Je kan nu nog je stemlijst aanpassen
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:18 schreef Rob het volgende:
Niemand Christmas Tears van Janet Bowersox gestemd![]()
het is nog niet te laatquote:
Ja, ik vermoed ook dat dat op 31 december 23:59 nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:31 schreef Rob het volgende:
[..]
het is nog niet te laat
Je moet zelf wel de naam en nummer invoeren want nog niet bekend bij de NPO
niet als alle FOK! users hem in hun lijst opnemen, dan gaan ze achter hun oren krabbenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed ook dat dat op 31 december 23:59 nog steeds zo is.
Ik heb slecht nieuws: Ik ken minimaal 1 FOK!-user die dit niet doet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:37 schreef Rob het volgende:
[..]
niet als alle FOK! users hem in hun lijst opnemen dan gaan ze achter hun oren krabben
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws: Ik ken minimaal 1 FOK!-user die dit niet doet.
Nou nou nou, we willen jou er de laatste week van het jaar wel gewoon bij hebben he n00biequote:Op vrijdag 5 december 2025 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet Kim Jung Danny toch teleurstellen denk ik
Ik was gewoon te laat op de hoogte van dit meesterwerk van de Grote Leider en ik heb geen NPO id dingesquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou nou nou, we willen jou er de laatste week van het jaar wel gewoon bij hebben he n00bie
Pas nou op, straks moeten we echt Hoodies en T-shirts gaan verkopen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik was gewoon te laat op de hoogte van dit meesterwerk van de Grote Leider en ik heb geen NPO id dinges
Ik denk eerder Bowersoxquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Pas nou op, straks moeten we echt Hoodies en T-shirts gaan verkopen.
Dat is toch juist wat je krijgt als je al je t-shirts en broeken verkoopt?quote:
Wat vertelde hij? Dingen die wij al hadden voorspeld of is het nog een vervelende verrassing?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bartje had stemgedrag nieuws
en het stemt niet vrolijk
S+F of Rene Karst in de race om hoogste nieuwe binnenkomer, Kooymans en Borsato in de plus.quote:
Dat betekent dus dat 1. de top 10 niet heel erg verandert tov vorig jaar anders had ie wel de top 10 genoemd. Rene Karst was te voorspellen. En Borsato had ik ook al voorspeld. Dus geen verrassingen, hoogstens dat Karst daadwerkelijk in aanmerking komt voor hoogste nieuwe binnenkomer. Lekker Adje voor de Sfeer op 31 december schijtlolquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
S+F of Rene Karst in de race om hoogste nieuwe binnenkomer, Kooymans en Borsato in de plus.
En in de top 20 wordt nog flink stuivertje gewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |