In dat mailtje van dit jaar staat ook mijn lijst.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Vind alleen maar mails dat ik mn stem moet bevestigen. Op FOK! nooit gepost, misschien 20 jaar geleden een keertje
On Melancholy Hill is weer weg, die debuteerde vorig jaarquote:Edit: weet even niet zeker of ik eind 2024 nog een nieuwe check heb gedaan, mogelijk staat er nog een verdwaalde hit tussen die inmiddels al wel in de Top 2000 staat genoteerd.
Ja, over de mate van obscuriteit kun je natuurlijk ook eeuwig twistenquote:Ik zie nochtans Public Service Broadcasting - Go! ertussen staan, een nummer dat ik nog nooit tegen ben gekomen buiten MuMe, de band ook niet. Verder staat er ene Iris Penning tussen wat me niets zegt, ze heeft ook minder dan 8000 luisteraars per maand. Lijkt me behoorlijk obscuur.
@mitt komt er net achter al die jaren niet gestemd te hebben omdat de stemmen nooit worden bevestigdquote:Op donderdag 4 december 2025 18:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In dat mailtje van dit jaar staat ook mijn lijst.
Edit: En van de afgelopen jaren ook.
Wel gvdquote:Op donderdag 4 december 2025 18:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
@:mitt komt er net achter al die jaren niet gestemd te hebben omdat de stemmen nooit worden bevestigd
quote:Op donderdag 4 december 2025 18:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
On Melancholy Hill is weer weg, die debuteerde vorig jaar![]()
Messy erbij gezet, al weet ik voor 99% zeker dat ik die over een week weer kan verwijderen
Ja, over de mate van obscuriteit kun je natuurlijk ook eeuwig twistenquote:Ik zie nochtans Public Service Broadcasting - Go! ertussen staan, een nummer dat ik nog nooit tegen ben gekomen buiten MuMe, de band ook niet. Verder staat er ene Iris Penning tussen wat me niets zegt, ze heeft ook minder dan 8000 luisteraars per maand. Lijkt me behoorlijk obscuur.Ik ben me er zeker van bewust dat ik ook artiesten toevoeg die mij het grootste deel van het publiek niet bekend zijn, om welke reden dan ook. Betekent niet dat ik ook vind dat ze extreem obscure muziek maken.
Public Service Broadcasting - Go! was ene paar weken terug een van de absolute hoogtepunten in een uitverkocht Paradiso.
Iris Penning(@:cafca alert!!) is helaas relatief onbekend en onbemind in den lande, zwaar onterecht natuurlijk.
In een betere wereld zou Dood Voor een Dag voor tal van mensen net zo'n (instant) classic zijn als bijvoorbeeld Maaike Ouboters evergreen. Maar @:datismijnmening he
[ link | afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Eerst maar eens naar My Baby vanavond
Zal bij het lezen van die naam toch altijd Cato voor me zien in dat pakje, bij onze oude anchorman, samen met Kyteman, I Feel Love coverend. Prrrrrquote:Op donderdag 4 december 2025 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Eerst maar eens naar My Baby vanavond
Even voor het beeldquote:Op donderdag 4 december 2025 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal bij het lezen van die naam toch altijd Cato voor me zien in dat pakje, bij onze oude anchorman, samen met Kyteman, I Feel Love coverend. Prrrrr
Ik had eerlijk gezegd veel erger verwacht, ze mist alleen de zwoele stem die je voor zo'n nummer nodig heeftquote:Op donderdag 4 december 2025 21:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Even voor het beeld
Bekijk deze YouTube-video
Plicht ook weer voldaanquote:Eagles - Hotel California
Pearl Jam - Black
Deep Purple - Child In Time (Albumversie)
The Animals - The House Of The Rising Sun
David Bowie - Heroes (Albumversie)
Dire Straits - Sultans Of Swing
AC/DC - Thunderstruck
Meat Loaf - Paradise By The Dashboard Light (Albumversie)
Phil Collins - In The Air Tonight (Albumversie)
The Cure - A Forest
Metallica - Enter Sandman
Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge
The Rolling Stones - Gimme Shelter
Falco - Jeanny
Led Zeppelin - Whole Lotta Love (Albumversie)
The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
Golden Earring - The Devil Made Me Do It
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
ABBA - Lay All Your Love On Me
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
Neil Young - Rockin' In The Free World
Robbie Williams - Feel (Albumversie)
Ram Jam - Black Betty (Albumversie)
The Killers - Human
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Creedence Clearwater Revival - Green River
Vandenberg - Burning Heart
Simple Minds - Don't You (Forget About Me)
Diesel - Sausolito Summernight
Pink Floyd - Wish You Were Here
De Staat - Witch Doctor
Robert Cray Band - Right Next Door (Because Of Me)
Rob de Nijs - Zondag
Normaal - Deurdonderen (Live)
Veel nummers die niet meer in mijn lijst pastenquote:
quote:Patti Smith Group - Because The Night
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
Sam Fender - Will We Talk
Linkin Park - Numb
Green Day - Holiday
Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
Red Hot Chili Peppers - Californication
Eagles - Hotel California
Fleetwood Mac - Landslide
Melissa Etheridge - Like The Way I Do
The Verve - Bitter Sweet Symphony (Albumversie)
Iggy Pop - The Passenger
Toploader - Dancing In The Moonlight
Nothing But Thieves - Amsterdam
The Killers - Mr. Brightside
Volbeat - Lola Montez
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight Shadow
Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart
Eminem - Lose Yourself
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Golden Earring - Twilight Zone (Albumversie)
Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
Dolly Parton - Jolene
Crowded House - Don't Dream It's Over![]()
2 Brothers On The 4th Floor - Never Alone
Eagle Eye Cherry - Save Tonight
Son Mieux - Multicolor
Bruce Springsteen - The River
Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
Acda en De Munnik - Het Regent Zonnestralen
Harry Styles - Sign Of The Times
The Scene - Blauw
Stromae - Formidable
Radiohead - Karma Police
APT en Messy de hoogste 2 die niet uit de Achterhoek komen jaquote:Op donderdag 4 december 2025 22:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat dat OF-liedje van Bruno en dat Blackpink-meisje ook gewoon op de keuzelijst staat. Dat zal ook wel plek 300 of zo worden dan.
Iets zegt me dat je fan bent van de Pet Shop Boys. Geen verkeerde keuze, want ze worden hier flink ondergewaardeerd.quote:
Wát??quote:Op donderdag 4 december 2025 23:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan gewoon niet zo veel met een keuzelijst waar Being Boring niet in staat,
Net als Sinterklaas, de zwartepietendiscussie of de politiek moet je het gewoon niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 4 december 2025 23:48 schreef DJ11 het volgende:
De Top 2000 is voor mij een beetje zoals Sinterklaas.Ik geloof er niet meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |