Harrie is een stuk beter met triplesquote:Op donderdag 11 december 2025 23:18 schreef Szura het volgende:
Jamai is het debiele broertje van Harrie Lavreysen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
Luxeleven van Nederlandse cryptomiljonair (37) eindigt in bloedbad: lichaam gevonden in bos
ERG MOOI
Boyd Hoek?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
Luxeleven van Nederlandse cryptomiljonair (37) eindigt in bloedbad: lichaam gevonden in bos
ERG MOOI
Uit de autopsie bleek de wrange doodsoorzaak: hij was niet geëxecuteerd met een genadeschot, maar langzaam doodgebloed door de schotwond in zijn been.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
in aprilquote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
trebles for showquote:Op donderdag 11 december 2025 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
21 beurten zonder triple en gewoon 1-1, leg maar uit.
Is dat wat ze bedoelen met crypto cowboy?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Uit de autopsie bleek de wrange doodsoorzaak: hij was niet geëxecuteerd met een genadeschot, maar langzaam doodgebloed door de schotwond in zijn been.
Geen leuke laatste boswandeling geweest.
Ok Dr_Flesquote:Op donderdag 11 december 2025 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit duurt me te lang. Morgen lange dag
Er was een paar jaar terug iets met liedjes en uiteindelijk zingen.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is echt het kutste kutspelletje van allemaal.
Fok! Detectives weer los?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
Die kan ik me zo even niet meer voor de geest halenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er was een paar jaar terug iets met liedjes en uiteindelijk zingen.
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wachten op die van Ian White.
Of die van Wayne Warren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |