Mijn favoriete leerling vroeg me mijn favoriete film. Daarna bekende ze dat ze deze films met haar pa had geprobeerd te kijken. Ze vond het niks.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik ga de films wel weer kijken.
Kan me nog voor de geest halen hoe dat was. Weet dat we met onze docent scheikunde in de les zaten, vertellen dat we naar de film gingen met zijn allen. Wat een avond joh.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook wel een beetje jaloers, dan kun je nog die ervaring hebben dat je ze voor het eerst ziet.
Ik ben wel intelligent, alleen niet zo slimquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is FOK! Iedereen heeft een IQ hier van tenminste 130
Gezellig.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Hoi.Ik ben een beetje eenzaam vanavond en kom even hier hangen.
Je bent zelf ernstigquote:
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel intelligent, alleen niet zo slim
Ernstig lief?quote:
Zo midden in de gangquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.
Vorig jaar met Dqod naar Two Towers in concert geweest.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
Met The Return of the King gingen we met een groot deel van de familie naar de bios. Ooms, tantes, neven, nichten..
De bios was sowieso al een zeldzaam uitje, want die zaten toen niet in de buurt. En dan nog met iedereen tegelijk ook.
Prachtig om in de bios te zien
Supquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Hoi.Ik ben een beetje eenzaam vanavond en kom even hier hangen.
Je mag een kind soms best slaan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn favoriete leerling vroeg me mijn favoriete film. Daarna bekende ze dat ze deze films met haar pa had geprobeerd te kijken. Ze vond het niks.
Saai, langzaam.
Ben nog nooit ZO BOOS geweest op haar.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.
Soms wel jaquote:
Ik ging naar de marathonquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
Met The Return of the King gingen we met een groot deel van de familie naar de bios. Ooms, tantes, neven, nichten..
De bios was sowieso al een zeldzaam uitje, want die zaten toen niet in de buurt. En dan nog met iedereen tegelijk ook.
Prachtig om in de bios te zien
Zolang het maar gebruikt wordtquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo midden in de gang
Of voor de kraan in de keuken
Zeg, laat mijn kraan er eens buitenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo midden in de gang
Of voor de kraan in de keuken
Die Grindhouse film?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Ach mijn lievelingsfilm is Death Proof, ook genoeg mensen die die film niet eens kennen, laat staan hem gezien hebben
quote:
Want anders?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang het maar gebruikt wordt
Kind zit al onder de beurse plekken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag een kind soms best slaan.
Das een B film hè?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Ach mijn lievelingsfilm is Death Proof, ook genoeg mensen die die film niet eens kennen, laat staan hem gezien hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |