Ja dat moet ik dus nog bedenken, weet niet zo goed waar ik hem moet neerzettenquote:
quote:
Ik heb die films nooit gezienquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LotR he, iedere nerd kent dit.
Das niet zo slim he?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dus nog bedenken, weet niet zo goed waar ik hem moet neerzetten
Droeg ze toen veel op werk. Hele mooie bloesjes. Maar toen kwam 2020 en thuis ben ik toen vooral jurken gaan dragen want lekker comfi met panty en joggingbroek eronder.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk ook.![]()
Ik had een klein stukje geluisterd en dacht wel "hey dit doet me denken aan LOTR"quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LotR he, iedere nerd kent dit.
Heb ik dat ergens beweerd te zijn dan?quote:
Eerste deel heb ik een uurtje van gezien ofzo, toen in slaap gevallen. Niet mijn soort films gok ikquote:
Oké ik ga de films wel weer kijken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Denk dat dit er wel een van mij is die er al jaren in staat.
Moet deze nog eens opschrijven voor mijn uitvaart.
Zeker een Dell gebruiker.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft ook HP nooit gezien
Cultuurbarbaar is het
Eerlijk, die films zijn niet denderend. De reden dat veel mensen er zo positief naar kijken is of omdat ze erg jong waren of dat ze de boeken zo leuk vonden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar is het
quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar is het
Ook wel een beetje jaloers, dan kun je nog die ervaring hebben dat je ze voor het eerst ziet.quote:
Het is FOK! Iedereen heeft een IQ hier van tenminste 130quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens beweerd te zijn dan?
Raak echt bijna altijd emotioneel als ik deze hoor. Zelfs de eerste paar tellen doen het hem voor mij.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een klein stukje geluisterd en dacht wel "hey dit doet me denken aan LOTR"
Dat soort proleten ga ik niet mee om.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is FOK! Iedereen heeft een IQ hier van tenminste 130
de enige reden waarom ik Grey's ben gaan kijken was omdat er afleveringen van Station19 waren waarbij je deel 1 in Grey's had...quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik Grey's Anatomy begon te bingen een paar jaar terug waren mensen ook een beetje jaloers dat ik dat allemaal voor het eerst mocht meemakenIk was helemaal bang.
Maar die heeft ie ook niet gelezenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk, die films zijn niet denderend. De reden dat veel mensen er zo positief naar kijken is of omdat ze erg jong waren of dat ze de boeken zo leuk vonden.
Ernstigquote:
Mijn favoriete leerling vroeg me mijn favoriete film. Daarna bekende ze dat ze deze films met haar pa had geprobeerd te kijken. Ze vond het niks.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik ga de films wel weer kijken.
Kan me nog voor de geest halen hoe dat was. Weet dat we met onze docent scheikunde in de les zaten, vertellen dat we naar de film gingen met zijn allen. Wat een avond joh.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook wel een beetje jaloers, dan kun je nog die ervaring hebben dat je ze voor het eerst ziet.
Ik ben wel intelligent, alleen niet zo slimquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is FOK! Iedereen heeft een IQ hier van tenminste 130
Gezellig.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Hoi.Ik ben een beetje eenzaam vanavond en kom even hier hangen.
Je bent zelf ernstigquote:
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel intelligent, alleen niet zo slim
Ernstig lief?quote:
Zo midden in de gangquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.
Vorig jaar met Dqod naar Two Towers in concert geweest.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
Met The Return of the King gingen we met een groot deel van de familie naar de bios. Ooms, tantes, neven, nichten..
De bios was sowieso al een zeldzaam uitje, want die zaten toen niet in de buurt. En dan nog met iedereen tegelijk ook.
Prachtig om in de bios te zien
Supquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Hoi.Ik ben een beetje eenzaam vanavond en kom even hier hangen.
Je mag een kind soms best slaan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn favoriete leerling vroeg me mijn favoriete film. Daarna bekende ze dat ze deze films met haar pa had geprobeerd te kijken. Ze vond het niks.
Saai, langzaam.
Ben nog nooit ZO BOOS geweest op haar.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.
Soms wel jaquote:
Ik ging naar de marathonquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
Met The Return of the King gingen we met een groot deel van de familie naar de bios. Ooms, tantes, neven, nichten..
De bios was sowieso al een zeldzaam uitje, want die zaten toen niet in de buurt. En dan nog met iedereen tegelijk ook.
Prachtig om in de bios te zien
Zolang het maar gebruikt wordtquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo midden in de gang
Of voor de kraan in de keuken
Zeg, laat mijn kraan er eens buitenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo midden in de gang
Of voor de kraan in de keuken
Die Grindhouse film?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Ach mijn lievelingsfilm is Death Proof, ook genoeg mensen die die film niet eens kennen, laat staan hem gezien hebben
quote:
Want anders?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang het maar gebruikt wordt
Kind zit al onder de beurse plekken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag een kind soms best slaan.
Das een B film hè?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Ach mijn lievelingsfilm is Death Proof, ook genoeg mensen die die film niet eens kennen, laat staan hem gezien hebben
Weet dat ik hem heb gezien met mijn toenmalige juffie. Weet er echter niet meer veel van.quote:
Of zoals vroeger met ezelsoren in de hoek van de klasquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag een kind soms best slaan.
Nee is ook een beetje afhankelijk van hoe ik me voel en het seizoen en van alles.quote:
ik ook niet.quote:
Ja het moet ook wel een beetje je smaak zijn natuurlijk. Heb wel de Grindhouse filmposter in het trapgat hangen dus word er elke dag aan herinnerdquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet dat ik hem heb gezien met mijn toenmalige juffie. Weet er echter niet meer veel van.
Misschien heb je wel gelijk en is het een topper.
Gewoon met de liniaal op de knokkels.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of zoals vroeger met ezelsoren in de hoek van de klas
Aw.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kind zit al onder de beurse plekken.
Ze moeten ergens veilig zijn.
Ik dacht dat ie binnen stondquote:
of ze doet tegen iedereen zo lullig om eerst te vragen naar een favoriet en daarna meteen het de grond in te borenquote:
of all piepelquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Of ik een film goed vind of niet hangt vaak ook af bij het gevoel dat ik er bij krijg. Zo kan ik bijvoorbeeld heel erg genieten van In Time, een film met fucking Justin Timberlake in de hoofdrol
Olivia Wilde helpt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Of ik een film goed vind of niet hangt vaak ook af bij het gevoel dat ik er bij krijg. Zo kan ik bijvoorbeeld heel erg genieten van In Time, een film met fucking Justin Timberlake in de hoofdrol
Heb nog een nieuwe in de doos liggen, zag vandaag dat die opeens 30 euro goedkoper is dan waar ik hem voor had gekocht, misschien nog eens moeilijk gaan doen bij de Ikeaquote:
Ik moet hier nu altijd aan denken als ik naar de koelkast loop en Hedwig ligt er bovenop.quote:
of je gedraagt je gewoon als een normaal wezenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog een nieuwe in de doos liggen, zag vandaag dat die opeens 30 euro goedkoper is dan waar ik hem voor had gekocht, misschien nog eens moeilijk gaan doen bij de Ikea
Of was het iemand die op Justin Timberlakequote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Heb niet meer de focus voor films, dus kijk eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het moet ook wel een beetje je smaak zijn natuurlijk. Heb wel de Grindhouse filmposter in het trapgat hangen dus word er elke dag aan herinnerd
ik vroeg me net al af op welke F1 coureur Justin Timerlakequote:Op dinsdag 2 december 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of was het iemand die op Justin Timberlake
#top2000 vibes al hier
Met die snaarstrakke bobcutquote:
Hoe?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je gedraagt je gewoon als een normaal wezen
Psst, kastje kopen?quote:
door medewerkers van een klantenservice niet dwars te zittenquote:
Daar kan @bitterbal wel over mee pratenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
door medewerkers van een klantenservice niet dwars te zitten
Ik kan dat gelukkig welquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb niet meer de focus voor films, dus kijk eigenlijk nooit meer.
Geen idee of dit de ouderdom is, een hevig tekort van vitamine b, of de telefoon vloek.
Als ik de laptop dicht klap zie ik de film niet meerquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat gelukkig welMaar als ik film ga kijken dan gaat ook de laptop dicht, telefoon weg en de lichten uit
Fargo is briljantquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:49 schreef Recce het volgende:
Ik heb een nieuwe serie nodig. De laatste tijd heb ik Fargo gekeken en dat was uitermate vermakelijk.
Maar als ik gewoon die ik hier nog nieuw in de doos heb liggen terugbreng en hem dan opnieuw in de winkel koop is het prima?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
door medewerkers van een klantenservice niet dwars te zitten
Ja dit, telefoon gaat uit en ligt aan de andere kant van de kamerquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat gelukkig welMaar als ik film ga kijken dan gaat ook de laptop dicht, telefoon weg en de lichten uit
Dan moet je een tv kopenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik de laptop dicht klap zie ik de film niet meer
You?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:49 schreef Recce het volgende:
Ik heb een nieuwe serie nodig. De laatste tijd heb ik Fargo gekeken en dat was uitermate vermakelijk.
hoe lang heb je de kraan al?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik gewoon die ik hier nog nieuw in de doos heb liggen terugbreng en hem dan opnieuw in de winkel koop is het prima?
Ik heb gelukkig niet zoveel met social media, behalve jullie hier danquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit, telefoon gaat uit en ligt aan de andere kant van de kamerEn zelfs dan is het nog lastig. Social media
Zelfs niet een exclusieve limited edition zwartblauwe?quote:
Half jaartje ofzo?quote:
Of ik val in slaap.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zoveel met social media, behalve jullie hier danMaar als ik film kijk wil ik alleen met de film bezig zijn en door niks worden gestoord
dan is het antwoord, neequote:
Zelfs die nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs niet een exclusieve limited edition zwartblauwe?
Dit gaat je niet lukken vrees ik.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs niet een exclusieve limited edition zwartblauwe?
*Kijkt naar 3 billy's en denkt aan die ene boven die nog weer in elkaar moetquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zolang als ik Ieni ken, heeft die al haat aan Billy's
Volgens Ikea zelf kan dat nog gewoon hoor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |