Harrie is een stuk beter met triplesquote:Op donderdag 11 december 2025 23:18 schreef Szura het volgende:
Jamai is het debiele broertje van Harrie Lavreysen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
Luxeleven van Nederlandse cryptomiljonair (37) eindigt in bloedbad: lichaam gevonden in bos
ERG MOOI
Boyd Hoek?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
Luxeleven van Nederlandse cryptomiljonair (37) eindigt in bloedbad: lichaam gevonden in bos
ERG MOOI
Uit de autopsie bleek de wrange doodsoorzaak: hij was niet geëxecuteerd met een genadeschot, maar langzaam doodgebloed door de schotwond in zijn been.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
in aprilquote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
trebles for showquote:Op donderdag 11 december 2025 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
21 beurten zonder triple en gewoon 1-1, leg maar uit.
Is dat wat ze bedoelen met crypto cowboy?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Uit de autopsie bleek de wrange doodsoorzaak: hij was niet geëxecuteerd met een genadeschot, maar langzaam doodgebloed door de schotwond in zijn been.
Geen leuke laatste boswandeling geweest.
Ok Dr_Flesquote:Op donderdag 11 december 2025 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit duurt me te lang. Morgen lange dag
Er was een paar jaar terug iets met liedjes en uiteindelijk zingen.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is echt het kutste kutspelletje van allemaal.
Fok! Detectives weer los?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
Die kan ik me zo even niet meer voor de geest halenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er was een paar jaar terug iets met liedjes en uiteindelijk zingen.
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wachten op die van Ian White.
Of die van Wayne Warren
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Nu graag het 50 Cent gifje @:wimderon
Petri Pasanen. En het godstalent Jussi Kujala.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Jonas Kolka, een Mika Nurmela.
Het is ook wel gemakkelijker om zonder druk te gooien dan met het idee dat je een goede kans hebt.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:26 schreef The_Undertone het volgende:
Pech voor Labbie, elke andere tegenstander vandaag had hij vermorzeld met dit gemiddelde.
Ik vond vd herik net zo vermoeiend vanavond. een oervervelende potquote:Op donderdag 11 december 2025 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vind het heel vermoeiend om naar Razma te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:57 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2026 PDC World Darts Championship #1: MELOENEN" van 11-12-2025
01 96 Doevelaer Luke Littler
02 92 Dr_Flash Luke Humphries
03 72 Frozen-assassin Michael van Gerwen
04 70 Alaphilippe_ Stephen Bunting
05 55 Scorpion_17 Danny Noppert
06 53 WheeledWarrior Jonny Clayton
07 48 fetX James Wade
08 46 Zipportal Gian van Veen
09 39 de_boswachter Gerwyn Price
10 33 AllesKaputt Josh Rock
11 26 BB-King Chris Dobey
12 25 BarryBangkok Ross Smith
12 25 Szura Nathan Aspinall
14 24 Dagoduck Martin Schindler
15 23 wimderon Gary Anderson
15 23 The_Undertone Damon Heta
17 17 Evangelion Mike De Decker
17 17 Felagund Jermaine Wattimena
17 17 Makamba_ Ryan Searle
20 15 mitt Dave Chisnall
20 15 Mani89 Rob Cross
22 12 Wereldgozer Luke Woodhouse
23 11 Coco Daryl Gurney
24 10 superniger Dimitri Van den Bergh
25 08 Rnie Ryan Joyce
25 08 Wertha Cameron Menzies
27 07 GertKuyt Ritchie Edhouse
27 07 hole1988 Wessel Nijman
29 06 maxi-mus Dirk van Duijvenbode
29 06 Stoorzendert Michael Smith
29 06 Van_Poppel Peter Wright
29 06 Bomenverzameling Andrew Gildinggatverdamme, noppertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Op de training viel alles.quote:“Wat er gebeurd is? Het was gewoon niet goed”, aldus een aangeslagen Huybrechts na afloop bij VTM. “Ik gooide slecht en hij was beter.” Op de vraag of hij gecrispeerd was, antwoordde hij bondig: “Ik was gecrispeerd omdat het niet goed was. Ik had een slecht gevoel, bij het ingooien al. Ik kan nu heel negatief zijn, maar dat helpt niets. Ik had geen vrij gevoel in mijn arm.”
The Hurricane had niet echt een verklaring voor zijn ondermaatse niveau: “Ik heb niet op het niveau van mijn tegenstander gelet, het was gewoon een slechte wedstrijd van beiden. Heel veel pijlen misten het kader. Ik had veel stress en voelde mijn schouder ook. Het is gewoon een teleurstelling.”
Nochtans was Huybrechts de laatste maanden echt wel in vorm. “Ik was goed in vorm, maar het moet op het podium gebeuren. Om de een of andere reden gaat dat de laatste vier à vijf jaar niet meer bij mij. Op training gooi ik gewoon fantastisch, en op Belgische toernooien ook, maar hier niet. Het is nu moeilijk om aan de toekomst te denken, ik moet dit verwerken. Nu ga ik de feestdagen thuis vieren, veel vroeger dan verwacht. Dit is heel pijnlijk,” sloot Huybrechts af.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:22 schreef wimderon het volgende:
Nochtans was Huybrechts de laatste maanden echt wel in vorm. “Ik was goed in vorm, maar het moet op het podium gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |