Daarom net. Jammer.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Stond al 6 weken droog dus mis je weinig aan.
In de MM competitie ja, in de CL zijn ze beiden onzichtbaar. Triest dat Ajax niks beters heeft. Het is echt vergane glorie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Inderdaad. Hetzelfde met Weghorst. Vrij matige spits maar loopt 1 op 2.
Omdat hij hoofdoorzaak nummer één is dat anderen niet aan goals maken toekomen. Loopt in de weg of begint weer een ego tripje ipv te passen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu is het een hele matige speler, maar in dit Ajax zou ik hem altijd opstellen. De enige met wat rendement.
Je moet wel eerst glorie hebben om het te kunnen zien vergaan. De rest moet eerst maar eens een Champions League winnen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
In de MM competitie ja, in de CL zijn ze beiden onzichtbaar. Triest dat Ajax niks beters heeft. Het is echt vergane glorie.
Desondanks een van de beteren dit seizoen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:17 schreef The-BFG het volgende:
Is ook niet de eerste keer dat Baas iets doms doet...
Nog niet echt van overtuigd eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Desondanks een van de beteren dit seizoen.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax op bezoek bij de tandarts die Danny Buijs heet.
Dat wordt natuurlijk een groot fiasco. 3-0 Fortuna.
Kan niemand noemen die uitblonk. Zat gewoon mee vandaag.quote:
Wijndal.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan niemand noemen die uitblonk. Zat gewoon mee vandaag.
E.d. tegenstanderquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan niemand noemen die uitblonk. Zat gewoon mee vandaag.
Dan blijf jij maar lekker thuis en koop ik je kaartje wel overquote:Op zondag 7 december 2025 10:15 schreef Ramboetan het volgende:
Zondag ga ik weer eens naar de klassieker, maar ik vind het op dit moment maar een groot circus met een paar mega droeftoeters in de achterban. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |