SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
🐙
maar een half jaar omdat de prijs gezakt is is gewoon kleinzerigquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens Ikea zelf kan dat nog gewoon hoor?
Waarom haat die muis Billy's, zijn ze te groot voor d'r?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zolang als ik Ieni ken, heeft die al haat aan Billy's
Vond deze in F1 beter.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Of ik een film goed vind of niet hangt vaak ook af bij het gevoel dat ik er bij krijg. Zo kan ik bijvoorbeeld heel erg genieten van In Time, een film met fucking Justin Timberlake in de hoofdrol
Ben een Hollander met een beetje Zeeuw, ons bin zuunigquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar een half jaar omdat de prijs gezakt is is gewoon kleinzerig
Ja omdat die stomme Nizzie daar weer ging postenquote:
Die musical heb ik gezienquote:
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat die stomme Nizzie daar weer ging posten
Ik had volgens mij nog geen Billyquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Kijkt naar 3 billy's en denkt aan die ene boven die nog weer in elkaar moet
Ik uhm, heb niet zoveel issues met Billy
Easy toys adventkalender loop je al een dag achter mee.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wat besteld bij een bedrijf. Aangegeven dat ze het donderdag mogen komen bezorgen als ik thuis ben.
Alles goed.
Krijg ik net een mail dat alles klaar staat en ze het morgen langsbrengen. Ik zeg toch niet voor niks donderdag stelletje apen. Godverdomme.
Dat heb je goed onthouden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zolang als ik Ieni ken, heeft die al haat aan Billy's
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gehad, bezorging alleen op huisadres met handtekening. Kon ik het dus bij de buren ophalenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wat besteld bij een bedrijf. Aangegeven dat ze het donderdag mogen komen bezorgen als ik thuis ben.
Alles goed.
Krijg ik net een mail dat alles klaar staat en ze het morgen langsbrengen. Ik zeg toch niet voor niks donderdag stelletje apen. Godverdomme.
Mijn anus kan dat morgen wel inhalen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Easy toys adventkalender loop je al een dag achter mee.
Cry Me A Riverquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha
je vond gewoon dat Oscar op Justin Timberlake
Verse iPhonesquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gehad, bezorging alleen op huisadres met handtekening. Kon ik het dus bij de buren ophalenAlsnog beter dan de vorige keer met mijn telefoon, toen stond die op 'afgeleverd', alle buren en pakketpunten afgeweest en nergens te bekennen. Hadden ze het doosje in de bosjes in de voortuin neergegooid
Zit gelukkig wat rek in tot het eind van het jaar.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn anus kan dat morgen wel inhalen.
Zou een dure grap zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gehad, bezorging alleen op huisadres met handtekening. Kon ik het dus bij de buren ophalenAlsnog beter dan de vorige keer met mijn telefoon, toen stond die op 'afgeleverd', alle buren en pakketpunten afgeweest en nergens te bekennen. Hadden ze het doosje in de bosjes in de voortuin neergegooid
Ben je een aziatische of een afrikaanse olifant?quote:
Net no nut november geweest. Komt goed.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit gelukkig wat rek in tot het eind van het jaar.
Laat hem nog heel even in het doosjequote:
Vooral voor de pakketbezorger dan, de verzender had al een nieuwe klaar staan om op de post te doen en de kosten te verhalen bij de pakketboerquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou een dure grap zijn geweest.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je een aziatische of een afrikaanse olifant?
Toch maar even niet. Frankrijk ligt ernaast met een satellietbedrijf. Ons internet als de VS straks wegvalt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Surinamers claimen 379 miljard euro i.v.m. slavernijverleden.
Ok, grootste atoombom erop die we kunnen betalen aub.
Mijn oren zijn in het dagelijks leven niet zichtbaar.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Heb je grote of kleine oren?
Als bitterbal straks wakker is dan zal ze hiervan in de war zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat hem nog heel even in het doosje
Is dit een eufemisme?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja wel een voordeel dat ze aan de andere kant van de wereld zit, nu kunnen we dit veilig zeggenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als bitterbal straks wakker is dan zal ze hiervan in de war zijn.
Aan de andere kant zitten mijn nieuwe led-lampjes ook nog in de verpakking.
Dat zegt niets over de grootte van je orenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn oren zijn in het dagelijks leven niet zichtbaar.
Ik kan mijn eigen oren ook niet zienquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
Maak één dikgrapje over jezelf, raak in een existentiële crisis omdat je je eigen oren niet kan zien.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha
je vond gewoon dat Oscar op Justin Timberlake
Oh ja. Mijn fucking ledstrip die ik vorige week dinsdag besteld heb is nog steeds niet bezorgd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als bitterbal straks wakker is dan zal ze hiervan in de war zijn.
Aan de andere kant zitten mijn nieuwe led-lampjes ook nog in de verpakking.
Oren, ogen, puntje van je neusquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen oren ook niet zien![]()
puntje van mijn neus ook niet trouwens.
Ik heb pret-ogen groengrijs. The man with the child in his eyes.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kijkt nooit in een spiegel?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen oren ook niet zien![]()
puntje van mijn neus ook niet trouwens.
Dit zegt echt helemaal niets over je oren.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb pret-ogen groengrijs. The man with the child in his eyes.
Als ballie dit morgen allemaal leest springt ze gelijk op het eerste vliegtuig, waar wij het gore lef vandaan halen om lampjes en andere tech speeltjes in de doos durven laten te zittenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja. Mijn fucking ledstrip die ik vorige week dinsdag besteld heb is nog steeds niet bezorgd.
Ik denk... Gemiddeld?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zegt niets over de grootte van je oren
Ik had nog zes van die nanoleaf rgbled zeskantjes besteld. Zitten in de doos naast de oorspronkelijke set van negen die ook nog in de doos zitten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ballie dit morgen allemaal leest springt ze gelijk op het eerste vliegtuig, waar wij het gore lef vandaan halen om lampjes en andere tech speeltjes in de doos durven laten te zitten
quote:
Die ken ik wel.quote:
Zelfs van mensen die ik wel zie zou ik niet weten wat voor oren ze hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk... Gemiddeld?
Heeft iemand hier mijn oren überhaupt wel eens gezien?
Ja, daar kan ik dus nog niet uit afleiden of je een afrikaanse (grote oren) of aziatische (kleine oren) olifant bent...quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk... Gemiddeld?
Heeft iemand hier mijn oren überhaupt wel eens gezien?
Denk dat ze daar straks een Concorde regelt om sneller terug te kunnenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had nog zes van die nanoleaf rgbled zeskantjes besteld. Zitten in de doos naast de oorspronkelijke set van negen die ook nog in de doos zitten.
Normale oren hier. Mjn kont en mijn ogen zijn mijn handelsbrieven.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kijkt nooit in een spiegel?
[..]
Dit zegt echt helemaal niets over je oren.
Had je toch weer uit Oekraīne moeten bestellenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja. Mijn fucking ledstrip die ik vorige week dinsdag besteld heb is nog steeds niet bezorgd.
Mijn goede voornemen voor de kerstvakantie is om dat eindelijk eens af te maken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze daar straks een Concorde regelt om sneller terug te kunnen
quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Normale oren hier. Mjn kont en mijn ogen zijn mijn handelsbrieven.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik dus nog niet uit afleiden of je een afrikaanse (grote oren) of aziatische (kleine oren) olifant bent...
Mooi diffuus effect met al die stof op onze lampjes.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had nog zes van die nanoleaf rgbled zeskantjes besteld. Zitten in de doos naast de oorspronkelijke set van negen die ook nog in de doos zitten.
Mensen oren denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs van mensen die ik wel zie zou ik niet weten wat voor oren ze hebben
Nederland officieel trager dan een land in staat van oorlog.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je toch weer uit Oekraīne moeten bestellen
Kan je er met je vinger figuurtjes in tekenen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi diffuus effect met al die stof op onze lampjes.
Bedankt niznohills ...quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mensen oren denk ik
Zou gek zijn als het van die hangende hondenoren zouden zijn
Welke van de twee is zwaarder?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik dus nog niet uit afleiden of je een afrikaanse (grote oren) of aziatische (kleine oren) olifant bent...
Ik denk dat de oren van de Afrikaanse zwaarder zijn want die zijn groterquote:
ik zou een olifant niet willen nemenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De afrikaanse, gemiddeld genomen.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou een olifant niet willen nemen
Ik ben veilig!quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou een olifant niet willen nemen
Gaat ook nergens meer over die ei-prijzen, hoe kun je nu nog een spiegeleitje makenquote:Ei voor recordbedrag van 26 miljoen euro geveild
https://nos.nl/artikel/25(...)miljoen-euro-geveild
Denk dat je sowieso wel veilig bent voor nizzie, die is niet zo van de slurvenquote:
I know.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je sowieso wel veilig bent voor nizzie, die is niet zo van de slurven
Dan die.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De afrikaanse, gemiddeld genomen.
Doet me denken aan een oude greentextquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
Oh het is alweer half elf. Tijd vliegt als je grote oren hebt.
Fixedquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik ook maar naar bed voor ik mezelf de hele avond ga zitten afrikraken.
Trump gaat z'n belofte niet waar maken zo.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ook nergens meer over die ei-prijzen, hoe kun je nu nog een spiegeleitje maken
Ligt eraan of jullie mij accepteren met mijn flexibele aanwezigheidquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je een blijvende bewoner van ons dorp hier?
Je moet ons gewoon niet meer vergeten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan of jullie mij accepteren met mijn flexibele aanwezigheid
quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Buurmeisjequote:Op dinsdag 2 december 2025 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook ooit geaccepteerd. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vergeten zeker niet. Maar druk levenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet ons gewoon niet meer vergeten.
over een jaar vind je ze nog steedsquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
Was net op de zolderkamer, daar staan nog een miljoen verhuisdozen ofzo![]()
Dacht dat ik goed bezig was![]()
Eerst maar weer slapen
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
over een jaar vind je ze nog steeds
Nee is gewoon droogquote:Op woensdag 3 december 2025 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bedwants
Je kan dit ook melden bij de klantenservice. Krijg je het verschil misschien terug op een cadeaukaart.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog een nieuwe in de doos liggen, zag vandaag dat die opeens 30 euro goedkoper is dan waar ik hem voor had gekocht, misschien nog eens moeilijk gaan doen bij de Ikea
quote:Op woensdag 3 december 2025 00:54 schreef bitterbal het volgende:
je mag ook gewoon een kast ontwerpen in de ontwerpplanner, 11 maanden en 29 dagen gebruiken en dan op de laatste dag van het jaar terug brengen omdat je hem niet meer in het interieur vindt passen
Dit jaquote:
Ik moestquote:
Lig je nu al een uur in bed wakker te zijn?quote:
Dus geen hete stomende lover voor de deur die niet zonder je konquote:Op woensdag 3 december 2025 07:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd om zes uur wakker omdat ik dacht dat er beneden werd aangebeldheb het vast gedroomd.
Stop, hammertime?quote:
Die kans is zo kleinquote:Op woensdag 3 december 2025 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag het geweldige idee dat Ferrari 2 en 3 wordt zondag
Die kans is wat realistischer.quote:
Verstappen dan 1 uiteraardquote:Op woensdag 3 december 2025 07:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kans is wat realistischer.
Yup.quote:
Nee, ik was er al uit en gedoucht.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lig je nu al een uur in bed wakker te zijn?
Dachten we na Brazilië ook.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup.
Het wordt erg spannend en lastig.
Face it, er is een klein wonder nodig. Anders gaat het niet gebeuren.quote:
Ik ga er van uit dat het niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Face it, er is een klein wonder nodig. Anders gaat het niet gebeuren.
Dat had ik ookquote:Op woensdag 3 december 2025 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god. Heel irritant. Er is iets dat steeds verbinding maakt en dan weer niet en dan weer wel. Dus ik hoor steeds zo'n *pling*.
Dit ja.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het niet gaat gebeuren.Dus als het dan toch gebeurt, is het alleen maar mooier.
Als buffer tussen Max en Norrisquote:Op woensdag 3 december 2025 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag het geweldige idee dat Ferrari 2 en 3 wordt zondag
Ik heb even laptop opnieuw opgestart. Vooralsnog heb ik dat nu niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Bleek de muis in het docking station te zijn.
Brazilië is wel de laatste 2 seizoenen een gamechanger geweest.quote:
Ik geloof in wonderen.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga geen voorspellingen doenquote:
Zeiden we na Brazilië ook.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier kan Lewis zijn GOAT status vereeuwigen.quote:
Hij wordt dan wel niet eerste maar hij heeft al wel gewonnen.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het niet gaat gebeuren.Dus als het dan toch gebeurt, is het alleen maar mooier.
Dit heb ik ook heel vaak gehad.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd om zes uur wakker omdat ik dacht dat er beneden werd aangebeldheb het vast gedroomd.
Ja. Uiteraard.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo Ik ben trots dat je op het orgineel van The Sound of Silence hebt gestemd.
ohha, stemweek, vanavond eens een lijstje makenquote:Op woensdag 3 december 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo Ik ben trots dat je op het orgineel van The Sound of Silence hebt gestemd.
HELLO DARKNESSquote:Op woensdag 3 december 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Dacht ik ook toen ik net naar buiten liep.quote:
Opbokken met die wintertijdquote:Op woensdag 3 december 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik net naar buiten liep.
Hiervoor geven we een uur daglicht in de middag op hč.
heerlijkquote:Op woensdag 3 december 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik net naar buiten liep.
Hiervoor geven we een uur daglicht in de middag op hč.
Je moet er ook niet 5cm vanaf zittenquote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van.
Niet echt helder licht.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet er ook niet 5cm vanaf zitten
Zeg je nu dat @Recce geen helder licht isquote:Op woensdag 3 december 2025 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet echt helder licht.
Dat weet ik niet. Is hij dat?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeg je nu dat @:recce geen helder licht is
Zo klinkt het wel.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeg je nu dat @:recce geen helder licht is
dan is het teveelquote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja kan gebeuren dacht ik. Maar volgens mij moest je ook uitkijken bij depressies ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelijk ontslaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van me had nog nooit van de band Radiohead gehoord
Kun je hem meteen indoctrineren en doodgooien met hun muziek.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
creep?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een creepquote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zelfs Obelix kan zo'n grote steen niet tillenquote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is ook muziek voor zwaar depressieve mensen die zichzelf door hun psychische ziekte heel belangrijk vinden.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuke strips wel.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs Obelix kan zo'n grote steen niet tillen
Hoop dat concert volgende week wel doorgaatquote:Op woensdag 3 december 2025 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook muziek voor zwaar depressieve mensen die zichzelf door hun psychische ziekte heel belangrijk vinden.
Dat spreekt zichzelf wel een beetje tegen ja.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Depressieve mensen die zichzelf belangrijk vinden
Als je een beetje kunt relativeren en jezelf niet altijd op plekje 1 zet vind is niemand ooit depressief.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Had als kind zijnde de hele originele reeks.quote:
"Heb je al geprobeerd om niet depressief te zijn?" of "Ga naar buiten!". Net zo nuttig als deze opmerking.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een beetje kunt relativeren en jezelf niet altijd op plekje 1 zet vind is niemand ooit depressief.
Gewoon leuke dingen doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Heb je al geprobeerd om niet depressief te zijn?" of "Ga naar buiten!". Net zo nuttig als deze opmerking.
"Rare jongens die Romeinen."quote:Op woensdag 3 december 2025 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Had als kind zijnde de hele originele reeks.
Gewoon goed slapen.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
"Heb je al geprobeerd om niet moe te zijn?"
Maar mijn werkgever kost me zoveel vrije tijd.quote:
Op zich best goed geslapen. Ik werd pas wakker toen de wekkerquote:
Dat dacht ik ook toen mijn moeder ze had verkocht op Koninginnedag.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Rare jongens die Romeinen."
Zwem je in een oceaan vol hongerige haaien dan denk je echt niet aan vermoeidheid.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
"Heb je al geprobeerd om niet moe te zijn?"
Dat dit kan in Nederland.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mijn werkgever kost me zoveel vrije tijd.
Wel goed aan verdiend?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen mijn moeder ze had verkocht op Koninginnedag.
Dat beschrijft zo'n beetje half R&P?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
De helft maar?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat beschrijft zo'n beetje half R&P?
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel goed aan verdiend?
En ik kom er maar zelden, terwijl ik echt geen Mr Sunshine benquote:Op woensdag 3 december 2025 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat beschrijft zo'n beetje half R&P?
Goddomme ik dacht eerst dat er overleden stond.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Suzanne (van Freek) is bevallen.
Sorry.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goddomme ik dacht eerst dat er overleden stond.
Hun muziek zal mij nooit bevallen .quote:Op woensdag 3 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Suzanne (van Freek) is bevallen.
internet thuis werkt, bellen ook, internet buitenshuis ook.quote:
Zou kunnen. Ik zie namelijk naast mijn wifi icoontje op mijn mobiel een x bij het bereik staan. En op de site van Odido om te kijken of er een storing is, krijg ik een 504 gateway foutmelding.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
internet thuis werkt, bellen ook, internet buitenshuis ook.
misschien regio?
quote:Op woensdag 3 december 2025 10:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.Heb er geen gulden van gezien.
23 nov was er een storing hier in de regio... we waren ongeveer op de rand van het storingsgebied aan het eten toen... irritant voor het showen van IPtv enzo... want ja dat stoorde dus ook als de pestpokke terwijl dat normaal zich best gedraagtquote:Op woensdag 3 december 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik zie namelijk naast mijn wifi icoontje op mijn mobiel een x bij het bereik staan. En op de site van Odido om te kijken of er een storing is, krijg ik een 504 gateway foutmelding.
das als compensatie voor je odido storingquote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
das als compensatie voor je odido storing
Ligt dat aan je werk? Doe er wat aan.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Werk is vermoeiend. Ben er nu al weer klaar mee
Collega's. Maar moord is strafbaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt dat aan je werk? Doe er wat aan.
Ligt dat aan je collega's? Doe er wat aan.
Ligt dat aan jezelf? Doe er wat aan.
Hoorde het ook al op de radio.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
Zoontje voor Suzan en Freek: ‘We stromen over van liefde voor Sef’
even juichen misschien?
Sef, hebben ze in SHO al uitgevonden staat gewoon voor
Suzan
en
Freek
ow zijn ze in SHO niet eens origineel?quote:Op woensdag 3 december 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoorde het ook al op de radio.
Moeten ze er wel achterkomen. Ze kunnen ook allemaal een ongeluk krijgen.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega's. Maar moord is strafbaar.
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow zijn ze in SHO niet eens origineel?
allemaal tegelijk van het balkon gevallenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten ze er wel achterkomen. Ze kunnen ook allemaal een ongeluk krijgen.
Cyanine in de koffieautomaatquote:Op woensdag 3 december 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten ze er wel achterkomen. Ze kunnen ook allemaal een ongeluk krijgen.
Ja, handig.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
storingspagina van odido is weer bereikbaar
ow nee toch niet, halverwege staat weer een 504
heb je al een noodpakket in huis?quote:Op woensdag 3 december 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
storingspagina van odido is weer bereikbaar
ow nee toch niet, halverwege staat weer een 504
ik heb een bed in huisquote:
Oef.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cyanine in de koffieautomaat
Gewoon dringend vragen of ze dat zelf willen doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega's. Maar moord is strafbaar.
aanzetten tot zelfdoding is ook strafbaarquote:Op woensdag 3 december 2025 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon dringend vragen of ze dat zelf willen doen.
Anonieme brief sturen.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
aanzetten tot zelfdoding is ook strafbaar
Te gek voor woorden toch eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vapers worden 's nachts wakker omdat ze een trek nodig hebben.
Ja, dit is nog erger dan sigaretten.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te gek voor woorden toch eigenlijk.
zeikerts worden 's nachts wakker omdat ze moeten pissenquote:Op woensdag 3 december 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit is nog erger dan sigaretten.
quote:Rokende scholieren ervaren daar verschillende klachten door. Zo gaf ongeveer de helft van de rokers aan een verminderde fysieke conditie te hebben door het roken. Ook hoesten, concentratieproblemen en hoofdpijn worden vaak genoemd als gevolg van het roken. Een derde van de rokende jongeren vertelde dat ze zķ verslaafd zijn, dat ze ‘s nachts wakker worden om te vapen.
quote:
goh.quote:verminderde fysieke conditie te hebben door het roken
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeikerts worden 's nachts wakker omdat ze moeten pissen
En dit jaquote:
Proost.quote:
Dit heb ik met chocola.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en terechtquote:
En dan laat je het stukje nog weg dat dit over jonge tieners gaat.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fernandes is kauwgomballensap.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:37 schreef Karzai het volgende:
https://www.dirk.nl/aanbiedingen
weer leuke aanbiedingen bij de Dirk deze week, grijp je kans!
1,79 voor de jam, 1.69 voor de fernades![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
Hee, het is vandaag 'International Day of Persons with Disabilities' en moest aan jullie denken.Ga maar weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Iets is een "disability" (beperking) wanneer er een functionele beperking is, een handicap, of een langdurige beperking in het participatievermogen als gevolg van het samenspel tussen functiestoornissen, beperkingen bij activiteiten en omgevingsfactoren. Deze beperking kan fysiek, zintuiglijk, mentaal of psychisch zijn, en kan aangeboren zijn of ontstaan door bijvoorbeeld een ziekte of ongeval. Het gaat vaak om een belemmering bij het functioneren, zoals op het werk, in het dagelijks leven of bij het volgen van onderwijs.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer is iets een disability precies?
Als je geen absolute leeuw of lekker wijf bent.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer is iets een disability precies?
Hee, het is vandaag 'International Day of Persons with Disabilities' en moest aan jullie denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We moeten de winter nog in, hoezo gaat het warmer worden?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Aangezien het weer wat warmer gaat worden moet ik maar even kijken of de dierenwinkel hier iets heeft tegen teken en vlooien.
Sorry wat?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Aangezien het weer wat warmer gaat worden
het is al bijna aprilquote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
We moeten de winter nog in, hoezo gaat het warmer worden?
Warm genoeg voor teken om buiten weer actief te worden in ieder geval.quote:
Ik heb een SCHIJThekel aan tekenquote:Op woensdag 3 december 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Warm genoeg voor teken om buiten weer actief te worden in ieder geval.
ze doen er nog verslavender chemicalien inquote:Op woensdag 3 december 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit is nog erger dan sigaretten.
Ja dat heb ik dus ook dus ik heb toch maar maatregelen genomen.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een SCHIJThekel aan tekenKUTbeesten!
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer zo'n bladblazer van de gemeente voor de deur
Ik zag gisteren 50 cent liggen op straat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen dacht je even aan fles?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag gisteren 50 cent liggen op straat.
Hee, het is vandaag 'International Day of Persons with Disabilities' en moest aan jullie denken.Krek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitkijken dat ze zich niet ophangt buiten.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Toch maar weer een duur bandje want die tabletjes zijn in verhouding veel duurder en vlooien zijn binnen ook gewoon actief zei ze en dat is wel waar.
En toen heb je er een foto van gemaakt en hem opgepakt en erover gepost in het Via Pecunia topic.quote:
neequote:
Deze zijn gemaakt dat ze breken als ze blijven hangen. Dit zijn ook de enige die ik vertrouw.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitkijken dat ze zich niet ophangt buiten.
hoe was die docu ama, een aanrader?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze zijn gemaakt dat ze breken als ze blijven hangen. Dit zijn ook de enige die ik vertrouw.
Uhm welke?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe was die docu ama, een aanrader?
Ik ben bijna klaar met aflevering 3 maar ik vind het tot nu toe wel erg goed. De dood van 2Pac en Biggie worden ook besproken uiteraard.quote:
okay, misschien toch maar even een maandje netflix nemen dan, bedanktquote:Op woensdag 3 december 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met aflevering 3 maar ik vind het tot nu toe wel erg goed. De dood van 2Pac en Biggie worden ook besproken uiteraard.
stuur je hond op ze af om die ballen eraf te bijtenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben maar naar huis gegaan om de levens van collega's te sparen
sterke jerkequote:Op woensdag 3 december 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Eventjes twee balen zaagsel van 20 kilo per stuk op hun plek gezet
Blij met m'n lift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |