Buurmeisjequote:Op dinsdag 2 december 2025 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan of jullie mij accepteren met mijn flexibele aanwezigheid
Ze hebben mij ook ooit geaccepteerd. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan of jullie mij accepteren met mijn flexibele aanwezigheid
Vergeten zeker niet. Maar druk levenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet ons gewoon niet meer vergeten.
over een jaar vind je ze nog steedsquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
Was net op de zolderkamer, daar staan nog een miljoen verhuisdozen ofzo![]()
Dacht dat ik goed bezig was![]()
Eerst maar weer slapen
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
over een jaar vind je ze nog steeds
Nee is gewoon droogquote:Op woensdag 3 december 2025 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bedwants
Je kan dit ook melden bij de klantenservice. Krijg je het verschil misschien terug op een cadeaukaart.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog een nieuwe in de doos liggen, zag vandaag dat die opeens 30 euro goedkoper is dan waar ik hem voor had gekocht, misschien nog eens moeilijk gaan doen bij de Ikea
quote:Op woensdag 3 december 2025 00:54 schreef bitterbal het volgende:
je mag ook gewoon een kast ontwerpen in de ontwerpplanner, 11 maanden en 29 dagen gebruiken en dan op de laatste dag van het jaar terug brengen omdat je hem niet meer in het interieur vindt passen
Dit jaquote:
Ik moestquote:
Lig je nu al een uur in bed wakker te zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |