Dat beschrijft zo'n beetje half R&P?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Depressieve mensen die zichzelf belangrijk vinden
De helft maar?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat beschrijft zo'n beetje half R&P?
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel goed aan verdiend?
En ik kom er maar zelden, terwijl ik echt geen Mr Sunshine benquote:Op woensdag 3 december 2025 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat beschrijft zo'n beetje half R&P?
Goddomme ik dacht eerst dat er overleden stond.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Suzanne (van Freek) is bevallen.
Sorry.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goddomme ik dacht eerst dat er overleden stond.
Hun muziek zal mij nooit bevallen .quote:Op woensdag 3 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Suzanne (van Freek) is bevallen.
internet thuis werkt, bellen ook, internet buitenshuis ook.quote:
Zou kunnen. Ik zie namelijk naast mijn wifi icoontje op mijn mobiel een x bij het bereik staan. En op de site van Odido om te kijken of er een storing is, krijg ik een 504 gateway foutmelding.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
internet thuis werkt, bellen ook, internet buitenshuis ook.
misschien regio?
quote:Op woensdag 3 december 2025 10:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.Heb er geen gulden van gezien.
23 nov was er een storing hier in de regio... we waren ongeveer op de rand van het storingsgebied aan het eten toen... irritant voor het showen van IPtv enzo... want ja dat stoorde dus ook als de pestpokke terwijl dat normaal zich best gedraagtquote:Op woensdag 3 december 2025 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik zie namelijk naast mijn wifi icoontje op mijn mobiel een x bij het bereik staan. En op de site van Odido om te kijken of er een storing is, krijg ik een 504 gateway foutmelding.
das als compensatie voor je odido storingquote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
das als compensatie voor je odido storing
Ligt dat aan je werk? Doe er wat aan.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Werk is vermoeiend. Ben er nu al weer klaar mee
Collega's. Maar moord is strafbaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt dat aan je werk? Doe er wat aan.
Ligt dat aan je collega's? Doe er wat aan.
Ligt dat aan jezelf? Doe er wat aan.
Hoorde het ook al op de radio.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
Zoontje voor Suzan en Freek: ‘We stromen over van liefde voor Sef’
even juichen misschien?
Sef, hebben ze in SHO al uitgevonden staat gewoon voor
Suzan
en
Freek
ow zijn ze in SHO niet eens origineel?quote:Op woensdag 3 december 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoorde het ook al op de radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |