Fijn man, veel geluk. En als je daar zeker van wilt zijn houd je dat S&F-feitje geheim voor haar!quote:Op donderdag 4 december 2025 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké, ook even een tweede lijstje van mijn kant. Normaal doe ik dit nooit, vind het altijd een beetje flauw als mensen hun kat of hond laten stemmen, maar ik heb gekozen mijn dochter te laten stemmen.
'Dochter?Wist niet dat je kinderen had?'
Ze is afgelopen zondag geboren.
De stemlijst bestaat uit nummers die we veel geluisterd hebben tijdens de zwangerschap, plus wat verwijzingen naar baby's/kinderen en dingen die met haar naam te maken hebben. Die post ik liever niet in het openbaar, maar het heeft iets te maken met de natuur, dus veel dingen met bloemen en bomen enzo.
Excuses voor S&F op de stemlijst, maar ze is op dezelfde dag geboren als hun kindje, dus ik moest wel!
1. Muse - New Born
2. Depeche Mode - Enjoy the Silence
3. Niels Geusebroek - Take Your Time Girl
4. Hillsong United - Oceans
5. Owl City - Fireflies
6. Owl City - Dental Care
7. Muse - Plug In Baby
8. Vanilla Ice - Ice Ice Baby
9. Roxette - Fading Like A Flower
10. Miley Cyrus - Flowers
11. The Carpenters - Sing
12. John Mayer - Daughters
13. Suzan & Freek - Als het avond is
14. Deep Purple - Child in Time
15. Cradle of Filth - Bathory aria
16. MGMT - Kids
17. Elbow - Lippy Kids
18. K3 - Oya Lele
19. The Cure - Lullaby
20. The Cure - A Forest
21. Porcupine Tree - Arriving somewhere but not here
22. Fool's Garden - Lemon Tree
23. Nightwish - Nemo
24. Stevie Wonder - Isn't she lovely
25. Sia - Snowman
26. Fleetwood Mac - Landslide
27. Gigi d'Agostino - L'amour toujours
28. Alphaville - Forever Young
29. Sonata Arctica Respect the wilderness
30. Daddy DJ - Daddy DJ
31. The National - I need my girl
32. Girls in Hawaii - Misses
33. Beach House - Wildflower
34. Twenty One Pilots - Trees
35. Lights - Pretend
Gefeliciteerd man! Alles goed met dochter en moeder?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké, ook even een tweede lijstje van mijn kant. Normaal doe ik dit nooit, vind het altijd een beetje flauw als mensen hun kat of hond laten stemmen, maar ik heb gekozen mijn dochter te laten stemmen.
De stemlijst bestaat uit nummers die we veel geluisterd hebben tijdens de zwangerschap, plus wat verwijzingen naar baby's/kinderen en dingen die met haar naam te maken hebben. Die post ik liever niet in het openbaar, maar het heeft iets te maken met de natuur, dus veel dingen met bloemen en bomen enzo.
Excuses voor S&F op de stemlijst, maar ze is op dezelfde dag geboren als hun kindje, dus ik moest wel!
1. Muse - New Born
5. Owl City - Fireflies
7. Muse - Plug In Baby
16. MGMT - Kids
17. Elbow - Lippy Kids
18. K3 - Oya Lele
19. The Cure - Lullaby
20. The Cure - A Forest
23. Nightwish - Nemo
25. Sia - Snowman
30. Daddy DJ - Daddy DJ
35. Lights - Pretend
Steeds beter. Bevalling was heel heftig maar ze is kerngezond.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Alles goed met dochter en moeder?
Iets minder flatteus voor de spruitquote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
1. Muse - New Born
5. Owl City - Fireflies
7. Muse - Plug In Baby
16. MGMT - Kids
17. Elbow - Lippy Kids
18. K3 - Oya Lele
19. The Cure - Lullaby
20. The Cure - A Forest
23. Nightwish - Nemo
25. Sia - Snowman
30. Daddy DJ - Daddy DJ
35. Lights - Pretend
Ligt eraan welk nummer. We hebben maar niet From The Cradle To Enslave gedaanquote:Op donderdag 4 december 2025 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iets minder flatteus voor de spruit
Met zo'n bandnaam maakt het nummer niet zoveel uit hoorquote:Op donderdag 4 december 2025 12:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ligt eraan welk nummer. We hebben maar niet From The Cradle To Enslave gedaan
De altijd positieve namen van black en death metal bands.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met zo'n bandnaam maakt het nummer niet zoveel uit hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
https://www.nporadio1.nl/(...)ten-we-niet-toelatenquote:Krijgen we straks AI-lied 'Nee tegen AZC' in de Top2000? 'Moeten we niet toelaten'foto: ANP
Gisteren 18:15
Na het viraal gaan van het AI-nummer ‘Wij zeggen nee tegen AZC’ laait de discussie over kunstmatige muziek opnieuw op. Moet pure AI-muziek straks ook een plek krijgen in de Top2000? En hoe herken je het nog? In Villa VdB spreken Tweakers-redacteur Arnoud Wokke en muzikant Ed Struijlaart over de toekomst voor AI-muziek.
AI-muziek steeds moeilijker te herkennen
Struijlaart maakt zich toch zorgen. "Het is tegenwoordig zó goed… heel veel mensen kunnen het verschil tussen AI-muziek en echte muziek niet meer blind horen."
De aanleiding voor de stevige discussie is de recente rel rond het viral gegane AI-protestlied ‘Wij zeggen nee, nee, nee tegen een AZC’, dat door sommigen wordt ingestuurd voor de Top2000. Struijlaart ziet dat met lede ogen aan. "Het idee dat AI wordt gebruikt om politieke boodschappen de lijst in te krijgen - dat vind ik echt niet oké. De Top2000 draait om samen luisteren, om een collectief gevoel."
Zenders zoals Radio 10 en Sky Radio hebben al gezegd dat kwetsende of niet-passende AI-nummers niet worden gedraaid. NPO Radio 2 reageert neutraler: de stemmer bepaalt uiteindelijk wat er in de lijst komt.
Wokke ziet een dilemma: "Als je een grens trekt, moet je die héél precies definiëren. En dan nog: is de digitaal opgepoetste stem van John Lennon in de Beatles-track die nu in de lijst staat dan 'menselijk' of niet?"
‘Techbro’s pakken ons brood af’
Muzikanten voelen de druk van AI steeds sterker, vertelt Struijlaart. "De techbro’s in Silicon Valley worden op alle fronten gesubsidieerd, hebben op alle fronten de wind mee - en nu pakken ze ons brood af. Ik vind het niet oké, ik vind het héél slecht."
Wokke voegt toe: "Alle AI-diensten zijn gewoon getraind op auteursrechtelijk beschermd materiaal - óók jouw muziek. Dat is natuurlijk gewoon grote diefstal."
Reactie BumaStemra
Muziekrechtenorganisatie BumaStemra gaf ook nog een reactie op AI-muziek: "BumaStemra staat voor menselijke creativiteit en met de opkomst van AI moet een nieuw evenwicht worden gezocht. Onze leden denken verschillend over AI. Sommige zijn tegen, andere zijn voor. Wij vind het dus belangrijk dat ze ja of nee kunnen zeggen. En als er muziek wordt gebruikt, dan moet daarvoor worden betaald."
Struijlaart vindt de reactie van BumaStemra veel te mild. "Ik verbaas me hierover. Ze moeten makers beschermen. Dít is het moment: nu worden de kaarten geschud, en eerlijk gezegd: ze zijn voor een groot deel al geschud."
Watermerken
Struijlaart vindt dat BumaStemra ervoor zorgen dat er geen enkele euro wordt uitgekeerd aan muziek die gegenereerd is met AI: "En ze moeten zorgen voor watermerken in streamingsdiensten zodat het altijd duidelijk is: dit is AI en dit niet."
De muzikant benadrukt dat er gigantische bedragen omgaan in AI-muziek. "Heb je een miljoen streams per maand, dan pak je al gauw vier ŕ vijfduizend euro. Er wordt hier krankzinnig veel geld aan verdiend."
Kan ook nog wel een lijstje namens Z bij toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 13:20 schreef Evenstar het volgende:
Zoals altijd weer twee lijstje, want 35 kan ik echt niks mee. Sorry, not sorry.
Die komt met haar eigen lijstjequote:Op donderdag 4 december 2025 13:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan ook nog wel een lijstje namens Z bij toch?
Puur op basis van dat het een AI nummer is alleen al zou het geblokkeerd moeten wordenquote:Op donderdag 4 december 2025 12:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)ten-we-niet-toelaten
Apart. Tweakers probeert ook een AI-nummer erin te stemmen. Heb de video niet gezien, maar in de tekst wordt het niet genoemd.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)ten-we-niet-toelaten
Ruud en Gijs pushen Borsatan al anderhalf jaar, dus dit was wel te verwachten.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:14 schreef pipster het volgende:
Als Ruud rood gaat draaien maar even naar de top4000.
Na twee minuten al weer klaar met Gijs, was even vergeten hoe irritant die was.
Als je hem op FOK! hebt geplaatst in voorbije jaren: https://mycroft.fok.nl/quote:Op donderdag 4 december 2025 17:43 schreef mitt het volgende:
Is er nog een mogelijkheid om je lijstjes van de afgelopen jaren terug te zien?
Ik heb een error om tot de 35 te komen
Vind alleen maar mails dat ik mn stem moet bevestigen. Op FOK! nooit gepost, misschien 20 jaar geleden een keertjequote:Op donderdag 4 december 2025 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je hem op FOK! hebt geplaatst in voorbije jaren: https://mycroft.fok.nl/
En anders in je e-mails.
In dat mailtje van dit jaar staat ook mijn lijst.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Vind alleen maar mails dat ik mn stem moet bevestigen. Op FOK! nooit gepost, misschien 20 jaar geleden een keertje
On Melancholy Hill is weer weg, die debuteerde vorig jaarquote:Edit: weet even niet zeker of ik eind 2024 nog een nieuwe check heb gedaan, mogelijk staat er nog een verdwaalde hit tussen die inmiddels al wel in de Top 2000 staat genoteerd.
Ja, over de mate van obscuriteit kun je natuurlijk ook eeuwig twistenquote:Ik zie nochtans Public Service Broadcasting - Go! ertussen staan, een nummer dat ik nog nooit tegen ben gekomen buiten MuMe, de band ook niet. Verder staat er ene Iris Penning tussen wat me niets zegt, ze heeft ook minder dan 8000 luisteraars per maand. Lijkt me behoorlijk obscuur.
@mitt komt er net achter al die jaren niet gestemd te hebben omdat de stemmen nooit worden bevestigdquote:Op donderdag 4 december 2025 18:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In dat mailtje van dit jaar staat ook mijn lijst.
Edit: En van de afgelopen jaren ook.
Wel gvdquote:Op donderdag 4 december 2025 18:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
@:mitt komt er net achter al die jaren niet gestemd te hebben omdat de stemmen nooit worden bevestigd
quote:Op donderdag 4 december 2025 18:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
On Melancholy Hill is weer weg, die debuteerde vorig jaar![]()
Messy erbij gezet, al weet ik voor 99% zeker dat ik die over een week weer kan verwijderen
Ja, over de mate van obscuriteit kun je natuurlijk ook eeuwig twistenquote:Ik zie nochtans Public Service Broadcasting - Go! ertussen staan, een nummer dat ik nog nooit tegen ben gekomen buiten MuMe, de band ook niet. Verder staat er ene Iris Penning tussen wat me niets zegt, ze heeft ook minder dan 8000 luisteraars per maand. Lijkt me behoorlijk obscuur.Ik ben me er zeker van bewust dat ik ook artiesten toevoeg die mij het grootste deel van het publiek niet bekend zijn, om welke reden dan ook. Betekent niet dat ik ook vind dat ze extreem obscure muziek maken.
Public Service Broadcasting - Go! was ene paar weken terug een van de absolute hoogtepunten in een uitverkocht Paradiso.
Iris Penning(@:cafca alert!!) is helaas relatief onbekend en onbemind in den lande, zwaar onterecht natuurlijk.
In een betere wereld zou Dood Voor een Dag voor tal van mensen net zo'n (instant) classic zijn als bijvoorbeeld Maaike Ouboters evergreen. Maar @:datismijnmening he
[ link | afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Eerst maar eens naar My Baby vanavond
Zal bij het lezen van die naam toch altijd Cato voor me zien in dat pakje, bij onze oude anchorman, samen met Kyteman, I Feel Love coverend. Prrrrrquote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Eerst maar eens naar My Baby vanavond
Even voor het beeldquote:Op donderdag 4 december 2025 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal bij het lezen van die naam toch altijd Cato voor me zien in dat pakje, bij onze oude anchorman, samen met Kyteman, I Feel Love coverend. Prrrrr
Ik had eerlijk gezegd veel erger verwacht, ze mist alleen de zwoele stem die je voor zo'n nummer nodig heeftquote:Op donderdag 4 december 2025 21:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Even voor het beeld
Bekijk deze YouTube-video
Plicht ook weer voldaanquote:Eagles - Hotel California
Pearl Jam - Black
Deep Purple - Child In Time (Albumversie)
The Animals - The House Of The Rising Sun
David Bowie - Heroes (Albumversie)
Dire Straits - Sultans Of Swing
AC/DC - Thunderstruck
Meat Loaf - Paradise By The Dashboard Light (Albumversie)
Phil Collins - In The Air Tonight (Albumversie)
The Cure - A Forest
Metallica - Enter Sandman
Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge
The Rolling Stones - Gimme Shelter
Falco - Jeanny
Led Zeppelin - Whole Lotta Love (Albumversie)
The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
Golden Earring - The Devil Made Me Do It
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
ABBA - Lay All Your Love On Me
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
Neil Young - Rockin' In The Free World
Robbie Williams - Feel (Albumversie)
Ram Jam - Black Betty (Albumversie)
The Killers - Human
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Creedence Clearwater Revival - Green River
Vandenberg - Burning Heart
Simple Minds - Don't You (Forget About Me)
Diesel - Sausolito Summernight
Pink Floyd - Wish You Were Here
De Staat - Witch Doctor
Robert Cray Band - Right Next Door (Because Of Me)
Rob de Nijs - Zondag
Normaal - Deurdonderen (Live)
Veel nummers die niet meer in mijn lijst pastenquote:
quote:Patti Smith Group - Because The Night
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
Sam Fender - Will We Talk
Linkin Park - Numb
Green Day - Holiday
Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
Red Hot Chili Peppers - Californication
Eagles - Hotel California
Fleetwood Mac - Landslide
Melissa Etheridge - Like The Way I Do
The Verve - Bitter Sweet Symphony (Albumversie)
Iggy Pop - The Passenger
Toploader - Dancing In The Moonlight
Nothing But Thieves - Amsterdam
The Killers - Mr. Brightside
Volbeat - Lola Montez
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight Shadow
Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart
Eminem - Lose Yourself
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Golden Earring - Twilight Zone (Albumversie)
Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
Dolly Parton - Jolene
Crowded House - Don't Dream It's Over![]()
2 Brothers On The 4th Floor - Never Alone
Eagle Eye Cherry - Save Tonight
Son Mieux - Multicolor
Bruce Springsteen - The River
Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
Acda en De Munnik - Het Regent Zonnestralen
Harry Styles - Sign Of The Times
The Scene - Blauw
Stromae - Formidable
Radiohead - Karma Police
APT en Messy de hoogste 2 die niet uit de Achterhoek komen jaquote:Op donderdag 4 december 2025 22:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat dat OF-liedje van Bruno en dat Blackpink-meisje ook gewoon op de keuzelijst staat. Dat zal ook wel plek 300 of zo worden dan.
Iets zegt me dat je fan bent van de Pet Shop Boys. Geen verkeerde keuze, want ze worden hier flink ondergewaardeerd.quote:
Wát??quote:Op donderdag 4 december 2025 23:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan gewoon niet zo veel met een keuzelijst waar Being Boring niet in staat,
Net als Sinterklaas, de zwartepietendiscussie of de politiek moet je het gewoon niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 4 december 2025 23:48 schreef DJ11 het volgende:
De Top 2000 is voor mij een beetje zoals Sinterklaas.Ik geloof er niet meer in.
Sinterklaas kan je nog jaren vieren nadat je stopt met geloven. Met rare surprises enzo. Wat een fijne metafoor zeg.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:51 schreef camilero het volgende:
[..]
Net als Sinterklaas, de zwartepietendiscussie of de politiek moet je het gewoon niet al te serieus nemen
Het is gewoon een feestje met voornamelijk best wat leuks, en af en toe wat om flink je gal over te spuwen. Eigenlijk net als het leven!
Voor mij is het meest magische ook van de Top 2000 af, maar met jullie lachen om het lijstje tijdens een weekje vrij blijft heel lekker hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sinterklaas kan je nog jaren vieren nadat je stopt met geloven. Met rare surprises enzo. Wat een fijne metafoor zeg.
Ik denk dat dat het ook is, het is meer de beleving dan die lijst geworden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij is het meest magische ook van de Top 2000 af, maar met jullie lachen om het lijstje tijdens een weekje vrij blijft heel lekker hoor.
Een deel zou je het liefst in een zak naar Spanje sturen en nooit meer terugzien, en sommige mensen maken zulke flauwe grappen dat je ze graag een zakje zout zou geven. Een paard waarvan de naam niet helemaal duidelijk is, komt ook bij beiden voor, etc, etc.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sinterklaas kan je nog jaren vieren nadat je stopt met geloven. Met rare surprises enzo. Wat een fijne metafoor zeg.
Qua (een steeds groter deel) van de muziek ben je wel beter af bij een eigen playlist of betere lijstjes (qua muziek dan). Maar het blijft toch wel de gezamenlijke muziekbeleving die het maakt en alles wat er omheen zit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het ook is, het is meer de beleving dan die lijst geworden.
Moet Brian May in de zak naar Spanje. Zo dan hebben we die alvast gehadquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:36 schreef camilero het volgende:
[..]
Een deel zou je het liefst in een zak naar Spanje sturen en nooit meer terugzien, en sommige mensen maken zulke flauwe grappen dat je ze graag een zakje zout zou geven. Een paard waarvan de naam niet helemaal duidelijk is, komt ook bij beiden voor, etc, etc.
En uiteindelijk is het vooral gezellig
Inderdaad de perfecte Metafoor!
Bloed, zweet en tranen staat er toch al in?quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We zijn ook weer erg benieuwd wie er aan de deur kloppen dit jaar.
ja ik kom dus niet meer in mijn account daar. Plus de sample size voor die methode moest wel enorm groot zijn om eigenlijk tot een goede uitkomst te komen, dus excusez-moiquote:Op donderdag 4 december 2025 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even aan @:MielMonteur vragen, die was vorig jaar een onderzoekje gestart.
https://all-our-ideas.citizens.is/group/1147/
Als we nou allemaal een 4851 maken en die even middelen, dan weten we het!quote:Op vrijdag 5
december 2025 09:14 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
ja ik kom dus niet meer in mijn account daar. Plus de sample size voor die methode moest wel enorm groot zijn om eigenlijk tot een goede uitkomst te komen, dus excusez-moi
De Dijk niet waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zwarte piet komt de deur zwart verven.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En daarmee bedoelen we het hele stempubliek van de top 2000!quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we nou allemaal een 4851 maken en die even middelen, dan weten we het!
Davina zie ik ook nog wel stijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:09 schreef MielMonteur het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wel een Eurovisie-boostje voor het handjevol klassiekers die er nog in staan
Passen ze allemaal in dat busje van Lou, denk je?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
waarmee we nu op het volgende totaal komen:
Anders heeft Morrison nog wel een Vanquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Passen ze allemaal in dat busje van Lou, denk je?
Je kan nu nog je stemlijst aanpassen
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:18 schreef Rob het volgende:
Niemand Christmas Tears van Janet Bowersox gestemd![]()
het is nog niet te laatquote:
Ja, ik vermoed ook dat dat op 31 december 23:59 nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:31 schreef Rob het volgende:
[..]
het is nog niet te laat
Je moet zelf wel de naam en nummer invoeren want nog niet bekend bij de NPO
niet als alle FOK! users hem in hun lijst opnemen, dan gaan ze achter hun oren krabbenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed ook dat dat op 31 december 23:59 nog steeds zo is.
Ik heb slecht nieuws: Ik ken minimaal 1 FOK!-user die dit niet doet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:37 schreef Rob het volgende:
[..]
niet als alle FOK! users hem in hun lijst opnemen dan gaan ze achter hun oren krabben
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws: Ik ken minimaal 1 FOK!-user die dit niet doet.
Nou nou nou, we willen jou er de laatste week van het jaar wel gewoon bij hebben he n00biequote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet Kim Jung Danny toch teleurstellen denk ik
Ik was gewoon te laat op de hoogte van dit meesterwerk van de Grote Leider en ik heb geen NPO id dingesquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou nou nou, we willen jou er de laatste week van het jaar wel gewoon bij hebben he n00bie
Pas nou op, straks moeten we echt Hoodies en T-shirts gaan verkopen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik was gewoon te laat op de hoogte van dit meesterwerk van de Grote Leider en ik heb geen NPO id dinges
Ik denk eerder Bowersoxquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks moeten we echt Hoodies en T-shirts gaan verkopen.
Dat is toch juist wat je krijgt als je al je t-shirts en broeken verkoopt?quote:
Wat vertelde hij? Dingen die wij al hadden voorspeld of is het nog een vervelende verrassing?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bartje had stemgedrag nieuws
en het stemt niet vrolijk
S+F of Rene Karst in de race om hoogste nieuwe binnenkomer, Kooymans en Borsato in de plus.quote:
Dat betekent dus dat 1. de top 10 niet heel erg verandert tov vorig jaar anders had ie wel de top 10 genoemd. Rene Karst was te voorspellen. En Borsato had ik ook al voorspeld. Dus geen verrassingen, hoogstens dat Karst daadwerkelijk in aanmerking komt voor hoogste nieuwe binnenkomer. Lekker Adje voor de Sfeer op 31 december schijtlolquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
S+F of Rene Karst in de race om hoogste nieuwe binnenkomer, Kooymans en Borsato in de plus.
En in de top 20 wordt nog flink stuivertje gewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |