Dat beschrijft zo'n beetje half R&P?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Depressieve mensen die zichzelf belangrijk vinden
De helft maar?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat beschrijft zo'n beetje half R&P?
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel goed aan verdiend?
En ik kom er maar zelden, terwijl ik echt geen Mr Sunshine benquote:Op woensdag 3 december 2025 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat beschrijft zo'n beetje half R&P?
Goddomme ik dacht eerst dat er overleden stond.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Suzanne (van Freek) is bevallen.
Sorry.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goddomme ik dacht eerst dat er overleden stond.
Hun muziek zal mij nooit bevallen .quote:Op woensdag 3 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Suzanne (van Freek) is bevallen.
internet thuis werkt, bellen ook, internet buitenshuis ook.quote:
Zou kunnen. Ik zie namelijk naast mijn wifi icoontje op mijn mobiel een x bij het bereik staan. En op de site van Odido om te kijken of er een storing is, krijg ik een 504 gateway foutmelding.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
internet thuis werkt, bellen ook, internet buitenshuis ook.
misschien regio?
quote:Op woensdag 3 december 2025 10:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.Heb er geen gulden van gezien.
23 nov was er een storing hier in de regio... we waren ongeveer op de rand van het storingsgebied aan het eten toen... irritant voor het showen van IPtv enzo... want ja dat stoorde dus ook als de pestpokke terwijl dat normaal zich best gedraagtquote:Op woensdag 3 december 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik zie namelijk naast mijn wifi icoontje op mijn mobiel een x bij het bereik staan. En op de site van Odido om te kijken of er een storing is, krijg ik een 504 gateway foutmelding.
das als compensatie voor je odido storingquote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
das als compensatie voor je odido storing
Ligt dat aan je werk? Doe er wat aan.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Werk is vermoeiend. Ben er nu al weer klaar mee
Collega's. Maar moord is strafbaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt dat aan je werk? Doe er wat aan.
Ligt dat aan je collega's? Doe er wat aan.
Ligt dat aan jezelf? Doe er wat aan.
Hoorde het ook al op de radio.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
Zoontje voor Suzan en Freek: ‘We stromen over van liefde voor Sef’
even juichen misschien?
Sef, hebben ze in SHO al uitgevonden staat gewoon voor
Suzan
en
Freek
ow zijn ze in SHO niet eens origineel?quote:Op woensdag 3 december 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoorde het ook al op de radio.
Moeten ze er wel achterkomen. Ze kunnen ook allemaal een ongeluk krijgen.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega's. Maar moord is strafbaar.
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow zijn ze in SHO niet eens origineel?
allemaal tegelijk van het balkon gevallenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten ze er wel achterkomen. Ze kunnen ook allemaal een ongeluk krijgen.
Cyanine in de koffieautomaatquote:Op woensdag 3 december 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten ze er wel achterkomen. Ze kunnen ook allemaal een ongeluk krijgen.
Ja, handig.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
storingspagina van odido is weer bereikbaar
ow nee toch niet, halverwege staat weer een 504
heb je al een noodpakket in huis?quote:Op woensdag 3 december 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
storingspagina van odido is weer bereikbaar
ow nee toch niet, halverwege staat weer een 504
ik heb een bed in huisquote:
Oef.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cyanine in de koffieautomaat
Gewoon dringend vragen of ze dat zelf willen doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega's. Maar moord is strafbaar.
aanzetten tot zelfdoding is ook strafbaarquote:Op woensdag 3 december 2025 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon dringend vragen of ze dat zelf willen doen.
Anonieme brief sturen.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
aanzetten tot zelfdoding is ook strafbaar
Te gek voor woorden toch eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vapers worden 's nachts wakker omdat ze een trek nodig hebben.
Ja, dit is nog erger dan sigaretten.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te gek voor woorden toch eigenlijk.
zeikerts worden 's nachts wakker omdat ze moeten pissenquote:Op woensdag 3 december 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit is nog erger dan sigaretten.
quote:Rokende scholieren ervaren daar verschillende klachten door. Zo gaf ongeveer de helft van de rokers aan een verminderde fysieke conditie te hebben door het roken. Ook hoesten, concentratieproblemen en hoofdpijn worden vaak genoemd als gevolg van het roken. Een derde van de rokende jongeren vertelde dat ze zķ verslaafd zijn, dat ze ‘s nachts wakker worden om te vapen.
quote:
goh.quote:verminderde fysieke conditie te hebben door het roken
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeikerts worden 's nachts wakker omdat ze moeten pissen
En dit jaquote:
Proost.quote:
Dit heb ik met chocola.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en terechtquote:
En dan laat je het stukje nog weg dat dit over jonge tieners gaat.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fernandes is kauwgomballensap.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:37 schreef Karzai het volgende:
https://www.dirk.nl/aanbiedingen
weer leuke aanbiedingen bij de Dirk deze week, grijp je kans!
1,79 voor de jam, 1.69 voor de fernades![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
Hee, het is vandaag 'International Day of Persons with Disabilities' en moest aan jullie denken.Ga maar weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Iets is een "disability" (beperking) wanneer er een functionele beperking is, een handicap, of een langdurige beperking in het participatievermogen als gevolg van het samenspel tussen functiestoornissen, beperkingen bij activiteiten en omgevingsfactoren. Deze beperking kan fysiek, zintuiglijk, mentaal of psychisch zijn, en kan aangeboren zijn of ontstaan door bijvoorbeeld een ziekte of ongeval. Het gaat vaak om een belemmering bij het functioneren, zoals op het werk, in het dagelijks leven of bij het volgen van onderwijs.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer is iets een disability precies?
Als je geen absolute leeuw of lekker wijf bent.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer is iets een disability precies?
Hee, het is vandaag 'International Day of Persons with Disabilities' en moest aan jullie denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We moeten de winter nog in, hoezo gaat het warmer worden?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Aangezien het weer wat warmer gaat worden moet ik maar even kijken of de dierenwinkel hier iets heeft tegen teken en vlooien.
Sorry wat?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Aangezien het weer wat warmer gaat worden
het is al bijna aprilquote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
We moeten de winter nog in, hoezo gaat het warmer worden?
Warm genoeg voor teken om buiten weer actief te worden in ieder geval.quote:
Ik heb een SCHIJThekel aan tekenquote:Op woensdag 3 december 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Warm genoeg voor teken om buiten weer actief te worden in ieder geval.
ze doen er nog verslavender chemicalien inquote:Op woensdag 3 december 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit is nog erger dan sigaretten.
Ja dat heb ik dus ook dus ik heb toch maar maatregelen genomen.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een SCHIJThekel aan tekenKUTbeesten!
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer zo'n bladblazer van de gemeente voor de deur
Ik zag gisteren 50 cent liggen op straat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen dacht je even aan fles?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag gisteren 50 cent liggen op straat.
Hee, het is vandaag 'International Day of Persons with Disabilities' en moest aan jullie denken.Krek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitkijken dat ze zich niet ophangt buiten.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Toch maar weer een duur bandje want die tabletjes zijn in verhouding veel duurder en vlooien zijn binnen ook gewoon actief zei ze en dat is wel waar.
En toen heb je er een foto van gemaakt en hem opgepakt en erover gepost in het Via Pecunia topic.quote:
neequote:
Deze zijn gemaakt dat ze breken als ze blijven hangen. Dit zijn ook de enige die ik vertrouw.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitkijken dat ze zich niet ophangt buiten.
hoe was die docu ama, een aanrader?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze zijn gemaakt dat ze breken als ze blijven hangen. Dit zijn ook de enige die ik vertrouw.
Uhm welke?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe was die docu ama, een aanrader?
Ik ben bijna klaar met aflevering 3 maar ik vind het tot nu toe wel erg goed. De dood van 2Pac en Biggie worden ook besproken uiteraard.quote:
okay, misschien toch maar even een maandje netflix nemen dan, bedanktquote:Op woensdag 3 december 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met aflevering 3 maar ik vind het tot nu toe wel erg goed. De dood van 2Pac en Biggie worden ook besproken uiteraard.
stuur je hond op ze af om die ballen eraf te bijtenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben maar naar huis gegaan om de levens van collega's te sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |