Zijn vrijspraak is net geweest. Geef het ff. De oproepen om massaal op Borsato te stemmen komen net op gang.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ja, heb jij al drommen lijstjes met Vrij Zijn gezien?
Dochters, kom maar bij mij je hoeft niet naar huis vannacht, afscheid nemen bestaat nietquote:Op donderdag 4 december 2025 11:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vrij Zijn. Die heeft ook al es in de lijst gestaan. Dat kun je Borsato wel nageven: voor elke situatie heeft ie wel n bijpassend liedje.
Vergeet Binnen niet. of Waarom nou jijquote:Op donderdag 4 december 2025 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dochters, kom maar bij mij je hoeft niet naar huis vannacht, afscheid nemen bestaat niet
mwa, vrij beperkt in de onderwerpen
Jij snapt net zo goed als ik dat er dan een specifieke stemactie moet komen en die ook gang moet vinden, aangezien het lied niet op de keuzelijst staat.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn vrijspraak is net geweest. Geef het ff. De oproepen om massaal op Borsato te stemmen komen net op gang.
Snap dat je er geen zin in hebt, heb ik ook niet. Maar we kunnen nu nog niet zeggen of iets wel of niet gaat gebeuren, alleen wat zou kunnen.
"T'is de waarheid." --> Nu ook wel toepasselijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dochters, kom maar bij mij je hoeft niet naar huis vannacht, afscheid nemen bestaat niet
mwa, vrij beperkt in de onderwerpen
Volgens mij zijn we al de hele ochtend een welles-nietes-spelletje aan t doen over de kans dat. We gaan het zien komende dagen dan wel volgende week :-)quote:Op donderdag 4 december 2025 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt net zo goed als ik dat er dan een specifieke stemactie moet komen en die ook gang moet vinden, aangezien het lied niet op de keuzelijst staat.
Dat die 9 gaan stijgen is wel duidelijk ja.
Ga je nu Snelle Planga ook nog belachelijk maken. Het einde is wel echt zoek hier nu.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen hoor, pipster, het is geen must
En Snelle Frenna, dat is toch dat liedje van Donnie?
Hij zal wel iets zakken, niet massaal denk ik. Best wel weer wat aandacht voor Eva Kroot dezer dagenquote:Op donderdag 4 december 2025 12:10 schreef pipster het volgende:
Ik zit net even naar de lijst van vorig jaar te kijken, en zie als nieuwkomer Dermott Kennedy staan op 6, ik heb hier totaal geen actieve herinnering aan. Wat the hell is dat voor nummer. Dat gaat toch wel weer zakken....
Ja nu zegt het mij weer wat.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij zal wel iets zakken, niet massaal denk ik. Best wel weer wat aandacht voor Eva Kroot dezer dagen
Zat vanmorgen in de introrally op 8 seconden, werd ook niet geradenquote:Op donderdag 4 december 2025 12:10 schreef pipster het volgende:
Ik zit net even naar de lijst van vorig jaar te kijken, en zie als nieuwkomer Dermott Kennedy staan op 6, ik heb hier totaal geen actieve herinnering aan. Wat the hell is dat voor nummer. Dat gaat toch wel weer zakken....
Die gaat moeiteloos van de Eva-lijstjes naar de Freek-lijstjes, dus niet zo hoog, maar wel hoog.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:10 schreef pipster het volgende:
Ewbankrommelquote:Op donderdag 4 december 2025 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al die stemmen op de DELA Top 50 nummers
gelukkig stemmen er ook nog mensen op partynummers als This Is What It Feels Like
Als de walrus eruit gaat doe ik een dansje.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het zal me allemaal een zorg zijn, die nieuwe binnenkomers, zolang de uitvallers maar niet de allerbesten zijn
Vind het aantal kerstnummers dat er nu in staat wel goed zo eigenlijk. Hoogstens wat wisselingen. Van mij mag Last Christmas er wel uitquote:Op donderdag 4 december 2025 12:19 schreef Bayswater het volgende:
Hoogste tijd dat When the Thames froze nu wel de top 2000 haalt (en Manau uiteraard)
50/50 op dit moment.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kansrijk achten we de Epica actie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |