquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:03 schreef BarryBangkok het volgende:
Landman ziet het allemaal wel.
1-0 Searle.
Iets van Steel Pantherquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker man.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij gaan kijken of er nog plek is bij de Korean BBQ en anders wandelen we een pub binnenquote:
Er mag wel een kilo of 4 á 5 af maar ik weeg nog niet meer dan 80 kilo.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik wil zeggen vies vet varken, maar eigenlijk best lekker.
Lengte?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er mag wel een kilo of 4 á 5 af maar ik weeg nog niet meer dan 80 kilo.
Nog geen 80 kilo bij het WK darts?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Peildatum is 4 januari.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog geen 80 kilo bij het WK darts?
Dan mag er 4 a 5 kilo bij
30 cmquote:
Dit klinkt niet dartsfitquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Chris blijkt elk jaar wederom veldvulling te zijnquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:16 schreef Doevelaer het volgende:
Fijn dat Chris toch zo veel vertrouwen had
186 cmquote:
Bedankt, jij bent ook best wel leukquote:
Als het loopt is het een geweldige darter, het loopt alleen vaak nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:16 schreef Doevelaer het volgende:
Fijn dat Chris toch zo veel vertrouwen had
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent ook best wel leuk
Maar ben jij nou Wup of iemand anders van vroeger?
Als het Wup is zijn we coulantquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Genieten doe je voluitquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker stukje kwik in de borstvoedingquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef Doevelaer het volgende:
Ik doe vanavond stukkie roodbaars, geroosterde krieltjes met parmezaan en doperwtjes met sjalot en dragon
En vanaf nu iedere leg moeten winnen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Landman moet nu alles op alles zetten.
Maar dan zonder roodbaars, krieltjes, parmezaan en doperwtjes, en met frikandel en mayonaisequote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef Doevelaer het volgende:
Ik doe vanavond stukkie roodbaars, geroosterde krieltjes met parmezaan en doperwtjes met sjalot en dragon
Tis vooral veldvulling. Komt een paar rondes door maar je weet nu al dat ie niet voorbij ronde 4 gaat komen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef Evangelion het volgende:
Jaarlijkse reminder dat searle een cheating cunt is
Type benito van de pas?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef Evangelion het volgende:
Jaarlijkse reminder dat searle een cheating cunt is
BOHquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef Doevelaer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |