Niet zo relevant. Ajax heeft met 200 miljoen euro een selectie weten te formeren van niveau MVV.quote:Op maandag 8 december 2025 20:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je krijgt ook nog een paar centen voor een overwinning.
quote:Op maandag 8 december 2025 08:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En we hebben allemaal geen seizoenskaart. In plaats daarvan wonen we rent-free in het hoofd van HMF.
quote:Op maandag 8 december 2025 08:51 schreef Wotte het volgende:
Het vreemd vinden dat niemand activiteiten buiten de deur doet op een forum voor autisten.
quote:Op maandag 8 december 2025 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik sta al heel lang op de wachtlijst.
Dus ja als ze me nu bellen hoeft het niet meer.
quote:
En terechtquote:Op maandag 8 december 2025 19:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij met die lieve woorden van hmf. Ik kijk vanaf nu ook wel op jullie neer.
Creep!quote:Op maandag 8 december 2025 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik kijk morgen trouwens in de sportschool.
Ik moest lachen maar het klopt ook nogquote:Op maandag 8 december 2025 23:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet zo relevant. Ajax heeft met 200 miljoen euro een selectie weten te formeren van niveau MVV.
Zonder geld zullen ze het niet veel slechter doen dat dat
Gewaagde uitspraak.quote:
Daarvoor zou ik wel naar de Geusselt gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:04 schreef Houniet het volgende:
Ik wil het niet eens weten. MVV - Ajax.
Durf er geen geld op te zetten. Is toch dieptriest.
Snap ik ja, jij kan volgens mij op de fiets.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik wel naar de Geusselt gaan.
Kruipend ben ik er binnen een uur zelfs. Lopend 10 minutenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Snap ik ja, jij kan volgens mij op de fiets.
1 wedstrijd gespeeld het voorbije anderhalf seizoenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:44 schreef Black-Death het volgende:
Volgens VI is Ajax op hoofdlijnen rond met Tomiyasu.
Ik zie niet in waarom je iemand die zoveel geblesseerd is, erbij wilt halen. Dacht dat ze dat alleen bij PSV en Feyenoord deden.
Dat gaat wel gebeuren inderdaad, half jaartje contract slechts.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:48 schreef Houniet het volgende:
Ik krijg hier echt een slappe zak van. Dan een contract tot mei 26, die gok kan je nemen.
Half jaar plus optie tot nog een jaar zal het worden. Ben er ook niet kapot van, maar alles wat hij kan spelen is een bonus.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren inderdaad, half jaartje contract slechts.
Mijn voorspelling is dat de beste man 3 invalbeurtjes krijgt, that's it.
Call me picky, maar als je al blij moet zijn dat alles wat hij speelt een bonus is, waarom zou je zo iemand dan uberhaupt binnenhalen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Half jaar plus optie tot nog een jaar zal het worden. Ben er ook niet kapot van, maar alles wat hij kan spelen is een bonus.
Ik denk dat ze hopen op een Perisic scenario. Ik vind het een prima deal, zeker gezien het gebrek aan kwaliteit achterin momenteel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Call me picky, maar als je al blij moet zijn dat alles wat hij speelt een bonus is, waarom zou je zo iemand dan uberhaupt binnenhalen?
quote:Ajax bereikt op hoofdlijnen akkoord met 42-voudig international
Ajax is op hoofdlijnen akkoord met Takehiro Tomiyasu over een kortlopend contract in Amsterdam, zo verzekert Voetbal International dinsdag. De rechtsbenige verdediger uit Japan is clubloos en dus transfervrij op te pikken. Tomiyasu werd vorige week voor het eerst in verband gebracht met Ajax.
''Voor zowel club als speler is dat een constructie die past bij de omstandigheden'', voegt clubwatcher Tim van Duijn toe aan de berichtgeving over de voormalig rechtsback van Arsenal, die al enkele maanden zonder werkgever zit.
Er zijn voor Ajax risico's verbonden aan de deal, daar Tomiyasu behoorlijk blessuregevoelig blijkt te zijn. Hij heeft eerst trainingen en wedstrijdritme nodig om volledig fit te geraken.
De leiding van Ajax ziet de komst van Tomiyasu echter als 'een unieke kans', omdat de 42-voudig international van Japan anders onhaalbaar zou zijn. Vanwege de eerder genoemde risicofactor werkt Ajax aan een kortlopend contract voor Tomiyasu.
Het is de bedoeling dat Ajax en Tomiyasu de samenwerking aan het einde van het seizoen evalueren. Na een dergelijk gesprek zal worden gekeken naar verlenging van de verbintenis met een jaar.
Voor Tomiyasu is het zaak om geregeld wedstrijden te spelen, met het oog op het WK van volgend jaar zomer in de Verenigde Staten, Canada en Mexico. Japan treft in de poulefase onder meer Nederland.
Tomiyasu, met een verleden bij Sint-Truiden en Bologna, speelde anderhalf jaar geleden voor het laatst een interland voor Japan. Arsenal legde in 2021 20 miljoen euro neer voor de verdediger, die vanwege blessureleed nooit doorbrak in Noord-Londen.
quote:Weghorst tot de winterstop niet meer in actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |