Nee, mooi vond ik het daar destijds ook niet echt. Vooral heel veel verkeer, drukte enzovoorts.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prachtig stadion. De stad is niet zo mooi, maar genoeg mooie kroegjes. Morgen gaan we met de bus door Transsylvaniė, daar heb ik wel zin in.
Overal files inderdaad. We namen de uber naar het stadion, bleken de SLO’s het verkeerde adres hebben gepost. Compleet in the middle of nowhere. Ik probeer een nieuwe Uber, wij hebben direct beet. Stappen er drie andere Feyenoorders uit die uber die voor ons komt, van ‘ja waar is dat stadion dan?’.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, mooi vond ik het daar destijds ook niet echt. Vooral heel veel verkeer, drukte enzovoorts.
Op diezelfde vakantie zijn we toen ook in Sofia geweest en dat vond ik veel leuker.
Dat wordt momenteel op poten gezet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:45 schreef BarryBangkok het volgende:
Wordt de Toon Greebe trophy nog verspeeld volgende maand?
Stichting Leerplan Ontwikkeling?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overal files inderdaad. We namen de uber naar het stadion, bleken de SLO’s het verkeerde adres hebben gepost. Compleet in the middle of nowhere. Ik probeer een nieuwe Uber, wij hebben direct beet. Stappen er drie andere Feyenoorders uit die uber die voor ons komt, van ‘ja waar is dat stadion dan?’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |