Die Japaneesjes zijn allemaal een beetje contactgestoord en sociaal ongemakkelijk dus beginnen opeens te lachen, vrolijk te doen en bij te dragen aan de maatschappij als er een ander Japaneesje bij wordt gezet. Dat effect moet je niet onderschatten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik waardeer het optimisme van sommigen hier, maar heb zelf echt nul vertrouwen in dit project Japanner.
Wij zijn Ajax he. Heel erg groot in Japan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:55 schreef Cavalier het volgende:
Ik snap het voordeel niet van dat korte contract. Hij gebruikt ajax om fit te worden en kan vervolgens alsnog transfervrij weg. Wat heb je daar aan?
Big in Japan. Stukje Top2000 @Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax he. Heel erg groot in Japan.
Snap je dat nou echt niet?quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:55 schreef Cavalier het volgende:
Ik snap het voordeel niet van dat korte contract. Hij gebruikt ajax om fit te worden en kan vervolgens alsnog transfervrij weg. Wat heb je daar aan?
Omgekeerde Marokkanenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Japaneesjes zijn allemaal een beetje contactgestoord en sociaal ongemakkelijk dus beginnen opeens te lachen, vrolijk te doen en bij te dragen aan de maatschappij als er een ander Japaneesje bij wordt gezet. Dat effect moet je niet onderschatten.
Het zijn een beetje omgekeerde Marokkanen wat dat aangaat.
Moet de rest nu Hidari, Migi en Ushiro gaan leren?quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Japaneesjes zijn allemaal een beetje contactgestoord en sociaal ongemakkelijk dus beginnen opeens te lachen, vrolijk te doen en bij te dragen aan de maatschappij als er een ander Japaneesje bij wordt gezet. Dat effect moet je niet onderschatten.
Ik weet niet waar ik me weer aan stoor losgeslagen hooligans of hypocriete supporters van de rivaal.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verbaast me niks van iemand die het in de fik steken van een half stadion wel een mooi gebaar vindt.
Dit, en er is een optie voor nog een jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap je dat nou echt niet?
Je hebt mogelijk een speler die de flanken kan bespelen. Je bent weinig tot niets kwijt als hij niet fit wordt.
En he, mocht het goed gaan kan je altijd nog een langer contract afsluiten.
Ik zou het pas erg vinden als ze hem langer dan einde van het seizoen halen gezien zijn fysieke gesteldheid de afgelopen jaren.
Bovendien was het een klasbak.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit, en er is een optie voor nog een jaar.
Noem je @Paul nou hypocriet?quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik me weer aan stoor losgeslagen hooligans of hypocriete supporters van de rivaal.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omgekeerde Marokkanen
@:Psvcl vindt hier iets van.
Die vind overal wel wat van, maar het is nooit iets zinnigsquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omgekeerde Marokkanen
@:Psvcl vindt hier iets van.
Vindquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die vind overal wel wat van, maar het is nooit iets zinnigs
Dat is een fitte Trauner.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:42 schreef Wotte het volgende:
Ik durf trouwens wel aan dat een fitte Tomiyasu de beste verdediger van de Eredivisie is.
Het zijn net konijnen, je moet er nooit één nemen dat is zielig dan worden ze eenzaamquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens iets goeds voor de Nederlandse coëfficiëntencrisis zou ik zeggen. Mag je vandaag winnen en zondag 0-4 op je muilquote:
Ik noem geen namen en rugnummers. Ik neem aan dat je die klont boter op je voorhoofd ook wel zelf voelt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noem je @:Paul nou hypocriet?
Gaan slapen en wakker worden met Ajaxquote:Op woensdag 10 december 2025 07:33 schreef William_Papadin het volgende:
Ajax living rent free inside HMF’s head again
In het beste geval wel, maar zonder eenzijdige optie is dat wel heel risicovol. Een speler die zo lang niet gespeeld heeft gaat nog wel wat tijd nodig hebben om wedstrijdfit te worden. Speelt ie een paar wedstrijden aan het einde van het seizoen en dan is hij weer weg. Dat is ook een scenario.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap je dat nou echt niet?
Je hebt mogelijk een speler die de flanken kan bespelen. Je bent weinig tot niets kwijt als hij niet fit wordt.
En he, mocht het goed gaan kan je altijd nog een langer contract afsluiten.
Ik zou het pas erg vinden als ze hem langer dan einde van het seizoen halen gezien zijn fysieke gesteldheid de afgelopen jaren.
Ga je Real - City kijken?quote:Op woensdag 10 december 2025 09:55 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk vandaag eens wat punten pakken in de CL..
Lekker om 21:00u voor de buis
Dan ga je geen Ajax kijken.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:55 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk vandaag eens wat punten pakken in de CL..
Lekker om 21:00u voor de buis
quote:'Spelers Taylor, Fitz Jim en McConnell gaan zeer waarschijnlijk Ajax in de winterstop verlaten'.
Ja, ik ga voetbal kijken.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ga je Real - City kijken?
Die eerste verbaast me wel, vooral in de winterstop. Wat is je bron?quote:
Heb je niet nodig, Weghorst is na de winterstop weer terugquote:
Ik heb gehoord dat het een ruildeal wordt met bovenstaande spelers. Wout is dus weg deze winter.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb je niet nodig, Weghorst is na de winterstop weer terug
Ik pak hem er even bij.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die eerste verbaast me wel, vooral in de winterstop. Wat is je bron?
Jup. Het is allemaal aids, zelfs de Telegraaf.quote:
Alleen weggelegd voor de eckte ecktequote:Op woensdag 10 december 2025 09:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaan slapen en wakker worden met Ajax
quote:
Alleen Fitz Jim zou voor mij niet weg hoeven.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:40 schreef Houniet het volgende:
Het was een artikel op Voetbalzone. Dus ja.
Taylor wilt niet verlengen, Fitz Jim is boos en McConnell hebben we al besproken.
fitz jim is een prima aanvulling maar meer ook niet. Wilt zelf wel meer dan gaat het ophouden. Ben ook benieuwd wie er voor taylor gaat komen, zeker na de afgelopen maanden..quote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen Fitz Jim zou voor mij niet weg hoeven.
Taylor laat het veels te weinig zien. En van de komst van McConnell snap ik nog steeds niets.
Vraag me voor Taylor alleen af welke club er voor gaat komen
Dan zal ie het daar wel weer heel goed doen natuurlijk
Taylor vind ik veel minder dan van de Beek, dus dan weet je het wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen Fitz Jim zou voor mij niet weg hoeven.
Taylor laat het veels te weinig zien. En van de komst van McConnell snap ik nog steeds niets.
Vraag me voor Taylor alleen af welke club er voor gaat komen
Dan zal ie het daar wel weer heel goed doen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |