En dochter.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marco lacht iedereen de moeder.
Zijn hele carrière is om zeep geholpen. Vorige week duwde Nathalie ook nog ff Leontine onnodig voor de bus.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier zie je de mannen in het topic vooral juichen. Juichen vind ik ook weer overdreven, zelfs als al die dingen inderdaad niet zijn gebeurd. Het is nog steeds nogal dubieus los van het strafrecht.
Die kinderen zijn stuk voor stuk echt mega onsympathiek en dan bedoel ik ook echt méga onsympathiekquote:Op donderdag 4 december 2025 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Nu helaas ook weer media aandacht voor die irritante kinderne van hem.
Volgens mij wel ja, een kus bovenop haar hoofd. Die vind ik er nog niet bovenuit springen eigenlijk, wel het constante gewrijf over haar arm en dat hij zijn linkerhand wel heel lang vlak bij haar borsten houdt.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gaf Marco dat kind nou een kus?
Ik zou als kind juist zo ver mogelijk bij de publiciteit vandaan blijven gezien het rare gedrag van vader, dat hij gewoon toegaf.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Nu helaas ook weer media aandacht voor die irritante kinderne van hem.
Is dat ook al strafbaar?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die kinderen zijn stuk voor stuk echt mega onsympathiek en dan bedoel ik ook echt méga onsympathiek
Jada Borsato nietquote:Op donderdag 4 december 2025 10:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou als kind juist zo ver mogelijk bij de publiciteit vandaan blijven gezien het rare gedrag van vader, dat hij gewoon toegaf.
Ik denk dat hij dat nu ook nooit meer doet, ook al was het in een live show, waar dus miljoenen getuigen zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gaf Marco dat kind nou een kus?
Dat is ook voor het eerst, die Ewbankrommel was immers niet veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |