Weet dat ik hem heb gezien met mijn toenmalige juffie. Weet er echter niet meer veel van.quote:
Of zoals vroeger met ezelsoren in de hoek van de klasquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag een kind soms best slaan.
Nee is ook een beetje afhankelijk van hoe ik me voel en het seizoen en van alles.quote:
ik ook niet.quote:
Ja het moet ook wel een beetje je smaak zijn natuurlijk. Heb wel de Grindhouse filmposter in het trapgat hangen dus word er elke dag aan herinnerdquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet dat ik hem heb gezien met mijn toenmalige juffie. Weet er echter niet meer veel van.
Misschien heb je wel gelijk en is het een topper.
Gewoon met de liniaal op de knokkels.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of zoals vroeger met ezelsoren in de hoek van de klas
Aw.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kind zit al onder de beurse plekken.
Ze moeten ergens veilig zijn.
Ik dacht dat ie binnen stondquote:
of ze doet tegen iedereen zo lullig om eerst te vragen naar een favoriet en daarna meteen het de grond in te borenquote:
of all piepelquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Of ik een film goed vind of niet hangt vaak ook af bij het gevoel dat ik er bij krijg. Zo kan ik bijvoorbeeld heel erg genieten van In Time, een film met fucking Justin Timberlake in de hoofdrol
Olivia Wilde helpt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Of ik een film goed vind of niet hangt vaak ook af bij het gevoel dat ik er bij krijg. Zo kan ik bijvoorbeeld heel erg genieten van In Time, een film met fucking Justin Timberlake in de hoofdrol
Heb nog een nieuwe in de doos liggen, zag vandaag dat die opeens 30 euro goedkoper is dan waar ik hem voor had gekocht, misschien nog eens moeilijk gaan doen bij de Ikeaquote:
Ik moet hier nu altijd aan denken als ik naar de koelkast loop en Hedwig ligt er bovenop.quote:
of je gedraagt je gewoon als een normaal wezenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog een nieuwe in de doos liggen, zag vandaag dat die opeens 30 euro goedkoper is dan waar ik hem voor had gekocht, misschien nog eens moeilijk gaan doen bij de Ikea
Of was het iemand die op Justin Timberlakequote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Heb niet meer de focus voor films, dus kijk eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het moet ook wel een beetje je smaak zijn natuurlijk. Heb wel de Grindhouse filmposter in het trapgat hangen dus word er elke dag aan herinnerd
ik vroeg me net al af op welke F1 coureur Justin Timerlakequote:Op dinsdag 2 december 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of was het iemand die op Justin Timberlake
#top2000 vibes al hier
Met die snaarstrakke bobcutquote:
Hoe?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je gedraagt je gewoon als een normaal wezen
Psst, kastje kopen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |