Ik neem de rest van de dag vrij !quote:Op donderdag 4 december 2025 10:21 schreef roos94 het volgende:
"Aanraken van benen en billen boven de kleding is geen ontucht, zegt de rechtbank. Marco #Borsato wordt vrijgesproken."
Dus ik mag als 31 jarige gewoon aan de billen zitten van een 15 jarige zolang ze dr broek aan heeft? Lees ik het goed?
Tenzij je echt misbruikt wordt en zelf de enige getuige bent.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:21 schreef Kim-Holland het volgende:
Mooi zo. De enige juiste uitspraak!
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat er meer mensen achter Marco staan dan achter die moeder.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij zal wel gaan weer gaan optreden denk ik.
Ik ga angela schijf maar eens opzoeken, die billen zijn nu van mijquote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik neem de rest van de dag vrij !
Je mag ook gewoon je 13jarige oppas neuken en mensen adoreren je als ware de grootste held van het Nederlandstalige lied.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:21 schreef roos94 het volgende:
"Aanraken van benen en billen boven de kleding is geen ontucht, zegt de rechtbank. Marco #Borsato wordt vrijgesproken."
Dus ik mag als 31 jarige gewoon aan de billen zitten van een 15 jarige zolang ze dr broek aan heeft? Lees ik het goed?
Het zal wel voor altijd aan hem kleven. Dat hij vrijgesproken is, betekent niet dat hij onschuldig is. Het zal vooral betekenen dat zijn liedjes weer iets frequenter op de radio kunnen komen, en dat hij weer op het podium kan verschijnen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou er nog een kans zijn op een carrière revival bij vrijspraak?
Je was me voor.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:21 schreef roos94 het volgende:
Bovendien gaat het de meeste bezoekers natuurlijk om de muziek.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat er meer mensen achter Marco staan dan achter die moeder.
Wie is hier 15 jaar, vrouw en heeft lekkere billetjes???quote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Wat is het dan wel? Klinkt als een vrijbrief.
Die ma mag nu gaan voorkomen voor smaad en laster,quote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef VEM2012 het volgende:
Niet geheel onverwacht.
Ik hoop ook maar dat het terecht is. Want anders is het een klap in het gezicht van het slachtoffer.
Kraait verder geen haan naar.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon je 13jarige oppas neuken en mensen adoreren je als ware de grootste held van het Nederlandstalige lied.
Ja dat genante gedoe met die familie is denk ik erg schadelijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn imago is evengoed naar de klote.
Kaalplukken die trutquote:Op donderdag 4 december 2025 10:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die ma mag nu gaan voorkomen voor smaad en laster,![]()
De gemiste inkomsten van Marco worden geschat op 6 miljoen, ik wens Nathalie voor wijsheid toe.
quote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Wat is het dan wel? Klinkt als een vrijbrief.
Geen wonder dat die gecremeerde kroket zo verlnipt is.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon je 13jarige oppas neuken en mensen adoreren je als ware de grootste held van het Nederlandstalige lied.
Nog meer aandacht op Marco die maar bleef rondhangen bij moeder en dochter.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die ma mag nu gaan voorkomen voor smaad en laster,![]()
De gemiste inkomsten van Marco worden geschat op 6 miljoen, ik wens Nathalie voor wijsheid toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |