En we hebben allemaal geen seizoenskaart. In plaats daarvan wonen we rent-free in het hoofd van HMF.quote:Op maandag 8 december 2025 07:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wij hebben Weghorst in de basis gezet en wij hebben ook al dat vuurwerk afgestoken in de Arena
Stagneert ook, doet vaak echt domme dingen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:17 schreef The-BFG het volgende:
Is ook niet de eerste keer dat Baas iets doms doet...
Ik heb me weer ontzettend geërgerd aan Wijndal. Dus eigenlijk heb je gelijk.quote:Op maandag 8 december 2025 08:47 schreef Black-Death het volgende:
Was dit weekend op een bruiloft; weinig gemist zo te zien
Ben wel benieuwd wat Dolberg kan eigenlijkquote:
En geen Taylor.quote:
Was zwaar onder de maat afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 8 december 2025 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Dolberg kan eigenlijk
Zijn we allemaal benieuwd naar. Of die überhaupt iets kan op het moment.quote:Op maandag 8 december 2025 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Dolberg kan eigenlijk
Gaat hij terug naar Liverpool met de Kerst?quote:Ook Kenneth Taylor, Josip Sutalo, James McConnell, Gerald Alders en Steven Berghuis reizen door blessures niet mee naar Azerbeidzjan.
Denk het niet, meestal kost dat geld, tenzij Liverpool of hijzelf natuurlijk graag terug wil.quote:Op maandag 8 december 2025 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat hij terug naar Liverpool met de Kerst?
Die kans lijkt me groot, zeker als ze een andere 6 halen.quote:Op maandag 8 december 2025 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat hij terug naar Liverpool met de Kerst?
Als hij niet gaat spelen moet liverpool wel. Dan hebben die ook niets aan de verhuur.quote:Op maandag 8 december 2025 16:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Denk het niet, meestal kost dat geld, tenzij Liverpool of hijzelf natuurlijk graag terug wil.
Ik sta al heel lang op de wachtlijst.quote:Op maandag 8 december 2025 07:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet want op held @:Tjacka na is bijna niemand hier een seizoenskaarthouder of fervent wedstrijdbezoekerallemaal neppers
Eentje die sinds Groningen vorig jaar geen voetbal meer gekeken had
Je krijgt ook nog een paar centen voor een overwinning.quote:Op maandag 8 december 2025 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien nog de eer redden, verder boeit de CL sportief toch niet meer.
quote:Op maandag 8 december 2025 07:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet want op held @:Tjacka na is bijna niemand hier een seizoenskaarthouder of fervent wedstrijdbezoekerallemaal neppers
Eentje die sinds Groningen vorig jaar geen voetbal meer gekeken had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |