Nee, gewoon keihard vrijgesproken, das wat anders.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is het ook. Alleen gebrek aan bewijs.
Denk het ook. Ik verwacht niet dat hij nog veel nieuwe hits gaat maken (gelukkig maar). Maar de zalen krijgt hij wel vol.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen (waaronder een heleboel vrouwen) die hem op handen dragen. Zij carrière kan hij zo weer oppakken.
Ja omdat de rechtbank meent dat wat die vrouw allemaal beweert nergens mee bewezen wordt.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, gewoon keihard vrijgesproken, das wat anders.
https://nos.nl/artikel/25(...)esproken-van-ontuchtquote:Op donderdag 4 december 2025 10:29 schreef DefKu het volgende:
Aanranding is een seksueel misdrijf dat bestaat uit ongewenste, seksuele aanraking zonder dat er sprake is van lichamelijk binnendringen
Het is dan toch wel gewoon aanranding?
John Ewwwwwwbank hangt vanavond alweer aan de lijnquote:Op donderdag 4 december 2025 10:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik verwacht niet dat hij nog veel nieuwe hits gaat maken (gelukkig maar). Maar de zalen krijgt hij wel vol.
Karl Nooten is ook gewoon weer aan het werk als therapeut. Het kan hier allemaal.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik verwacht niet dat hij nog veel nieuwe hits gaat maken (gelukkig maar). Maar de zalen krijgt hij wel vol.
Dat zegt ik niet. Ik zeg dat er verschil zit in aanraken en aanraken. Maar dat is duidelijk veel te ingewikkeld.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want je gezicht aanraken heeft dezelfde lading als je billen.
Ik kan je ook even in je piemel knijpen misschien zit daar nog een pluisje.
De W van wakker, vrijgesprokenquote:Op donderdag 4 december 2025 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
John Ewwwwwwbank hangt vanavond alweer aan de lijn
en voor Marco op naar de speeeeeltuin.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Op naar het nieuwe album De Vrijspraak
Jan Slagter staat alweer klaar om al die creeps te verdedigen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Karl Nooten is ook gewoon weer aan het werk als therapeut. Het kan hier allemaal.
Ja, das wel jammer. Die zal Ibiza ondertussen ook zat zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
John Ewwwwwwbank hangt vanavond alweer aan de lijn
Hier zie je de mannen in het topic vooral juichen. Juichen vind ik ook weer overdreven, zelfs als al die dingen inderdaad niet zijn gebeurd. Het is nog steeds nogal dubieus los van het strafrecht.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen (waaronder een heleboel vrouwen) die hem op handen dragen. Zij carrière kan hij zo weer oppakken.
Ik vind dat altijd wel vreemd. Dat er echt een heleboel vrouwen zijn die de kant van de aangeklaagde kiezen in een zedenzaak. Hetzelfde zag je ook bij Ali B. Je zou zeggen dat vrouwen elkaar een beetje steunen daarin, maar niets is minder waar.
Nee. Het gaat uiteraard om de context waarin het gebeurde. De benen en boven de billen worden hier niet als seksuele plekken beschouwd. Anders is iedereen die een kind aanraakt -gewenst of ongewenst- direct strafbaar. Inclusief een juf of meester die een kind troost.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:21 schreef roos94 het volgende:
"Aanraken van benen en billen boven de kleding is geen ontucht, zegt de rechtbank. Marco #Borsato wordt vrijgesproken."
Dus ik mag als 31 jarige gewoon aan de billen zitten van een 15 jarige zolang ze dr broek aan heeft? Lees ik het goed?
Er is een verschil in aanraken omdat het moet. Ik Pakte vroeger ook mijn zoontje bij de billen als ik hem optilde. Ik denk dat de rechter dat bedoelde.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zegt ik niet. Ik zeg dat er verschil zit in aanraken en aanraken. Maar dat is duidelijk veel te ingewikkeld.
Dit is wel creepyquote:Op donderdag 4 december 2025 10:27 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit soort beelden bekijk je dan wel nog steeds anders dan eerder, het is allemaal wel op de grens
Wel als het allemaal verzonnen had kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:35 schreef Metalfrost het volgende:
Bewijs heeft nu ook al steunbewijs nodig ja?
Als die dingen echt niet zijn gebeurd, wat is er dan nog dubieus aan?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier zie je de mannen in het topic vooral juichen. Juichen vind ik ook weer overdreven, zelfs als al die dingen inderdaad niet zijn gebeurd. Het is nog steeds nogal dubieus los van het strafrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |