Dan kan hij beter wat tips van Noppert krijgen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou jamai van de herenliefde zijn denken jullie
Ik heb helemaal geen neusquote:Op donderdag 11 december 2025 22:54 schreef BB-King het volgende:
Darten ze tegenwoordig met hun neus dan?
Lamme tegen de blindequote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaan er nog af tegen Ajax zondag
Rendacquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Lamme tegen de blinde
Heitinga is al weg gelukkig maar ook Van Persie mogen ze het ravijn ingooien voor de absolute wanprestaties in Europa dit jaar. In de kliko en afzinken.
Leuk begin ook met fantasieopstelling in Braga en daarna van regen in drupquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Lamme tegen de blinde
Heitinga is al weg gelukkig maar ook Van Persie mogen ze het ravijn ingooien voor de absolute wanprestaties in Europa dit jaar. In de kliko en afzinken.
Masters of Dartsgodenquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Szura het volgende:
Doen die kleerkasten nog eens iets nuttigs bij de walk-in ipv alleen boos kijken?
Bring back opkomst in golfkarretjes!!!!!
En Ashley Zaat!quote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Szura het volgende:
Doen die kleerkasten nog eens iets nuttigs bij de walk-in ipv alleen boos kijken?
Een tattoo-loos duel met BMI's onder de 25. Waardeloosquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Lichtgewicht duel dit. Waar zijn de vetrollen.
Gaan doen alsof je geniaal bent met je 85 IQ-puntjes, bij Heerenveen ook al van dat domme gedragquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk begin ook met fantasieopstelling in Braga en daarna van regen in drup
Tattoo's kan ik wel aan wennen, los van haar tattoos dan uiteraard.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Een tattoo-loos duel met BMI's onder de 25. Waardeloos
Geen gouden ringen of kettingen van 100 kg meerquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Lichtgewicht duel dit. Waar zijn de vetrollen.
Met een paard uiteraardquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Szura het volgende:
Plexiglasgodenquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Szura het volgende:
Geneukt tijdens een Idols afleveringquote:Op donderdag 11 december 2025 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
Godver @:wereldgozer heeft gelijk
"Het eerste seizoen van Idols begon op 1 november 2002 en de finale werd uitgezonden op 8 maart 2003. Het eerste seizoen werd gewonnen door Jamai Loman"
...
"Jamai van den Herik (10 april 2003) is een professioneel darter.."
Die pa moet dan van verkeerde kant zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
Godver @:wereldgozer heeft gelijk
"Het eerste seizoen van Idols begon op 1 november 2002 en de finale werd uitgezonden op 8 maart 2003. Het eerste seizoen werd gewonnen door Jamai Loman"
...
"Jamai van den Herik (10 april 2003) is een professioneel darter.."
Bohhh eeuwig zonde dat Playboy haar nooit gevraagd heeft toen ze wilde.quote:
Straalde ook wel een hoop geilheid van Jamai af.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geneukt tijdens een Idols aflevering
NSB'er?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die pa moet dan van verkeerde kant zijn
AlblaSSerdamquote:Op donderdag 11 december 2025 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Lettertype op z’n rug heeft wat nazistisch. Wolf3D ofzo
Postte vandaag Charlie Kirk We Miss You. Misa is extreem rechtsquote:Op donderdag 11 december 2025 23:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje padelluh om dat gepruts van Sels te compenseren
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Toch van de verkeerde kant dusquote:Op donderdag 11 december 2025 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Dat lobje richting bullquote:Op donderdag 11 december 2025 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gooit wel lekker snel maar geen fan van worp van Jamai
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nu niks meer?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misa haar Insta was echt puur genot.
Ging over de speler die tegen Littler speelde.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
Denk dat het Razma geen flikker interesseert wat het inkomen in Litouwen is. Letland daarentegen..
Hep kinderen nuquote:Op donderdag 11 december 2025 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij wat preutser maar ik volg het al een tijdje niet meer
Airbag had ze iig al voorhandenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vandaag haar auto in puin gereden met parkeren blijkbaar
2 van haar 4 laatste posts zijn in badkledingquote:Op donderdag 11 december 2025 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij wat preutser maar ik volg het al een tijdje niet meer
Zal je net zien dat ze ook geen maagd meer is.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:13 schreef Wertha het volgende:
[..]
Mja, dan heb je er ook niks meer aan. Weg ermee, uit dat licht.
Bohhhh gekomen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
2 van haar 4 laatste posts zijn in badkleding
She said: ''I was lying down on a seat in the back when Phil tried to kiss me. I told him to stop and pushed him away but he kept coming back. He undid my trouser zip several times.quote:
BINGOquote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Szura het volgende:
Ciska is een lieve dame , ben er al een paar keer langs geweest , staat binnenkort terug op mijn agenda . Is zeer meegaand , tongzoenen doet ze heel goed , tepelzuigen laat ze gewillig toe .
Geniet ook merkbaar van het beffen van haar lekker kaal kutje .
Pijpt zeer goed en langzaam , zonder condoom , in standje 69 zodat je haar kutje ten volle kunt beffen .
Ciska kijkt ook niet op de klok .
Misschien één enkel minpuntje , is geen veelprater , maar ja uiteindelijk komen we toch ook daar niet voor .
Ga er regelmatig heen .
Perfect. Gewoon bek houden en pijpen. Zo heb ik ze het liefst.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Szura het volgende:
Ciska is een lieve dame , ben er al een paar keer langs geweest , staat binnenkort terug op mijn agenda . Is zeer meegaand , tongzoenen doet ze heel goed , tepelzuigen laat ze gewillig toe .
Pijpt zeer goed en langzaam , zonder condoom , in standje 69 zodat je haar kutje ten volle kunt beffen .
Misschien één enkel minpuntje , is geen veelprater , maar ja uiteindelijk komen we toch ook daar niet voor .
Ga er regelmatig heen .
Een hoer beffenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Szura het volgende:
Ga er regelmatig heen .
Harrie is een stuk beter met triplesquote:Op donderdag 11 december 2025 23:18 schreef Szura het volgende:
Jamai is het debiele broertje van Harrie Lavreysen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
Luxeleven van Nederlandse cryptomiljonair (37) eindigt in bloedbad: lichaam gevonden in bos
ERG MOOI
Boyd Hoek?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
Luxeleven van Nederlandse cryptomiljonair (37) eindigt in bloedbad: lichaam gevonden in bos
ERG MOOI
Uit de autopsie bleek de wrange doodsoorzaak: hij was niet geëxecuteerd met een genadeschot, maar langzaam doodgebloed door de schotwond in zijn been.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
in aprilquote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
trebles for showquote:Op donderdag 11 december 2025 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
21 beurten zonder triple en gewoon 1-1, leg maar uit.
Is dat wat ze bedoelen met crypto cowboy?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Uit de autopsie bleek de wrange doodsoorzaak: hij was niet geëxecuteerd met een genadeschot, maar langzaam doodgebloed door de schotwond in zijn been.
Geen leuke laatste boswandeling geweest.
Ok Dr_Flesquote:Op donderdag 11 december 2025 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit duurt me te lang. Morgen lange dag
Er was een paar jaar terug iets met liedjes en uiteindelijk zingen.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is echt het kutste kutspelletje van allemaal.
Fok! Detectives weer los?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
Die kan ik me zo even niet meer voor de geest halenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er was een paar jaar terug iets met liedjes en uiteindelijk zingen.
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wachten op die van Ian White.
Of die van Wayne Warren
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Nu graag het 50 Cent gifje @:wimderon
Petri Pasanen. En het godstalent Jussi Kujala.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Jonas Kolka, een Mika Nurmela.
Het is ook wel gemakkelijker om zonder druk te gooien dan met het idee dat je een goede kans hebt.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:26 schreef The_Undertone het volgende:
Pech voor Labbie, elke andere tegenstander vandaag had hij vermorzeld met dit gemiddelde.
Ik vond vd herik net zo vermoeiend vanavond. een oervervelende potquote:Op donderdag 11 december 2025 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vind het heel vermoeiend om naar Razma te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:57 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2026 PDC World Darts Championship #1: MELOENEN" van 11-12-2025
01 96 Doevelaer Luke Littler
02 92 Dr_Flash Luke Humphries
03 72 Frozen-assassin Michael van Gerwen
04 70 Alaphilippe_ Stephen Bunting
05 55 Scorpion_17 Danny Noppert
06 53 WheeledWarrior Jonny Clayton
07 48 fetX James Wade
08 46 Zipportal Gian van Veen
09 39 de_boswachter Gerwyn Price
10 33 AllesKaputt Josh Rock
11 26 BB-King Chris Dobey
12 25 BarryBangkok Ross Smith
12 25 Szura Nathan Aspinall
14 24 Dagoduck Martin Schindler
15 23 wimderon Gary Anderson
15 23 The_Undertone Damon Heta
17 17 Evangelion Mike De Decker
17 17 Felagund Jermaine Wattimena
17 17 Makamba_ Ryan Searle
20 15 mitt Dave Chisnall
20 15 Mani89 Rob Cross
22 12 Wereldgozer Luke Woodhouse
23 11 Coco Daryl Gurney
24 10 superniger Dimitri Van den Bergh
25 08 Rnie Ryan Joyce
25 08 Wertha Cameron Menzies
27 07 GertKuyt Ritchie Edhouse
27 07 hole1988 Wessel Nijman
29 06 maxi-mus Dirk van Duijvenbode
29 06 Stoorzendert Michael Smith
29 06 Van_Poppel Peter Wright
29 06 Bomenverzameling Andrew Gildinggatverdamme, noppertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Op de training viel alles.quote:“Wat er gebeurd is? Het was gewoon niet goed”, aldus een aangeslagen Huybrechts na afloop bij VTM. “Ik gooide slecht en hij was beter.” Op de vraag of hij gecrispeerd was, antwoordde hij bondig: “Ik was gecrispeerd omdat het niet goed was. Ik had een slecht gevoel, bij het ingooien al. Ik kan nu heel negatief zijn, maar dat helpt niets. Ik had geen vrij gevoel in mijn arm.”
The Hurricane had niet echt een verklaring voor zijn ondermaatse niveau: “Ik heb niet op het niveau van mijn tegenstander gelet, het was gewoon een slechte wedstrijd van beiden. Heel veel pijlen misten het kader. Ik had veel stress en voelde mijn schouder ook. Het is gewoon een teleurstelling.”
Nochtans was Huybrechts de laatste maanden echt wel in vorm. “Ik was goed in vorm, maar het moet op het podium gebeuren. Om de een of andere reden gaat dat de laatste vier à vijf jaar niet meer bij mij. Op training gooi ik gewoon fantastisch, en op Belgische toernooien ook, maar hier niet. Het is nu moeilijk om aan de toekomst te denken, ik moet dit verwerken. Nu ga ik de feestdagen thuis vieren, veel vroeger dan verwacht. Dit is heel pijnlijk,” sloot Huybrechts af.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:22 schreef wimderon het volgende:
Nochtans was Huybrechts de laatste maanden echt wel in vorm. “Ik was goed in vorm, maar het moet op het podium gebeuren.
Belangrijker danquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:23 schreef de_boswachter het volgende:
Meedoen is belangrijker als winnen speler
Hij is nog dronken.quote:
Had je bij de voorziening niet even met de pet rond kunnen gaan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:43 schreef de_boswachter het volgende:
SYSTEEMNOTIFICATIE
12-12-2025 @ 07:21:08
Je premium account (abo) verloopt op 15-12-2025 06:02. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
BLIJVEN DONEREN
Dit ja, die gast maakt zichzelf gewoon vanalles wijs.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanaf 1 augustus tot voor het WK: 89,5 gemiddeld
Dat haal ik in een maand nog niet. Alleen als er een bijzondere reden voor is.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze week al 3 keer op een kantoor gezeten.
Ieder WK is weer een reminder dat Rob Cross 2 weken jonger is dan ik.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Huybrechts ziet er echt uit als een vent van 55, maar hij is net 40 geworden
hier schrok ik ook van.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik weiger dit te geloven.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Ach Chrisquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag de grote Chris Landman uit Wapenveld.
Wapenvelders erkennen we niet @De_Kraamquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag de grote Chris Landman uit Wapenveld.
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:57 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2026 PDC World Darts Championship #1: MELOENEN" van 11-12-2025
03 72 Frozen-assassin Michael van Gerwen
Wel knap Lisa. Hoger overall avg dan scorend.quote:
Stiekem toch even kijken of onze vriend Florian Hempel daar nog rondspooktquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond dus handbal op het vrije Viaplay-kanaal.
Ja misschien moeten we die pot in Memory Lane gaan bespreken of zo.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:37 schreef Evangelion het volgende:
White - King is peak darts.
Niks van die Luke machines, wijvuh, exotische landen. Gewoon proper ingerland darts.
Paar van die mensen zijn niet zo goed bij hun hoofd.quote:
https://www.ad.nl/darts/j(...)am-volgers~a88bf756/quote:Een écht grote sensatie zat er op de eerste dag van het WK darts geen moment in, maar toen Littler in de eerste set de beslissende vijfde leg pakte, zag je de opluchting toch even op het gezicht van de 18-jarige wereldkampioen. De man die na Gary Anderson als tweede darter ooit twee WK’s van de PDC achter elkaar wil winnen, gooide na die eerste set alle schroom van zich af en liep eenvoudig uit naar 3-0.
Komt officieel uit Warrington.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Collectieve blackout daar.
Waar woont Kebab Luke eigenlijk?
dit vinden ze in Vlijmen niet leuk.quote:
Pal naast St Helens dus.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komt officieel uit Warrington.
danny noppert of all places niet te vergetenquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit vinden ze in Vlijmen niet leuk.
"boekies intereseren me niet".
"Josh rock en Gian van Veen boven mij?? met alle respect, maar Gian heeft daar nog nooit gewonnen en Rock komt net kijken. Heel eerlijk? die mensen hebben er echt geen verstand van".
stukje Ego kwetsing dit.
Wat wordt er bij Danny ingebracht op die middelste foto?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DSH0OOnDQFo/
Iemand nog een waardeoordeel over de trainingskamer van Danny Noppert?
Mensen die allemaal promofoto's van zichzelf aan de muur hangenquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Allemaal foto's van jezelf incluis je eigen naam, voor wie of wat doe je dat?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat is dit nou weer voor flauwekul dan. Ik ga mexicano's happen straks.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb chocoladesoesjes en haribo beertjes binnen gehengeld.
ja je moet raden hoe oud een cultfiguur op een kaartje van een kwartetspel is. Lisa Ashton gaat winnen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
Gister zonder geluid gekeken (was aan het werk en Feyenoord stond op) maar hebben we dit jaar ook weer leuke rubriekjes?
Stom spelletje waar op speelkaarten in verschillende categorieën personen staan. Die moeten ze raden met naam en leeftijd.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
Gister zonder geluid gekeken (was aan het werk en Feyenoord stond op) maar hebben we dit jaar ook weer leuke rubriekjes?
dit is toch raar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Al dit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is toch raar.
Dat ja als darter een kamer inricht voor je "werk". Dat dat sjiek is met een mooi scolia systeem of weet ik het.
TV erbij. Evt. een kast met je prijzen (is al discutabel, maar je moet die dingen toch ergens kwijt).
maar je eigen hoofd zo groot achter het bord? das raar.
Zou z'n vriendin bij die computer zitten. Als ze thuiswerkt?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al dit.
Plus als het echt een plek zou moeten zijn om fijn je pijltjes te gooien zou ik wel IETS meer ruimte in de breedte willen hebben. Nu is het net een pijpenla zo vlak voor die kast langs
De Sid Waddell trophy.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wat wordt er bij Danny ingebracht op die middelste foto?
Ze willen van ons afquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We hebben binnen 2 dagen al n volle kaart zo
Verre van dartfit dus.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:39 schreef Evangelion het volgende:
Ben voor de 3e keer verkouden dit najaar. Nergens goed voor dat gezond eten en veel sporten.
Ja kutverhaal. Weg met handbal.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:41 schreef Kopiko het volgende:
Hoe erg baalt The Feather dat hij niet bij het HANDBAL kan zijn vandaag?
Jaaa, dat willen we weten
na de 2e ronde van MVGquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Zipportal Wanneer reïncarneert Poepz0r denk je?
Boeit ons net zo veel als wat Arjan van het WK Handbal vindt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Zipportal Wanneer reïncarneert Poepz0r denk je?
#viesdikquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
Net een chocoladeletter van de Sint naar binnen geslagen. Ook helemaal op
Verwend? Gewoon gigantische aanstellerij hier.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:59 schreef mitt het volgende:
Zo traag is Puha toch niet. Zijn gewoon verwend tegenwoordig.
Ho ho, wist niet dat zulke harden woorden hier mochten tijdens het warme bad.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Verwend? Gewoon gigantische aanstellerij hier.
Wij mogen datquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Verwend? Gewoon gigantische aanstellerij hier.
Hij deed ook zo ong alles verkeerd. Maargoed. Hij pakt m welquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:03 schreef The_Undertone het volgende:
Vreesde even dat Sunfield ging choken.
Jurjen vd Velde. Runner up jeugd WK vorig jaarquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te vroeg, Kwartfinales volgens Nostra
moet een keer op het bord gaan zitten en dan gespietst worden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wesp was er gisteren al.
Al besproken
Nielsje fietst altijd achteraanquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zonneveld moet even winnen voor mijn Pick 'Em.
Maar toen alleen besproken door Sky en niet door Viaplay toch?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wesp was er gisteren al.
Al besproken
Klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar toen alleen besproken door Sky en niet door Viaplay toch?
Al bij al een rommelige WK-start van gewaardeerd user @Doevelaerquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:21 schreef Doevelaer het volgende:
Oh tyfus, echt nu al m'n pick'em vergeten.
Schuld van m'n kind.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Al bij al een rommelige WK-start van gewaardeerd user @:doevelaer
-3 is nog prima te doen joh, gewoon weer aanhaken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:21 schreef Doevelaer het volgende:
Oh tyfus, echt nu al m'n pick'em vergeten.
Hup Evans, Woodhouse & De Graafquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-3 is nog prima te doen joh, gewoon weer aanhaken.
En als mensen het stom spelen, hebben ze juist later in het toernooi een groot probleem!quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-3 is nog prima te doen joh, gewoon weer aanhaken.
Ook daar ben ik heel goed inquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En als mensen het stom spelen, hebben ze juist later in het toernooi een groot probleem!
Net als @Doevelaerquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Moet Kleermaker niet bij z'n kind zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |