Ik vind dit een dubieuze post.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier zie je de mannen in het topic vooral juichen. Juichen vind ik ook weer overdreven, zelfs als al die dingen inderdaad niet zijn gebeurd. Het is nog steeds nogal dubieus los van het strafrecht.
Ik hoop dat een rechter hier wel doorheen prikt, maar heel veel mensen zien Marco als een joviale en vriendelijke kerel, omdat we hem zo zien wanneer hij voor de camera staat. Mensen vergeten dat het tv is, show. We kennen de mensen die op tv komen niet. Tenminste, niet echt. We weten niet hoe ze zijn. Misschien zijn ze zoals we hun in de media zien, misschien niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:43 schreef -Spring het volgende:
Achteraf is makkelijk praten natuurk, maar ik vond die rechter tijdens het proces wel erg meelevend naar hem kijken de hele tijd.
Ik heb Marco Borsato wel eens random op een parkeerplaats ontmoet terwijl er verder niemand keek en toen was hij ook gewoon aardig.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoop dat een rechter hier wel doorheen prikt, maar heel veel mensen zien Marco als een joviale en vriendelijke kerel, omdat we hem zo zien wanneer hij voor de camera staat. Mensen vergeten dat het tv is, show. We kennen de mensen die op tv komen niet. We weten niet hoe ze zijn. Misschien zijn ze zoals we hun in de media zien, misschien niet.
Misschien kan Naat de draad weer oppakken . Het is immers bijna kerstquote:Op donderdag 4 december 2025 10:46 schreef DrDentz het volgende:
De fanclub wil een foto met hem. Hebben ze al een nieuwe voorzitter?
Die schijnt volledig over de zeik te zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Plasman al een reactie gegeven?
???quote:Op donderdag 4 december 2025 10:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee duffe kut.
1 getuige is geen getuige.
benieuwd of OM in hoger beroep gaat, gewoon om te trollen.
Op z’n schoot.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:48 schreef DrDentz het volgende:
Marco zit nu in de bus met fans.. ??
Was je 15?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb Marco Borsato wel eens random op een parkeerplaats ontmoet terwijl er verder niemand keek en toen was hij ook gewoon aardig.
In zijn witte Porsche.
Hij parkeerde toevallig naast ons.
laat je opnemenquote:Op donderdag 4 december 2025 10:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die kinderen zijn stuk voor stuk echt mega onsympathiek en dan bedoel ik ook echt méga onsympathiek
Denk dat er toch wel een verschil zit tussen aanraken en seksueel betasten.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want je gezicht aanraken heeft dezelfde lading als je billen.
Ik kan je ook even in je piemel knijpen misschien zit daar nog een pluisje.
Tieten tegen het raam gedrukt?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:48 schreef DrDentz het volgende:
Marco zit nu in de bus met fans.. ??
Dat zie ik totaal niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier zie je de mannen in het topic vooral juichen. Juichen vind ik ook weer overdreven, zelfs als al die dingen inderdaad niet zijn gebeurd. Het is nog steeds nogal dubieus los van het strafrecht.
Neeeheeeee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |