Fernandes is kauwgomballensap.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:37 schreef Karzai het volgende:
https://www.dirk.nl/aanbiedingen
weer leuke aanbiedingen bij de Dirk deze week, grijp je kans!
1,79 voor de jam, 1.69 voor de fernades![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
Hee, het is vandaag 'International Day of Persons with Disabilities' en moest aan jullie denken.Ga maar weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Iets is een "disability" (beperking) wanneer er een functionele beperking is, een handicap, of een langdurige beperking in het participatievermogen als gevolg van het samenspel tussen functiestoornissen, beperkingen bij activiteiten en omgevingsfactoren. Deze beperking kan fysiek, zintuiglijk, mentaal of psychisch zijn, en kan aangeboren zijn of ontstaan door bijvoorbeeld een ziekte of ongeval. Het gaat vaak om een belemmering bij het functioneren, zoals op het werk, in het dagelijks leven of bij het volgen van onderwijs.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer is iets een disability precies?
Als je geen absolute leeuw of lekker wijf bent.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer is iets een disability precies?
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
Hee, het is vandaag 'International Day of Persons with Disabilities' en moest aan jullie denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We moeten de winter nog in, hoezo gaat het warmer worden?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Aangezien het weer wat warmer gaat worden moet ik maar even kijken of de dierenwinkel hier iets heeft tegen teken en vlooien.
Sorry wat?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Aangezien het weer wat warmer gaat worden
het is al bijna aprilquote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
We moeten de winter nog in, hoezo gaat het warmer worden?
Warm genoeg voor teken om buiten weer actief te worden in ieder geval.quote:
Ik heb een SCHIJThekel aan tekenquote:Op woensdag 3 december 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Warm genoeg voor teken om buiten weer actief te worden in ieder geval.
ze doen er nog verslavender chemicalien inquote:Op woensdag 3 december 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit is nog erger dan sigaretten.
Ja dat heb ik dus ook dus ik heb toch maar maatregelen genomen.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een SCHIJThekel aan tekenKUTbeesten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |