Dat zou wel moeten jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk echt zelden darts op tv buiten het WK om, maar ik begrijp dat hij dit jaar wel meer op het podium zal staan dan in de studio zitten.
Je bent gewoon te skeer om een abonnement af te nemenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:07 schreef Zipportal het volgende:
Dat kut Viaplay TV gaat liever handbal uitzenden. OPDONDEREN.
Gewoon betaluh. Schuive mč da geld!quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:07 schreef Zipportal het volgende:
Dat kut Viaplay TV gaat liever handbal uitzenden. OPDONDEREN.
Geld genoeg. Maar niet voor dat kut bedrijf. Nog geen 0,01 controle cent waard.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent gewoon te skeer om een abonnement af te nemen
Dan ga je toch lekker handbal kijken joh zwerverquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geld genoeg. Maar niet voor dat kut bedrijf. Nog geen 0,01 controle cent waard.
Kijk wel naar de Sky 4K zender.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker handbal kijken joh zwerver
Ging ik toch alquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker handbal kijken joh zwerver
EN nog meer in die daarna.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Meer zin in volgende partij met RickyGenot.
Dit is een matig opwarmertje voor Rickyquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Meer zin in volgende partij met RickyGenot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |