Hele rare uitspraak in deze contextquote:Op donderdag 13 november 2025 11:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Kinderen zijn nu eenmaal loyaal naar hun ouders.
Zou er nog een kans zijn op een carrière revival bij vrijspraak?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:14 schreef matthijst het volgende:
Wel geinig, OM heeft die dikke mooi door het slijk gehaald.
Heel NL kent zn vunzige praktijken.
En dan vrijspraak
Ik denk dat deze rare familietoestand toch meer schade oplevert dat dan ie gewoon beschuldigd was van aanranding van iemand uit de business.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou er nog een kans zijn op een carrière revival bij vrijspraak?
Marco staat vanavond al ingepland bij RTL Boulevard om te praten over zijn verlossing.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk het wel opzich, er was laatst al ergens een concert met zijn liedjes zonder Marco, dus mensen houden nog steeds van die muziek. Als Marco een concert aankondigt moeten we maar zien hoe de kaartverkoop gaat. Hij was natuurlijk de leuke veilige familieman zanger, van dat imago is hij wel een beetje af..quote:Op donderdag 4 december 2025 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat nog aandurft.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Vandaag is rooooooodddquote:Op donderdag 4 december 2025 10:20 schreef StaceySinger het volgende:
De zanger reageert geëmotioneerd op de vrijspraak. Hij haalt diep adem en verlaat met een rood hoofd de zittingszaal. Zijn advocaten lopen er achteraan. #Borsato
Hij zal wel gaan weer gaan optreden denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat hij dat nog aandurft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |