Sinterklaas kan je nog jaren vieren nadat je stopt met geloven. Met rare surprises enzo. Wat een fijne metafoor zeg.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:51 schreef camilero het volgende:
[..]
Net als Sinterklaas, de zwartepietendiscussie of de politiek moet je het gewoon niet al te serieus nemen
Het is gewoon een feestje met voornamelijk best wat leuks, en af en toe wat om flink je gal over te spuwen. Eigenlijk net als het leven!
Voor mij is het meest magische ook van de Top 2000 af, maar met jullie lachen om het lijstje tijdens een weekje vrij blijft heel lekker hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sinterklaas kan je nog jaren vieren nadat je stopt met geloven. Met rare surprises enzo. Wat een fijne metafoor zeg.
Ik denk dat dat het ook is, het is meer de beleving dan die lijst geworden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij is het meest magische ook van de Top 2000 af, maar met jullie lachen om het lijstje tijdens een weekje vrij blijft heel lekker hoor.
Een deel zou je het liefst in een zak naar Spanje sturen en nooit meer terugzien, en sommige mensen maken zulke flauwe grappen dat je ze graag een zakje zout zou geven. Een paard waarvan de naam niet helemaal duidelijk is, komt ook bij beiden voor, etc, etc.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sinterklaas kan je nog jaren vieren nadat je stopt met geloven. Met rare surprises enzo. Wat een fijne metafoor zeg.
Qua (een steeds groter deel) van de muziek ben je wel beter af bij een eigen playlist of betere lijstjes (qua muziek dan). Maar het blijft toch wel de gezamenlijke muziekbeleving die het maakt en alles wat er omheen zit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het ook is, het is meer de beleving dan die lijst geworden.
Moet Brian May in de zak naar Spanje. Zo dan hebben we die alvast gehadquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:36 schreef camilero het volgende:
[..]
Een deel zou je het liefst in een zak naar Spanje sturen en nooit meer terugzien, en sommige mensen maken zulke flauwe grappen dat je ze graag een zakje zout zou geven. Een paard waarvan de naam niet helemaal duidelijk is, komt ook bij beiden voor, etc, etc.
En uiteindelijk is het vooral gezellig
Inderdaad de perfecte Metafoor!
Bloed, zweet en tranen staat er toch al in?quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We zijn ook weer erg benieuwd wie er aan de deur kloppen dit jaar.
ja ik kom dus niet meer in mijn account daar. Plus de sample size voor die methode moest wel enorm groot zijn om eigenlijk tot een goede uitkomst te komen, dus excusez-moiquote:Op donderdag 4 december 2025 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even aan @:MielMonteur vragen, die was vorig jaar een onderzoekje gestart.
https://all-our-ideas.citizens.is/group/1147/
Als we nou allemaal een 4851 maken en die even middelen, dan weten we het!quote:Op vrijdag 5
december 2025 09:14 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
ja ik kom dus niet meer in mijn account daar. Plus de sample size voor die methode moest wel enorm groot zijn om eigenlijk tot een goede uitkomst te komen, dus excusez-moi
De Dijk niet waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zwarte piet komt de deur zwart verven.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En daarmee bedoelen we het hele stempubliek van de top 2000!quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we nou allemaal een 4851 maken en die even middelen, dan weten we het!
Davina zie ik ook nog wel stijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:09 schreef MielMonteur het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wel een Eurovisie-boostje voor het handjevol klassiekers die er nog in staan
Passen ze allemaal in dat busje van Lou, denk je?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
waarmee we nu op het volgende totaal komen:
Anders heeft Morrison nog wel een Vanquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Passen ze allemaal in dat busje van Lou, denk je?
Je kan nu nog je stemlijst aanpassen
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:18 schreef Rob het volgende:
Niemand Christmas Tears van Janet Bowersox gestemd![]()
het is nog niet te laatquote:
Ja, ik vermoed ook dat dat op 31 december 23:59 nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:31 schreef Rob het volgende:
[..]
het is nog niet te laat
Je moet zelf wel de naam en nummer invoeren want nog niet bekend bij de NPO
niet als alle FOK! users hem in hun lijst opnemen, dan gaan ze achter hun oren krabbenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed ook dat dat op 31 december 23:59 nog steeds zo is.
Ik heb slecht nieuws: Ik ken minimaal 1 FOK!-user die dit niet doet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:37 schreef Rob het volgende:
[..]
niet als alle FOK! users hem in hun lijst opnemen dan gaan ze achter hun oren krabben
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws: Ik ken minimaal 1 FOK!-user die dit niet doet.
Nou nou nou, we willen jou er de laatste week van het jaar wel gewoon bij hebben he n00biequote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet Kim Jung Danny toch teleurstellen denk ik
Ik was gewoon te laat op de hoogte van dit meesterwerk van de Grote Leider en ik heb geen NPO id dingesquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou nou nou, we willen jou er de laatste week van het jaar wel gewoon bij hebben he n00bie
Pas nou op, straks moeten we echt Hoodies en T-shirts gaan verkopen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik was gewoon te laat op de hoogte van dit meesterwerk van de Grote Leider en ik heb geen NPO id dinges
Ik denk eerder Bowersoxquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks moeten we echt Hoodies en T-shirts gaan verkopen.
Dat is toch juist wat je krijgt als je al je t-shirts en broeken verkoopt?quote:
Wat vertelde hij? Dingen die wij al hadden voorspeld of is het nog een vervelende verrassing?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bartje had stemgedrag nieuws
en het stemt niet vrolijk
S+F of Rene Karst in de race om hoogste nieuwe binnenkomer, Kooymans en Borsato in de plus.quote:
Dat betekent dus dat 1. de top 10 niet heel erg verandert tov vorig jaar anders had ie wel de top 10 genoemd. Rene Karst was te voorspellen. En Borsato had ik ook al voorspeld. Dus geen verrassingen, hoogstens dat Karst daadwerkelijk in aanmerking komt voor hoogste nieuwe binnenkomer. Lekker Adje voor de Sfeer op 31 december schijtlolquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
S+F of Rene Karst in de race om hoogste nieuwe binnenkomer, Kooymans en Borsato in de plus.
En in de top 20 wordt nog flink stuivertje gewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |