Die mag nou wel eens opstaan, het is allemaal de net-niet show.quote:
quote:Fred Grim blijft maar doorschuiven als tussenpaus: misschien maakt hij het hele seizoen wel af bij Ajax
Ajax hervat vanavond niet alleen puntloos de Champions League tegen Qarabag. De club zit ook al vijf weken zonder trainer en technisch directeur. En of Jordi Cruijff – of andere kandidaten – voor de komende transferperiode zullen instappen, moet nog maar blijken. Vijf vragen en antwoorden.
Tsja zou me ook niets verbazen als hij het seizoen afmaakt.quote:
Kan toch ook haast niet anders.quote:
Waarom niet. Europees valt er toch weinig eer meer te behalen en in de eredivisie word je waarschijnlijk toch gewoon 3e.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja zou me ook niets verbazen als hij het seizoen afmaakt.
Nee omdat we niet beter hebbenquote:Op woensdag 10 december 2025 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd naar de opstelling. B-opstelling ivm Feyenoord dit weekend?
We doen nog mee om de beker he, maar dat is niet echt een prijs hequote:Op woensdag 10 december 2025 15:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom niet. Europees valt er toch weinig eer meer te behalen en in de eredivisie word je waarschijnlijk toch gewoon 3e.
Ik moest lachenquote:
Bronnetjequote:'90 minuten lang, voor onze club uit Azerbeidzjan': waarom Qarabag een Ajax-lied omarmt
Rechtstreekse plaatsing EL is wel mooi meegenomen.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
We doen nog mee om de beker he, maar dat is niet echt een prijs he.
Wat een lijst met megatalentenquote:
Dit is de lijst van jouw club.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat een lijst met megatalenten
Sierhuis, speler bij Sittard
Donny van de Beek, Mislukt product waarvan niemand eigenlijk weet waar hij speelt
Abdelhak Nouri, worden
Regeer, flopshow bij ajax
Brian Brobby, flopshow bij sunderland en bij ajax
De rest heb ik uit pure vermoeidheid niet opgezocht
Komt helemaal goed met Ünüvar
quote:Opstelling Ajax! Interim-trainer Fred Grim spaart de nodige Ajacieden voor De Klassieker van zondag tegen Feyenoord, zo lijkt het. Tieners Sean Steur en Jorthy Mokio hebben een basisplaats. Dat gaat ten koste van Davy Klaassen en Mika Godts. Zoals verwacht neemt Kasper Dolberg de plaats in van de geblesseerde Wout Weghorst. Opstelling Ajax: Jaros; Gaaei, Bouwman, Baas, Rosa; Steur, Itakura, Mokio; Moro, Dolberg, Gloukh.
Ja pfffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |