Gewoon betoaluh.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:17 schreef TjjWester het volgende:
Vanavond geen darten bij viaplay maar een kansloze handbal wedstrijd
Beflikkering.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:17 schreef TjjWester het volgende:
Al besproken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:17 schreef TjjWester het volgende:
Ik zou de koning niet verplaatsen in je eerste twee zetten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
King zit onder het gemiddelde van Ashton na twee zetten.
Oke Hans Niemannquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou de koning niet verplaatsen in je eerste twee zetten.
@:maxi-mus @:Wereldgozer
Ik heb gisteren 90 minuten in dat Roemeense stadion mijn lijdensweg moeten ondergaan, vervolgens een uur buiten moeten wachten totdat de politie ons liet gaan en vervolgens nog een uur terug gewandeld met mijn pa van 64. Terwijl bij het fouilleren mijn iPhone kabeltje was afgenomen, dus ik had geen batterij meerquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat leuk
Werk weer afgerond voor deze week?
In decemberquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 90 minuten in dat Roemeense stadion mijn lijdensweg moeten ondergaan, vervolgens een uur buiten moeten wachten totdat de politie ons liet gaan en vervolgens nog een uur terug gewandeld met mijn pa van 64. Terwijl bij het fouilleren mijn iPhone kabeltje was afgenomen, dus ik had geen batterij meer
Ik vind dat ik keihard gewerkt heb.
Frankie is zelf ouder dan beide heren.quote:
O ja je was in Boekarest. Leuk verder?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 90 minuten in dat Roemeense stadion mijn lijdensweg moeten ondergaan, vervolgens een uur buiten moeten wachten totdat de politie ons liet gaan en vervolgens nog een uur terug gewandeld met mijn pa van 64. Terwijl bij het fouilleren mijn iPhone kabeltje was afgenomen, dus ik had geen batterij meer
Het is toch je cluppie he. Ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prachtig stadion. De stad is niet zo mooi, maar genoeg mooie kroegjes. Morgen gaan we met de bus door Transsylvanië, daar heb ik wel zin in.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja je was in Boekarest. Leuk verder?
Ooit een keer geweest in de zomer, toen was het daar niet te harden. Bier was op zich wel prima toen, dacht ik.
Tot aan de 1-3 was het hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is toch je cluppie he. Ik moet er niet aan denken.
Ik sukkelde na de 3-1 in slaapquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat dachten we gisteren ook
Het leven van een Feyenoorder in een notendopquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, Wup.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:38 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Ik sukkelde na de 3-1 in slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |