Ga je Real - City kijken?quote:Op woensdag 10 december 2025 09:55 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk vandaag eens wat punten pakken in de CL..
Lekker om 21:00u voor de buis
Dan ga je geen Ajax kijken.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:55 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk vandaag eens wat punten pakken in de CL..
Lekker om 21:00u voor de buis
quote:'Spelers Taylor, Fitz Jim en McConnell gaan zeer waarschijnlijk Ajax in de winterstop verlaten'.
Ja, ik ga voetbal kijken.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ga je Real - City kijken?
Die eerste verbaast me wel, vooral in de winterstop. Wat is je bron?quote:
Heb je niet nodig, Weghorst is na de winterstop weer terugquote:
Ik heb gehoord dat het een ruildeal wordt met bovenstaande spelers. Wout is dus weg deze winter.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb je niet nodig, Weghorst is na de winterstop weer terug
Ik pak hem er even bij.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die eerste verbaast me wel, vooral in de winterstop. Wat is je bron?
Jup. Het is allemaal aids, zelfs de Telegraaf.quote:
Alleen weggelegd voor de eckte ecktequote:Op woensdag 10 december 2025 09:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaan slapen en wakker worden met Ajax
quote:
Alleen Fitz Jim zou voor mij niet weg hoeven.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:40 schreef Houniet het volgende:
Het was een artikel op Voetbalzone. Dus ja.
Taylor wilt niet verlengen, Fitz Jim is boos en McConnell hebben we al besproken.
fitz jim is een prima aanvulling maar meer ook niet. Wilt zelf wel meer dan gaat het ophouden. Ben ook benieuwd wie er voor taylor gaat komen, zeker na de afgelopen maanden..quote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen Fitz Jim zou voor mij niet weg hoeven.
Taylor laat het veels te weinig zien. En van de komst van McConnell snap ik nog steeds niets.
Vraag me voor Taylor alleen af welke club er voor gaat komen
Dan zal ie het daar wel weer heel goed doen natuurlijk
Taylor vind ik veel minder dan van de Beek, dus dan weet je het wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen Fitz Jim zou voor mij niet weg hoeven.
Taylor laat het veels te weinig zien. En van de komst van McConnell snap ik nog steeds niets.
Vraag me voor Taylor alleen af welke club er voor gaat komen
Dan zal ie het daar wel weer heel goed doen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |