quote:Op woensdag 3 december 2025 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer zo'n bladblazer van de gemeente voor de deur
Ik zag gisteren 50 cent liggen op straat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen dacht je even aan fles?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag gisteren 50 cent liggen op straat.
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
Hee, het is vandaag 'International Day of Persons with Disabilities' en moest aan jullie denken.Krek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitkijken dat ze zich niet ophangt buiten.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Toch maar weer een duur bandje want die tabletjes zijn in verhouding veel duurder en vlooien zijn binnen ook gewoon actief zei ze en dat is wel waar.
En toen heb je er een foto van gemaakt en hem opgepakt en erover gepost in het Via Pecunia topic.quote:
neequote:
Deze zijn gemaakt dat ze breken als ze blijven hangen. Dit zijn ook de enige die ik vertrouw.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitkijken dat ze zich niet ophangt buiten.
hoe was die docu ama, een aanrader?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze zijn gemaakt dat ze breken als ze blijven hangen. Dit zijn ook de enige die ik vertrouw.
Uhm welke?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe was die docu ama, een aanrader?
Ik ben bijna klaar met aflevering 3 maar ik vind het tot nu toe wel erg goed. De dood van 2Pac en Biggie worden ook besproken uiteraard.quote:
okay, misschien toch maar even een maandje netflix nemen dan, bedanktquote:Op woensdag 3 december 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met aflevering 3 maar ik vind het tot nu toe wel erg goed. De dood van 2Pac en Biggie worden ook besproken uiteraard.
stuur je hond op ze af om die ballen eraf te bijtenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben maar naar huis gegaan om de levens van collega's te sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |