Ik kan jouw gezicht aanraken om een pluisje van je wang te halen, maar ik kan ook jouw gezicht aanraken om jouw neus te breken.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:21 schreef roos94 het volgende:
"Aanraken van benen en billen boven de kleding is geen ontucht, zegt de rechtbank. Marco #Borsato wordt vrijgesproken."
Dus ik mag als 31 jarige gewoon aan de billen zitten van een 15 jarige zolang ze dr broek aan heeft? Lees ik het goed?
Maar niemand denkt toch dat Marco Borsato in een liveshow waar miljoenen mensen naar kijken, kinderen misbruikt?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:27 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit soort beelden bekijk je dan wel nog steeds anders dan eerder, het is allemaal wel op de grens
quote:Op woensdag 12 november 2025 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Jada heeft op nu.nl verteld dat ze ongelofelijk trots op haar vader is.
https://www.nu.nl/achterk(...)s-heel-krachtig.html
Wacht maar op de veroordeling.
Er zijn genoeg mensen (waaronder een heleboel vrouwen) die hem op handen dragen. Zij carrière kan hij zo weer oppakken.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn imago is evengoed naar de klote.
Ja tuurlijk, want je gezicht aanraken heeft dezelfde lading als je billen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik kan jouw gezicht aanraken om een pluisje van je wang te halen, maar ik kan ook jouw gezicht aanraken om jouw neus te breken.
Allebei gevallen van 'jouw gezicht aanraken' maar het ene is duidelijk mishandeling het andere niet.
Je bent zelf naïef denk ik. Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Fijn voor hem dat dit verhaal nu eindelijk klaar lijkt, al blijft het allemaal vrij naïef hoe hij het heeft aangepakt natuurlijk. En voor zover ie nog niet gewaarschuwd was, blijf in hemelsnaam weg bij dit soort gekkies.
Er is nog een hele wereld tussen kinderen misbruiken en ongepaste aanraking. Zeker met kinderen ga je hier wel op glad ijs, ik had het op die leeftijd vreselijk gevonden dat geaai.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar niemand denkt toch dat Marco Borsato in een liveshow waar miljoenen mensen naar kijken, kinderen misbruikt?
Johnnie vd Heuvel ook al gereageerd?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Plasman al een reactie gegeven?
Dat is het ook. Alleen gebrek aan bewijs.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:29 schreef DefKu het volgende:
Aanranding is een seksueel misdrijf dat bestaat uit ongewenste, seksuele aanraking zonder dat er sprake is van lichamelijk binnendringen
Het is dan toch wel gewoon aanranding?
Nee, gewoon keihard vrijgesproken, das wat anders.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is het ook. Alleen gebrek aan bewijs.
Denk het ook. Ik verwacht niet dat hij nog veel nieuwe hits gaat maken (gelukkig maar). Maar de zalen krijgt hij wel vol.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen (waaronder een heleboel vrouwen) die hem op handen dragen. Zij carrière kan hij zo weer oppakken.
Ja omdat de rechtbank meent dat wat die vrouw allemaal beweert nergens mee bewezen wordt.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, gewoon keihard vrijgesproken, das wat anders.
https://nos.nl/artikel/25(...)esproken-van-ontuchtquote:Op donderdag 4 december 2025 10:29 schreef DefKu het volgende:
Aanranding is een seksueel misdrijf dat bestaat uit ongewenste, seksuele aanraking zonder dat er sprake is van lichamelijk binnendringen
Het is dan toch wel gewoon aanranding?
John Ewwwwwwbank hangt vanavond alweer aan de lijnquote:Op donderdag 4 december 2025 10:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik verwacht niet dat hij nog veel nieuwe hits gaat maken (gelukkig maar). Maar de zalen krijgt hij wel vol.
Karl Nooten is ook gewoon weer aan het werk als therapeut. Het kan hier allemaal.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik verwacht niet dat hij nog veel nieuwe hits gaat maken (gelukkig maar). Maar de zalen krijgt hij wel vol.
Dat zegt ik niet. Ik zeg dat er verschil zit in aanraken en aanraken. Maar dat is duidelijk veel te ingewikkeld.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want je gezicht aanraken heeft dezelfde lading als je billen.
Ik kan je ook even in je piemel knijpen misschien zit daar nog een pluisje.
De W van wakker, vrijgesprokenquote:Op donderdag 4 december 2025 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
John Ewwwwwwbank hangt vanavond alweer aan de lijn
en voor Marco op naar de speeeeeltuin.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Op naar het nieuwe album De Vrijspraak
Jan Slagter staat alweer klaar om al die creeps te verdedigen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Karl Nooten is ook gewoon weer aan het werk als therapeut. Het kan hier allemaal.
Ja, das wel jammer. Die zal Ibiza ondertussen ook zat zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
John Ewwwwwwbank hangt vanavond alweer aan de lijn
Hier zie je de mannen in het topic vooral juichen. Juichen vind ik ook weer overdreven, zelfs als al die dingen inderdaad niet zijn gebeurd. Het is nog steeds nogal dubieus los van het strafrecht.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen (waaronder een heleboel vrouwen) die hem op handen dragen. Zij carrière kan hij zo weer oppakken.
Ik vind dat altijd wel vreemd. Dat er echt een heleboel vrouwen zijn die de kant van de aangeklaagde kiezen in een zedenzaak. Hetzelfde zag je ook bij Ali B. Je zou zeggen dat vrouwen elkaar een beetje steunen daarin, maar niets is minder waar.
Nee. Het gaat uiteraard om de context waarin het gebeurde. De benen en boven de billen worden hier niet als seksuele plekken beschouwd. Anders is iedereen die een kind aanraakt -gewenst of ongewenst- direct strafbaar. Inclusief een juf of meester die een kind troost.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:21 schreef roos94 het volgende:
"Aanraken van benen en billen boven de kleding is geen ontucht, zegt de rechtbank. Marco #Borsato wordt vrijgesproken."
Dus ik mag als 31 jarige gewoon aan de billen zitten van een 15 jarige zolang ze dr broek aan heeft? Lees ik het goed?
Er is een verschil in aanraken omdat het moet. Ik Pakte vroeger ook mijn zoontje bij de billen als ik hem optilde. Ik denk dat de rechter dat bedoelde.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zegt ik niet. Ik zeg dat er verschil zit in aanraken en aanraken. Maar dat is duidelijk veel te ingewikkeld.
Dit is wel creepyquote:Op donderdag 4 december 2025 10:27 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit soort beelden bekijk je dan wel nog steeds anders dan eerder, het is allemaal wel op de grens
Wel als het allemaal verzonnen had kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:35 schreef Metalfrost het volgende:
Bewijs heeft nu ook al steunbewijs nodig ja?
Als die dingen echt niet zijn gebeurd, wat is er dan nog dubieus aan?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier zie je de mannen in het topic vooral juichen. Juichen vind ik ook weer overdreven, zelfs als al die dingen inderdaad niet zijn gebeurd. Het is nog steeds nogal dubieus los van het strafrecht.
En dochter.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marco lacht iedereen de moeder.
Zijn hele carrière is om zeep geholpen. Vorige week duwde Nathalie ook nog ff Leontine onnodig voor de bus.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier zie je de mannen in het topic vooral juichen. Juichen vind ik ook weer overdreven, zelfs als al die dingen inderdaad niet zijn gebeurd. Het is nog steeds nogal dubieus los van het strafrecht.
Die kinderen zijn stuk voor stuk echt mega onsympathiek en dan bedoel ik ook echt méga onsympathiekquote:Op donderdag 4 december 2025 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Nu helaas ook weer media aandacht voor die irritante kinderne van hem.
Volgens mij wel ja, een kus bovenop haar hoofd. Die vind ik er nog niet bovenuit springen eigenlijk, wel het constante gewrijf over haar arm en dat hij zijn linkerhand wel heel lang vlak bij haar borsten houdt.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gaf Marco dat kind nou een kus?
Ik zou als kind juist zo ver mogelijk bij de publiciteit vandaan blijven gezien het rare gedrag van vader, dat hij gewoon toegaf.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Nu helaas ook weer media aandacht voor die irritante kinderne van hem.
Is dat ook al strafbaar?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die kinderen zijn stuk voor stuk echt mega onsympathiek en dan bedoel ik ook echt méga onsympathiek
Jada Borsato nietquote:Op donderdag 4 december 2025 10:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou als kind juist zo ver mogelijk bij de publiciteit vandaan blijven gezien het rare gedrag van vader, dat hij gewoon toegaf.
Ik denk dat hij dat nu ook nooit meer doet, ook al was het in een live show, waar dus miljoenen getuigen zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gaf Marco dat kind nou een kus?
Dat is ook voor het eerst, die Ewbankrommel was immers niet veel.quote:
Liefst op de bovenste 10 posities, dan kan de radio een uurtje eerder uit.quote:
Ik vind dit een dubieuze post.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat een rechter hier wel doorheen prikt, maar heel veel mensen zien Marco als een joviale en vriendelijke kerel, omdat we hem zo zien wanneer hij voor de camera staat. Mensen vergeten dat het tv is, show. We kennen de mensen die op tv komen niet. Tenminste, niet echt. We weten niet hoe ze zijn. Misschien zijn ze zoals we hun in de media zien, misschien niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:43 schreef -Spring het volgende:
Achteraf is makkelijk praten natuurk, maar ik vond die rechter tijdens het proces wel erg meelevend naar hem kijken de hele tijd.
Ik heb Marco Borsato wel eens random op een parkeerplaats ontmoet terwijl er verder niemand keek en toen was hij ook gewoon aardig.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoop dat een rechter hier wel doorheen prikt, maar heel veel mensen zien Marco als een joviale en vriendelijke kerel, omdat we hem zo zien wanneer hij voor de camera staat. Mensen vergeten dat het tv is, show. We kennen de mensen die op tv komen niet. We weten niet hoe ze zijn. Misschien zijn ze zoals we hun in de media zien, misschien niet.
Misschien kan Naat de draad weer oppakken . Het is immers bijna kerstquote:Op donderdag 4 december 2025 10:46 schreef DrDentz het volgende:
De fanclub wil een foto met hem. Hebben ze al een nieuwe voorzitter?
Die schijnt volledig over de zeik te zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Plasman al een reactie gegeven?
???quote:Op donderdag 4 december 2025 10:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee duffe kut.
1 getuige is geen getuige.
benieuwd of OM in hoger beroep gaat, gewoon om te trollen.
Op z’n schoot.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:48 schreef DrDentz het volgende:
Marco zit nu in de bus met fans.. ??
Was je 15?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb Marco Borsato wel eens random op een parkeerplaats ontmoet terwijl er verder niemand keek en toen was hij ook gewoon aardig.
In zijn witte Porsche.
Hij parkeerde toevallig naast ons.
laat je opnemenquote:Op donderdag 4 december 2025 10:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die kinderen zijn stuk voor stuk echt mega onsympathiek en dan bedoel ik ook echt méga onsympathiek
Denk dat er toch wel een verschil zit tussen aanraken en seksueel betasten.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want je gezicht aanraken heeft dezelfde lading als je billen.
Ik kan je ook even in je piemel knijpen misschien zit daar nog een pluisje.
Tieten tegen het raam gedrukt?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:48 schreef DrDentz het volgende:
Marco zit nu in de bus met fans.. ??
Dat zie ik totaal niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Neeeheeeee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |