Dus geen hete stomende lover voor de deur die niet zonder je konquote:Op woensdag 3 december 2025 07:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd om zes uur wakker omdat ik dacht dat er beneden werd aangebeldheb het vast gedroomd.
Stop, hammertime?quote:
Die kans is zo kleinquote:Op woensdag 3 december 2025 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag het geweldige idee dat Ferrari 2 en 3 wordt zondag
Die kans is wat realistischer.quote:
Verstappen dan 1 uiteraardquote:Op woensdag 3 december 2025 07:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kans is wat realistischer.
Yup.quote:
Nee, ik was er al uit en gedoucht.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lig je nu al een uur in bed wakker te zijn?
Dachten we na Brazilië ook.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup.
Het wordt erg spannend en lastig.
Face it, er is een klein wonder nodig. Anders gaat het niet gebeuren.quote:
Ik ga er van uit dat het niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Face it, er is een klein wonder nodig. Anders gaat het niet gebeuren.
Dat had ik ookquote:Op woensdag 3 december 2025 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god. Heel irritant. Er is iets dat steeds verbinding maakt en dan weer niet en dan weer wel. Dus ik hoor steeds zo'n *pling*.
Dit ja.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het niet gaat gebeuren.Dus als het dan toch gebeurt, is het alleen maar mooier.
Als buffer tussen Max en Norrisquote:Op woensdag 3 december 2025 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag het geweldige idee dat Ferrari 2 en 3 wordt zondag
Ik heb even laptop opnieuw opgestart. Vooralsnog heb ik dat nu niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Bleek de muis in het docking station te zijn.
Brazilië is wel de laatste 2 seizoenen een gamechanger geweest.quote:
Ik geloof in wonderen.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga geen voorspellingen doenquote:
Zeiden we na Brazilië ook.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier kan Lewis zijn GOAT status vereeuwigen.quote:
Hij wordt dan wel niet eerste maar hij heeft al wel gewonnen.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het niet gaat gebeuren.Dus als het dan toch gebeurt, is het alleen maar mooier.
Dit heb ik ook heel vaak gehad.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd om zes uur wakker omdat ik dacht dat er beneden werd aangebeldheb het vast gedroomd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |