Dan kan hij beter wat tips van Noppert krijgen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou jamai van de herenliefde zijn denken jullie
Ik heb helemaal geen neusquote:Op donderdag 11 december 2025 22:54 schreef BB-King het volgende:
Darten ze tegenwoordig met hun neus dan?
Lamme tegen de blindequote:Op donderdag 11 december 2025 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaan er nog af tegen Ajax zondag
Rendacquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Lamme tegen de blinde
Heitinga is al weg gelukkig maar ook Van Persie mogen ze het ravijn ingooien voor de absolute wanprestaties in Europa dit jaar. In de kliko en afzinken.
Leuk begin ook met fantasieopstelling in Braga en daarna van regen in drupquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Lamme tegen de blinde
Heitinga is al weg gelukkig maar ook Van Persie mogen ze het ravijn ingooien voor de absolute wanprestaties in Europa dit jaar. In de kliko en afzinken.
Masters of Dartsgodenquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Szura het volgende:
Doen die kleerkasten nog eens iets nuttigs bij de walk-in ipv alleen boos kijken?
Bring back opkomst in golfkarretjes!!!!!
En Ashley Zaat!quote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Szura het volgende:
Doen die kleerkasten nog eens iets nuttigs bij de walk-in ipv alleen boos kijken?
Een tattoo-loos duel met BMI's onder de 25. Waardeloosquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Lichtgewicht duel dit. Waar zijn de vetrollen.
Gaan doen alsof je geniaal bent met je 85 IQ-puntjes, bij Heerenveen ook al van dat domme gedragquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk begin ook met fantasieopstelling in Braga en daarna van regen in drup
Tattoo's kan ik wel aan wennen, los van haar tattoos dan uiteraard.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Een tattoo-loos duel met BMI's onder de 25. Waardeloos
Geen gouden ringen of kettingen van 100 kg meerquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
Lichtgewicht duel dit. Waar zijn de vetrollen.
Met een paard uiteraardquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Szura het volgende:
Plexiglasgodenquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Szura het volgende:
Geneukt tijdens een Idols afleveringquote:Op donderdag 11 december 2025 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
Godver @:wereldgozer heeft gelijk
"Het eerste seizoen van Idols begon op 1 november 2002 en de finale werd uitgezonden op 8 maart 2003. Het eerste seizoen werd gewonnen door Jamai Loman"
...
"Jamai van den Herik (10 april 2003) is een professioneel darter.."
Die pa moet dan van verkeerde kant zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
Godver @:wereldgozer heeft gelijk
"Het eerste seizoen van Idols begon op 1 november 2002 en de finale werd uitgezonden op 8 maart 2003. Het eerste seizoen werd gewonnen door Jamai Loman"
...
"Jamai van den Herik (10 april 2003) is een professioneel darter.."
Bohhh eeuwig zonde dat Playboy haar nooit gevraagd heeft toen ze wilde.quote:
Straalde ook wel een hoop geilheid van Jamai af.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geneukt tijdens een Idols aflevering
NSB'er?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die pa moet dan van verkeerde kant zijn
AlblaSSerdamquote:Op donderdag 11 december 2025 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Lettertype op z’n rug heeft wat nazistisch. Wolf3D ofzo
Postte vandaag Charlie Kirk We Miss You. Misa is extreem rechtsquote:Op donderdag 11 december 2025 23:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje padelluh om dat gepruts van Sels te compenseren
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Toch van de verkeerde kant dusquote:Op donderdag 11 december 2025 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Dat lobje richting bullquote:Op donderdag 11 december 2025 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gooit wel lekker snel maar geen fan van worp van Jamai
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nu niks meer?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misa haar Insta was echt puur genot.
Ging over de speler die tegen Littler speelde.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
Denk dat het Razma geen flikker interesseert wat het inkomen in Litouwen is. Letland daarentegen..
Hep kinderen nuquote:Op donderdag 11 december 2025 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij wat preutser maar ik volg het al een tijdje niet meer
Airbag had ze iig al voorhandenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vandaag haar auto in puin gereden met parkeren blijkbaar
2 van haar 4 laatste posts zijn in badkledingquote:Op donderdag 11 december 2025 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij wat preutser maar ik volg het al een tijdje niet meer
Zal je net zien dat ze ook geen maagd meer is.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:13 schreef Wertha het volgende:
[..]
Mja, dan heb je er ook niks meer aan. Weg ermee, uit dat licht.
Bohhhh gekomen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
2 van haar 4 laatste posts zijn in badkleding
She said: ''I was lying down on a seat in the back when Phil tried to kiss me. I told him to stop and pushed him away but he kept coming back. He undid my trouser zip several times.quote:
BINGOquote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Szura het volgende:
Ciska is een lieve dame , ben er al een paar keer langs geweest , staat binnenkort terug op mijn agenda . Is zeer meegaand , tongzoenen doet ze heel goed , tepelzuigen laat ze gewillig toe .
Geniet ook merkbaar van het beffen van haar lekker kaal kutje .
Pijpt zeer goed en langzaam , zonder condoom , in standje 69 zodat je haar kutje ten volle kunt beffen .
Ciska kijkt ook niet op de klok .
Misschien één enkel minpuntje , is geen veelprater , maar ja uiteindelijk komen we toch ook daar niet voor .
Ga er regelmatig heen .
Perfect. Gewoon bek houden en pijpen. Zo heb ik ze het liefst.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Szura het volgende:
Ciska is een lieve dame , ben er al een paar keer langs geweest , staat binnenkort terug op mijn agenda . Is zeer meegaand , tongzoenen doet ze heel goed , tepelzuigen laat ze gewillig toe .
Pijpt zeer goed en langzaam , zonder condoom , in standje 69 zodat je haar kutje ten volle kunt beffen .
Misschien één enkel minpuntje , is geen veelprater , maar ja uiteindelijk komen we toch ook daar niet voor .
Ga er regelmatig heen .
Een hoer beffenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Szura het volgende:
Ga er regelmatig heen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |