Nergens mag je meer iemand een goede stoot op zijn neus geven zonder vergaande consequenties. Mannen allemaal maar problematisch maar gelieve straks wel de grenzen verdedigen als het even kan.quote:
Zeuren dat je het zo zwaar hebt maar wel je geld steken in een auto met een paar honderdd pk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef Wotte het volgende:
Terwijl je iedere maand Djamilla en de acht kindertjes steunt middels de forse inkomstenbelasting. Zelf blij bent dat je een krap aan een paar honderd euro in een ETF kan steken.
Dan heb je eens in je slaperige forenzen leven een vrij stuk asfalt om die paar honderd PK, waarvoor je iedere maand een paarse dildo aan belastingen en accijnzen slikt, te laten steigeren.
Boete.
Tjah en de politiek maar roepen dat de clubs dit moeten oplossen, terwijl ze zelf te bang (gvd zeg tegendoelpunt) zijn. En mss ook wel terecht bang zijn gezien het aantal afrekeningen/aanslagen van de afgelopen jaren..quote:
Of zeer serieuze bedreigingen van voetbalbestuurders zoals het ingooien van ramen, bekladden van deuren of het betreden van prive terrein.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:50 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Tjah en de politiek maar roepen dat de clubs dit moeten oplossen, terwijl ze zelf te bang (gvd zeg tegendoelpunt) zijn. En mss ook wel terecht bang zijn gezien het aantal afrekeningen/aanslagen van de afgelopen jaren..
De man in vorm volgens de commentator..quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:53 schreef mitt het volgende:
Zo moe die van verschrikkelijke jankzak Godts.
Paar maandjes nog, dan komt de echte vormdip als meneer weer met de ramadan mee gaat doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:56 schreef The-BFG het volgende:
[..]
De man in vorm volgens de commentator..
Speelt over twee jaar bij Sankt Gallen ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Paar maandjes nog, dan komt de echte vormdip als meneer weer met de ramadan mee gaat doen![]()
Misschien dat Edvardsen dan een paar wedstrijden achter elkaar de kans..quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Paar maandjes nog, dan komt de echte vormdip als meneer weer met de ramadan mee gaat doen![]()
Zelfs zijn teamgenoten vinden hem dus een rare flapdrolquote:Weghorst krijgt een tik van Adewoye. De spits van Ajax blijft liggen, maar zijn ploeggenoten spelen verder. Zelfs na gebaren van Weghorst om de bal buiten de lijnen te spelen.
Meneer scoort per ongeluk een paar keer... We vergeten dan maar even alle kansen die hij om zeep helpt, alle aanvallen die bij hem stranden en de tig miljoen keer dat ie medespelers in de wegloopt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:06 schreef Wotte het volgende:
Ja laten Godts wisselen. De laatste vijf wedstrijden vier goals en twee assists.
Jullie snappen er echt geen kut van.
Een op een met de keeper in de CL faalde hij… wanneer het er op aankomt heb je geen reet aan hem.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:10 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Meneer scoort per ongeluk een paar keer... We vergeten dan maar even alle kansen die hij om zeep helpt, alle aanvallen die bij hem stranden en de tig miljoen keer dat medespelers in de wegloopt.
Waarbij zijn goals overigens vaak niet te missen zijn omdat de assist perfect was.
Terwijl we gewoon Edvardsen op de bank hebben (oke ook geen Ajax matriaal) die bij Go Ahead gewoon bewezen heeft verdomd effectief te kunnen zijn in iig de Eredivisie. Sterker nog, vorig seizoen was ie ook vrij effectief voor ons..quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een op een met de keeper in de CL faalde hij… wanneer het er op aankomt heb je geen reet aan hem.
Los zand totaal geen teamgevoel..quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zelfs zijn teamgenoten vinden hem dus een rare flapdrol
Ja, die ‘bepaalde energie’ die hij het elftal geeft is al een tijdje negatieve energie. Meneer is iets teveel in zichzelf gaan geloven.quote:
Ik zie niemand anders ze wel maken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:10 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Meneer scoort per ongeluk een paar keer... We vergeten dan maar even alle kansen die hij om zeep helpt, alle aanvallen die bij hem stranden en de tig miljoen keer dat ie medespelers in de wegloopt.
Waarbij zijn goals overigens vaak niet te missen zijn omdat de assist perfect was.
Nu is het een hele matige speler, maar in dit Ajax zou ik hem altijd opstellen. De enige met wat rendement.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie niemand anders ze wel maken.
Stond al 6 weken droog dus mis je weinig aan.quote:
Inderdaad. Hetzelfde met Weghorst. Vrij matige spits maar loopt 1 op 2.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu is het een hele matige speler, maar in dit Ajax zou ik hem altijd opstellen. De enige met wat rendement.
Daarom net. Jammer.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Stond al 6 weken droog dus mis je weinig aan.
In de MM competitie ja, in de CL zijn ze beiden onzichtbaar. Triest dat Ajax niks beters heeft. Het is echt vergane glorie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Inderdaad. Hetzelfde met Weghorst. Vrij matige spits maar loopt 1 op 2.
Omdat hij hoofdoorzaak nummer één is dat anderen niet aan goals maken toekomen. Loopt in de weg of begint weer een ego tripje ipv te passen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu is het een hele matige speler, maar in dit Ajax zou ik hem altijd opstellen. De enige met wat rendement.
Je moet wel eerst glorie hebben om het te kunnen zien vergaan. De rest moet eerst maar eens een Champions League winnen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
In de MM competitie ja, in de CL zijn ze beiden onzichtbaar. Triest dat Ajax niks beters heeft. Het is echt vergane glorie.
Desondanks een van de beteren dit seizoen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:17 schreef The-BFG het volgende:
Is ook niet de eerste keer dat Baas iets doms doet...
Nog niet echt van overtuigd eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Desondanks een van de beteren dit seizoen.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax op bezoek bij de tandarts die Danny Buijs heet.
Dat wordt natuurlijk een groot fiasco. 3-0 Fortuna.
Kan niemand noemen die uitblonk. Zat gewoon mee vandaag.quote:
Wijndal.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan niemand noemen die uitblonk. Zat gewoon mee vandaag.
E.d. tegenstanderquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan niemand noemen die uitblonk. Zat gewoon mee vandaag.
Dan blijf jij maar lekker thuis en koop ik je kaartje wel overquote:Op zondag 7 december 2025 10:15 schreef Ramboetan het volgende:
Zondag ga ik weer eens naar de klassieker, maar ik vind het op dit moment maar een groot circus met een paar mega droeftoeters in de achterban. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in.
Dat doen wij niet, dat doet de trainer.quote:Op zondag 7 december 2025 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder Weg Wouthorst loopt het ineens wel. Ik snap niet dat jullie die jongen nog opstellen.
Zeg het hem!quote:Op zondag 7 december 2025 10:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doen wij niet, dat doet de trainer.
Met een besloten vennootschap ben je een directeur groot aandeelhouder.quote:Op zondag 7 december 2025 12:37 schreef The-BFG het volgende:
Dit elftal begint meer een groepje bij elkaar geraapte zzp'ers dat puur voor de eigen BV speelt.
Ik walg van Woutquote:Op zondag 7 december 2025 12:37 schreef The-BFG het volgende:
Dit elftal begint meer een groepje bij elkaar geraapte zzp'ers dat puur voor de eigen BV speelt.
Ligt al anderhalf jaar in de lappenmand en daarvoor ook vrij blessuregevoelig.quote:Op zondag 7 december 2025 13:15 schreef Urquhart het volgende:
Volgens VI staat Takehiro Tomiyasu (transfervrij) in de belangstelling van Ajax
Eerst brekebeentjes als buitenkansje aankopen en dan klagen over blessuresquote:Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ligt al anderhalf jaar in de lappenmand en daarvoor ook vrij blessuregevoelig.
De laatste tijd klopt er weinig tot niets van wat er voorbij komt.quote:Op zondag 7 december 2025 13:15 schreef Urquhart het volgende:
Volgens VI staat Takehiro Tomiyasu (transfervrij) in de belangstelling van Ajax
Dit idd. Al 14 maanden niet gespeeld, niet doen dusquote:Op zondag 7 december 2025 13:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Eerst brekebeentjes als buitenkansje aankopen en dan klagen over blessures
Dan gaan we daarin ook al Feyenoord achterna
Was zonder knieproblemen onhaalbaar dat is de keerzijde. Schijnt best goede verdediger te zijn maar de belastbaarheid laat te wensen over.quote:Op zondag 7 december 2025 13:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Eerst brekebeentjes als buitenkansje aankopen en dan klagen over blessures
Dan gaan we daarin ook al Feyenoord achterna
Wij hebben Weghorst in de basis gezet en wij hebben ook al dat vuurwerk afgestoken in de Arenaquote:Op zondag 7 december 2025 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder Weg Wouthorst loopt het ineens wel. Ik snap niet dat jullie die jongen nog opstellen.
Dat laatste sowieso niet want op held @Tjacka na is bijna niemand hier een seizoenskaarthouder of fervent wedstrijdbezoekerquote:Op maandag 8 december 2025 07:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wij hebben Weghorst in de basis gezet en wij hebben ook al dat vuurwerk afgestoken in de Arena
En we hebben allemaal geen seizoenskaart. In plaats daarvan wonen we rent-free in het hoofd van HMF.quote:Op maandag 8 december 2025 07:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wij hebben Weghorst in de basis gezet en wij hebben ook al dat vuurwerk afgestoken in de Arena
Stagneert ook, doet vaak echt domme dingen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:17 schreef The-BFG het volgende:
Is ook niet de eerste keer dat Baas iets doms doet...
Ik heb me weer ontzettend geërgerd aan Wijndal. Dus eigenlijk heb je gelijk.quote:Op maandag 8 december 2025 08:47 schreef Black-Death het volgende:
Was dit weekend op een bruiloft; weinig gemist zo te zien
Ben wel benieuwd wat Dolberg kan eigenlijkquote:
En geen Taylor.quote:
Was zwaar onder de maat afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 8 december 2025 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Dolberg kan eigenlijk
Zijn we allemaal benieuwd naar. Of die überhaupt iets kan op het moment.quote:Op maandag 8 december 2025 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Dolberg kan eigenlijk
Gaat hij terug naar Liverpool met de Kerst?quote:Ook Kenneth Taylor, Josip Sutalo, James McConnell, Gerald Alders en Steven Berghuis reizen door blessures niet mee naar Azerbeidzjan.
Denk het niet, meestal kost dat geld, tenzij Liverpool of hijzelf natuurlijk graag terug wil.quote:Op maandag 8 december 2025 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat hij terug naar Liverpool met de Kerst?
Die kans lijkt me groot, zeker als ze een andere 6 halen.quote:Op maandag 8 december 2025 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat hij terug naar Liverpool met de Kerst?
Als hij niet gaat spelen moet liverpool wel. Dan hebben die ook niets aan de verhuur.quote:Op maandag 8 december 2025 16:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Denk het niet, meestal kost dat geld, tenzij Liverpool of hijzelf natuurlijk graag terug wil.
Ik sta al heel lang op de wachtlijst.quote:Op maandag 8 december 2025 07:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet want op held @:Tjacka na is bijna niemand hier een seizoenskaarthouder of fervent wedstrijdbezoekerallemaal neppers
Eentje die sinds Groningen vorig jaar geen voetbal meer gekeken had
Je krijgt ook nog een paar centen voor een overwinning.quote:Op maandag 8 december 2025 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien nog de eer redden, verder boeit de CL sportief toch niet meer.
quote:Op maandag 8 december 2025 07:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet want op held @:Tjacka na is bijna niemand hier een seizoenskaarthouder of fervent wedstrijdbezoekerallemaal neppers
Eentje die sinds Groningen vorig jaar geen voetbal meer gekeken had
Niet zo relevant. Ajax heeft met 200 miljoen euro een selectie weten te formeren van niveau MVV.quote:Op maandag 8 december 2025 20:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je krijgt ook nog een paar centen voor een overwinning.
quote:Op maandag 8 december 2025 08:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En we hebben allemaal geen seizoenskaart. In plaats daarvan wonen we rent-free in het hoofd van HMF.
quote:Op maandag 8 december 2025 08:51 schreef Wotte het volgende:
Het vreemd vinden dat niemand activiteiten buiten de deur doet op een forum voor autisten.
quote:Op maandag 8 december 2025 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik sta al heel lang op de wachtlijst.
Dus ja als ze me nu bellen hoeft het niet meer.
quote:
En terechtquote:Op maandag 8 december 2025 19:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij met die lieve woorden van hmf. Ik kijk vanaf nu ook wel op jullie neer.
Creep!quote:Op maandag 8 december 2025 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik kijk morgen trouwens in de sportschool.
Ik moest lachen maar het klopt ook nogquote:Op maandag 8 december 2025 23:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet zo relevant. Ajax heeft met 200 miljoen euro een selectie weten te formeren van niveau MVV.
Zonder geld zullen ze het niet veel slechter doen dat dat
Gewaagde uitspraak.quote:
Daarvoor zou ik wel naar de Geusselt gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:04 schreef Houniet het volgende:
Ik wil het niet eens weten. MVV - Ajax.
Durf er geen geld op te zetten. Is toch dieptriest.
Snap ik ja, jij kan volgens mij op de fiets.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik wel naar de Geusselt gaan.
Kruipend ben ik er binnen een uur zelfs. Lopend 10 minutenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Snap ik ja, jij kan volgens mij op de fiets.
1 wedstrijd gespeeld het voorbije anderhalf seizoenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:44 schreef Black-Death het volgende:
Volgens VI is Ajax op hoofdlijnen rond met Tomiyasu.
Ik zie niet in waarom je iemand die zoveel geblesseerd is, erbij wilt halen. Dacht dat ze dat alleen bij PSV en Feyenoord deden.
Dat gaat wel gebeuren inderdaad, half jaartje contract slechts.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:48 schreef Houniet het volgende:
Ik krijg hier echt een slappe zak van. Dan een contract tot mei 26, die gok kan je nemen.
Half jaar plus optie tot nog een jaar zal het worden. Ben er ook niet kapot van, maar alles wat hij kan spelen is een bonus.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren inderdaad, half jaartje contract slechts.
Mijn voorspelling is dat de beste man 3 invalbeurtjes krijgt, that's it.
Call me picky, maar als je al blij moet zijn dat alles wat hij speelt een bonus is, waarom zou je zo iemand dan uberhaupt binnenhalen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Half jaar plus optie tot nog een jaar zal het worden. Ben er ook niet kapot van, maar alles wat hij kan spelen is een bonus.
Ik denk dat ze hopen op een Perisic scenario. Ik vind het een prima deal, zeker gezien het gebrek aan kwaliteit achterin momenteel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Call me picky, maar als je al blij moet zijn dat alles wat hij speelt een bonus is, waarom zou je zo iemand dan uberhaupt binnenhalen?
quote:Ajax bereikt op hoofdlijnen akkoord met 42-voudig international
Ajax is op hoofdlijnen akkoord met Takehiro Tomiyasu over een kortlopend contract in Amsterdam, zo verzekert Voetbal International dinsdag. De rechtsbenige verdediger uit Japan is clubloos en dus transfervrij op te pikken. Tomiyasu werd vorige week voor het eerst in verband gebracht met Ajax.
''Voor zowel club als speler is dat een constructie die past bij de omstandigheden'', voegt clubwatcher Tim van Duijn toe aan de berichtgeving over de voormalig rechtsback van Arsenal, die al enkele maanden zonder werkgever zit.
Er zijn voor Ajax risico's verbonden aan de deal, daar Tomiyasu behoorlijk blessuregevoelig blijkt te zijn. Hij heeft eerst trainingen en wedstrijdritme nodig om volledig fit te geraken.
De leiding van Ajax ziet de komst van Tomiyasu echter als 'een unieke kans', omdat de 42-voudig international van Japan anders onhaalbaar zou zijn. Vanwege de eerder genoemde risicofactor werkt Ajax aan een kortlopend contract voor Tomiyasu.
Het is de bedoeling dat Ajax en Tomiyasu de samenwerking aan het einde van het seizoen evalueren. Na een dergelijk gesprek zal worden gekeken naar verlenging van de verbintenis met een jaar.
Voor Tomiyasu is het zaak om geregeld wedstrijden te spelen, met het oog op het WK van volgend jaar zomer in de Verenigde Staten, Canada en Mexico. Japan treft in de poulefase onder meer Nederland.
Tomiyasu, met een verleden bij Sint-Truiden en Bologna, speelde anderhalf jaar geleden voor het laatst een interland voor Japan. Arsenal legde in 2021 20 miljoen euro neer voor de verdediger, die vanwege blessureleed nooit doorbrak in Noord-Londen.
quote:Weghorst tot de winterstop niet meer in actie
Ik kan me alleen zijn vrouw nog herinnerenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me alleen zijn vrouw nog herinneren
Het scenario "buitenkansje" is al genoemd, maar ze denken misschien ook dat twee Japanners bij elkaar makkelijker tot hun recht komen. Ueda is opgefleurd sinds Watanabe er bij kwam in Rotterdam, in Nijmegen gaan Ogawa, Sano en Shiogai ook prima. Dus als het niks is, is Tomiyasu een goed motivator voor Itakuraquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Call me picky, maar als je al blij moet zijn dat alles wat hij speelt een bonus is, waarom zou je zo iemand dan uberhaupt binnenhalen?
Deze mf is de enige reden dat ik nog weet dat Ajax ooit tegen Dukla Banska Bystrica heeft gespeeld.quote:
Temu is Chinees.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:46 schreef VEM2012 het volgende:
Hé, ze hebben een kreupele gevonden in de tientjesbak bij de Temu…
HAD NOG AJAX-DNAquote:
Tomiyasu heeft net als Ajax ook veel pech gehad.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:44 schreef Black-Death het volgende:
Volgens VI is Ajax op hoofdlijnen rond met Tomiyasu.
Ik zie niet in waarom je iemand die zoveel geblesseerd is, erbij wilt halen. Dacht dat ze dat alleen bij PSV en Feyenoord deden.
Doe dit na Sutalo nou niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:42 schreef Wotte het volgende:
Ik durf trouwens wel aan dat een fitte Tomiyasu de beste verdediger van de Eredivisie is.
Heb ik Sutalo de beste verdediger in de Eredivisie genoemd dan? Overigens ook gewoon een prima verdediger maar niet met veel ruimte in de rug.quote:
Wouter Goesquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heb ik Sutalo de beste verdediger in de Eredivisie genoemd dan? Overigens ook gewoon een prima verdediger maar niet met veel ruimte in de rug.
Niet dat er op dit moment veel goede centrale verdedigers in de Eredivisie rondlopen. Ontloopt elkaar allemaal niet zoveel. Ben zelf wel gecharmeerd van Wouter Goes.
Verbaast me niks van iemand die het in de fik steken van een half stadion wel een mooi gebaar vindt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben zelf wel gecharmeerd van Wouter Goes.
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik waardeer het optimisme van sommigen hier, maar heb zelf echt nul vertrouwen in dit project Japanner.
Die Japaneesjes zijn allemaal een beetje contactgestoord en sociaal ongemakkelijk dus beginnen opeens te lachen, vrolijk te doen en bij te dragen aan de maatschappij als er een ander Japaneesje bij wordt gezet. Dat effect moet je niet onderschatten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik waardeer het optimisme van sommigen hier, maar heb zelf echt nul vertrouwen in dit project Japanner.
Wij zijn Ajax he. Heel erg groot in Japan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:55 schreef Cavalier het volgende:
Ik snap het voordeel niet van dat korte contract. Hij gebruikt ajax om fit te worden en kan vervolgens alsnog transfervrij weg. Wat heb je daar aan?
Big in Japan. Stukje Top2000 @Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax he. Heel erg groot in Japan.
Snap je dat nou echt niet?quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:55 schreef Cavalier het volgende:
Ik snap het voordeel niet van dat korte contract. Hij gebruikt ajax om fit te worden en kan vervolgens alsnog transfervrij weg. Wat heb je daar aan?
Omgekeerde Marokkanenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Japaneesjes zijn allemaal een beetje contactgestoord en sociaal ongemakkelijk dus beginnen opeens te lachen, vrolijk te doen en bij te dragen aan de maatschappij als er een ander Japaneesje bij wordt gezet. Dat effect moet je niet onderschatten.
Het zijn een beetje omgekeerde Marokkanen wat dat aangaat.
Moet de rest nu Hidari, Migi en Ushiro gaan leren?quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Japaneesjes zijn allemaal een beetje contactgestoord en sociaal ongemakkelijk dus beginnen opeens te lachen, vrolijk te doen en bij te dragen aan de maatschappij als er een ander Japaneesje bij wordt gezet. Dat effect moet je niet onderschatten.
Ik weet niet waar ik me weer aan stoor losgeslagen hooligans of hypocriete supporters van de rivaal.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verbaast me niks van iemand die het in de fik steken van een half stadion wel een mooi gebaar vindt.
Dit, en er is een optie voor nog een jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap je dat nou echt niet?
Je hebt mogelijk een speler die de flanken kan bespelen. Je bent weinig tot niets kwijt als hij niet fit wordt.
En he, mocht het goed gaan kan je altijd nog een langer contract afsluiten.
Ik zou het pas erg vinden als ze hem langer dan einde van het seizoen halen gezien zijn fysieke gesteldheid de afgelopen jaren.
Bovendien was het een klasbak.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit, en er is een optie voor nog een jaar.
Noem je @Paul nou hypocriet?quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik me weer aan stoor losgeslagen hooligans of hypocriete supporters van de rivaal.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omgekeerde Marokkanen
@:Psvcl vindt hier iets van.
Die vind overal wel wat van, maar het is nooit iets zinnigsquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omgekeerde Marokkanen
@:Psvcl vindt hier iets van.
Vindquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die vind overal wel wat van, maar het is nooit iets zinnigs
Dat is een fitte Trauner.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:42 schreef Wotte het volgende:
Ik durf trouwens wel aan dat een fitte Tomiyasu de beste verdediger van de Eredivisie is.
Het zijn net konijnen, je moet er nooit één nemen dat is zielig dan worden ze eenzaamquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens iets goeds voor de Nederlandse coëfficiëntencrisis zou ik zeggen. Mag je vandaag winnen en zondag 0-4 op je muilquote:
Ik noem geen namen en rugnummers. Ik neem aan dat je die klont boter op je voorhoofd ook wel zelf voelt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noem je @:Paul nou hypocriet?
Gaan slapen en wakker worden met Ajaxquote:Op woensdag 10 december 2025 07:33 schreef William_Papadin het volgende:
Ajax living rent free inside HMF’s head again
In het beste geval wel, maar zonder eenzijdige optie is dat wel heel risicovol. Een speler die zo lang niet gespeeld heeft gaat nog wel wat tijd nodig hebben om wedstrijdfit te worden. Speelt ie een paar wedstrijden aan het einde van het seizoen en dan is hij weer weg. Dat is ook een scenario.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap je dat nou echt niet?
Je hebt mogelijk een speler die de flanken kan bespelen. Je bent weinig tot niets kwijt als hij niet fit wordt.
En he, mocht het goed gaan kan je altijd nog een langer contract afsluiten.
Ik zou het pas erg vinden als ze hem langer dan einde van het seizoen halen gezien zijn fysieke gesteldheid de afgelopen jaren.
Ga je Real - City kijken?quote:Op woensdag 10 december 2025 09:55 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk vandaag eens wat punten pakken in de CL..
Lekker om 21:00u voor de buis
Dan ga je geen Ajax kijken.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:55 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk vandaag eens wat punten pakken in de CL..
Lekker om 21:00u voor de buis
quote:'Spelers Taylor, Fitz Jim en McConnell gaan zeer waarschijnlijk Ajax in de winterstop verlaten'.
Ja, ik ga voetbal kijken.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ga je Real - City kijken?
Die eerste verbaast me wel, vooral in de winterstop. Wat is je bron?quote:
Heb je niet nodig, Weghorst is na de winterstop weer terugquote:
Ik heb gehoord dat het een ruildeal wordt met bovenstaande spelers. Wout is dus weg deze winter.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb je niet nodig, Weghorst is na de winterstop weer terug
Ik pak hem er even bij.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die eerste verbaast me wel, vooral in de winterstop. Wat is je bron?
Jup. Het is allemaal aids, zelfs de Telegraaf.quote:
Alleen weggelegd voor de eckte ecktequote:Op woensdag 10 december 2025 09:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaan slapen en wakker worden met Ajax
quote:
Alleen Fitz Jim zou voor mij niet weg hoeven.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:40 schreef Houniet het volgende:
Het was een artikel op Voetbalzone. Dus ja.
Taylor wilt niet verlengen, Fitz Jim is boos en McConnell hebben we al besproken.
fitz jim is een prima aanvulling maar meer ook niet. Wilt zelf wel meer dan gaat het ophouden. Ben ook benieuwd wie er voor taylor gaat komen, zeker na de afgelopen maanden..quote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen Fitz Jim zou voor mij niet weg hoeven.
Taylor laat het veels te weinig zien. En van de komst van McConnell snap ik nog steeds niets.
Vraag me voor Taylor alleen af welke club er voor gaat komen
Dan zal ie het daar wel weer heel goed doen natuurlijk
Taylor vind ik veel minder dan van de Beek, dus dan weet je het wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen Fitz Jim zou voor mij niet weg hoeven.
Taylor laat het veels te weinig zien. En van de komst van McConnell snap ik nog steeds niets.
Vraag me voor Taylor alleen af welke club er voor gaat komen
Dan zal ie het daar wel weer heel goed doen natuurlijk
Jepquote:
Die mag nou wel eens opstaan, het is allemaal de net-niet show.quote:
quote:Fred Grim blijft maar doorschuiven als tussenpaus: misschien maakt hij het hele seizoen wel af bij Ajax
Ajax hervat vanavond niet alleen puntloos de Champions League tegen Qarabag. De club zit ook al vijf weken zonder trainer en technisch directeur. En of Jordi Cruijff – of andere kandidaten – voor de komende transferperiode zullen instappen, moet nog maar blijken. Vijf vragen en antwoorden.
Tsja zou me ook niets verbazen als hij het seizoen afmaakt.quote:
Kan toch ook haast niet anders.quote:
Waarom niet. Europees valt er toch weinig eer meer te behalen en in de eredivisie word je waarschijnlijk toch gewoon 3e.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja zou me ook niets verbazen als hij het seizoen afmaakt.
Nee omdat we niet beter hebbenquote:Op woensdag 10 december 2025 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd naar de opstelling. B-opstelling ivm Feyenoord dit weekend?
We doen nog mee om de beker he, maar dat is niet echt een prijs hequote:Op woensdag 10 december 2025 15:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom niet. Europees valt er toch weinig eer meer te behalen en in de eredivisie word je waarschijnlijk toch gewoon 3e.
Ik moest lachenquote:
Bronnetjequote:'90 minuten lang, voor onze club uit Azerbeidzjan': waarom Qarabag een Ajax-lied omarmt
Rechtstreekse plaatsing EL is wel mooi meegenomen.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
We doen nog mee om de beker he, maar dat is niet echt een prijs he.
Wat een lijst met megatalentenquote:
Dit is de lijst van jouw club.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat een lijst met megatalenten
Sierhuis, speler bij Sittard
Donny van de Beek, Mislukt product waarvan niemand eigenlijk weet waar hij speelt
Abdelhak Nouri, worden
Regeer, flopshow bij ajax
Brian Brobby, flopshow bij sunderland en bij ajax
De rest heb ik uit pure vermoeidheid niet opgezocht
Komt helemaal goed met Ünüvar
quote:Opstelling Ajax! Interim-trainer Fred Grim spaart de nodige Ajacieden voor De Klassieker van zondag tegen Feyenoord, zo lijkt het. Tieners Sean Steur en Jorthy Mokio hebben een basisplaats. Dat gaat ten koste van Davy Klaassen en Mika Godts. Zoals verwacht neemt Kasper Dolberg de plaats in van de geblesseerde Wout Weghorst. Opstelling Ajax: Jaros; Gaaei, Bouwman, Baas, Rosa; Steur, Itakura, Mokio; Moro, Dolberg, Gloukh.
Ja pfffquote:
Waardeloze jeugdopleidingquote:Op woensdag 10 december 2025 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, zo is Ajax weer lekker aan het bouwen aan de marktwaarde van Bouwman, Bounida en Steur.
Je zou gelijk hebben als Bounida zou spelen.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, zo is Ajax weer lekker aan het bouwen aan de marktwaarde van Bouwman, Bounida en Steur.
Toch al bijnaquote:
Ongekend inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2025 19:18 schreef Black-Death het volgende:
Die Moro is wel echt heel slecht zeg..
Moroquote:
Moet idd zeggen dat het niet tegenvalt.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Er zit gewoon veel meer voetbal in de ploeg met deze spelers
Die jongen heeft natuurlijk 0,0 vertrouwen, dat speelt ook meequote:Op woensdag 10 december 2025 19:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een jaar zijn ze bezig geweest om ‘m te halen
Door Qarabag?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:35 schreef BobW het volgende:
Achterin ligt het af en toe open maar er wordt vaak leuk gevoetbald
Klaassen gaat voor de 2-2 zorgen.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:11 schreef Black-Death het volgende:
Het gaat niet meer gebeuren vanavond…
Hoop hetquote:
Was die jongen compleet vergeten.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Konadu is echt een hele matige spits
Wel knap zonder een bal aan te raken.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Konadu is echt een hele matige spits
Emre Unuvar is nu al verder dan deze gozerquote:Op woensdag 10 december 2025 20:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Was die jongen compleet vergeten.
Konadu is een goede spitsquote:Op woensdag 10 december 2025 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wel knap zonder een bal aan te raken.
Kunnen zeggen wat we willen maar hij heeft al een paar heel mooie gemaakt.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Konadu is een goede spits
Gaaei blijft echt een hele vreemde speler
Hij had nog geen bal aangeraakt. Tikkeltje voorbarig. Die Gaaei is een alles of niks speler. Heerlijke rushes vervolgens compleet misperen.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Konadu is een goede spits
Gaaei blijft echt een hele vreemde speler
Hij mistte de kans op 2-2quote:Op woensdag 10 december 2025 20:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij had nog geen bal aangeraakt. Tikkeltje voorbarig. Die Gaaei is een alles of niks speler. Heerlijke rushes vervolgens compleet misperen.
Moet te doen zijn!quote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef franklop het volgende:
Nog 2x winnen, als 24e de playoffs halen en dan de CL winnen.
Lijkt mij meest realistisch na vanavond
Zou wel briljant zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:35 schreef franklop het volgende:
Nog 2x winnen, als 24e de playoffs halen en dan de CL winnen.
Lijkt mij meest realistisch na vanavond
Hebben we nog een penningmeester?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
En weer 2,1 mln erbij voor de penningmeester.
Zeg je dat ook in de darkroom?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
De donkerste nachten produceren de helderste sterren, maat.
Die heb je van mij maat.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
De donkerste nachten produceren de helderste sterren, maat.
Heeft een hele rare naam, Badaboem oidquote:Op woensdag 10 december 2025 20:42 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Hebben we nog een penningmeester?
Ik gun het hem nog het meest van allemaal.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:30 schreef Wotte het volgende:
Je begint het die Gaaei zo langzamerhand ook te gunnen dat hij slaagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |