Raybar schijnt een wereldgozer te zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke actieve Nederlandse darter (dus niet Jerry Hendriks) zou jij het liefst en het minst graag een autorit van 8 uur mee willen doen?
Liefst kies ik Gian, minst graag Raybar of Noppert
Een autorit van 8 uur hequote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raybar schijnt een wereldgozer te zijn.
Noppert lijkt me verschrikkelijk. Met Jermaine moet je bij elk tankstation stoppen voor een vette hap. Raya praat alleen maar over zichzelf. Dus doe maar Jimmy van Schie danquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke actieve Nederlandse darter (dus niet Jerry Hendriks) zou jij het liefst en het minst graag een autorit van 8 uur mee willen doen?
Gewoon geen eten geven, die ligt met zijn diabetes na een uurtje of 3 wel te snurken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een autorit van 8 uur he
Die zal je meerdere keren moeten gaan overtuigen dat het leven het nog echt wel waard is
Wattimena is inderdaad nķg erger. Ik verander mijn antwoordquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Noppert lijkt me verschrikkelijk. Met Jermaine moet je bij elk tankstation stoppen voor een vette hap. Raya praat alleen maar over zichzelf. Dus doe maar Jimmy van Schie dan
Liefst Dirk, minst graag Noppertquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan het dus tactisch spelen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon geen eten geven, die ligt met zijn diabetes na een uurtje of 3 wel te snurken.
Jij bent bang dat Noppie de verkeerde versnellingspook paktquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Liefst Dirk, minst graag Noppert
Ik heb een EV, dus ik zie de bui al hangenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij bent bang dat Noppie de verkeerde versnellingspook pakt
Oké Jermainequote:Op vrijdag 12 december 2025 16:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik begin ook wel honger te krijgen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik begin ook wel honger te krijgen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |