Ik kan me alleen zijn vrouw nog herinnerenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me alleen zijn vrouw nog herinneren
Het scenario "buitenkansje" is al genoemd, maar ze denken misschien ook dat twee Japanners bij elkaar makkelijker tot hun recht komen. Ueda is opgefleurd sinds Watanabe er bij kwam in Rotterdam, in Nijmegen gaan Ogawa, Sano en Shiogai ook prima. Dus als het niks is, is Tomiyasu een goed motivator voor Itakuraquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Call me picky, maar als je al blij moet zijn dat alles wat hij speelt een bonus is, waarom zou je zo iemand dan uberhaupt binnenhalen?
Deze mf is de enige reden dat ik nog weet dat Ajax ooit tegen Dukla Banska Bystrica heeft gespeeld.quote:
Temu is Chinees.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:46 schreef VEM2012 het volgende:
Hé, ze hebben een kreupele gevonden in de tientjesbak bij de Temu…
HAD NOG AJAX-DNAquote:
Tomiyasu heeft net als Ajax ook veel pech gehad.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:44 schreef Black-Death het volgende:
Volgens VI is Ajax op hoofdlijnen rond met Tomiyasu.
Ik zie niet in waarom je iemand die zoveel geblesseerd is, erbij wilt halen. Dacht dat ze dat alleen bij PSV en Feyenoord deden.
Doe dit na Sutalo nou niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:42 schreef Wotte het volgende:
Ik durf trouwens wel aan dat een fitte Tomiyasu de beste verdediger van de Eredivisie is.
Heb ik Sutalo de beste verdediger in de Eredivisie genoemd dan? Overigens ook gewoon een prima verdediger maar niet met veel ruimte in de rug.quote:
Wouter Goesquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heb ik Sutalo de beste verdediger in de Eredivisie genoemd dan? Overigens ook gewoon een prima verdediger maar niet met veel ruimte in de rug.
Niet dat er op dit moment veel goede centrale verdedigers in de Eredivisie rondlopen. Ontloopt elkaar allemaal niet zoveel. Ben zelf wel gecharmeerd van Wouter Goes.
Verbaast me niks van iemand die het in de fik steken van een half stadion wel een mooi gebaar vindt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben zelf wel gecharmeerd van Wouter Goes.
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik waardeer het optimisme van sommigen hier, maar heb zelf echt nul vertrouwen in dit project Japanner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |