Ja dat moet ik dus nog bedenken, weet niet zo goed waar ik hem moet neerzettenquote:
quote:
Ik heb die films nooit gezienquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LotR he, iedere nerd kent dit.
Das niet zo slim he?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dus nog bedenken, weet niet zo goed waar ik hem moet neerzetten
Droeg ze toen veel op werk. Hele mooie bloesjes. Maar toen kwam 2020 en thuis ben ik toen vooral jurken gaan dragen want lekker comfi met panty en joggingbroek eronder.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk ook.![]()
Ik had een klein stukje geluisterd en dacht wel "hey dit doet me denken aan LOTR"quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LotR he, iedere nerd kent dit.
Heb ik dat ergens beweerd te zijn dan?quote:
Eerste deel heb ik een uurtje van gezien ofzo, toen in slaap gevallen. Niet mijn soort films gok ikquote:
Oké ik ga de films wel weer kijken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Denk dat dit er wel een van mij is die er al jaren in staat.
Moet deze nog eens opschrijven voor mijn uitvaart.
Zeker een Dell gebruiker.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft ook HP nooit gezien
Cultuurbarbaar is het
Eerlijk, die films zijn niet denderend. De reden dat veel mensen er zo positief naar kijken is of omdat ze erg jong waren of dat ze de boeken zo leuk vonden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar is het
quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar is het
Ook wel een beetje jaloers, dan kun je nog die ervaring hebben dat je ze voor het eerst ziet.quote:
Het is FOK! Iedereen heeft een IQ hier van tenminste 130quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens beweerd te zijn dan?
Raak echt bijna altijd emotioneel als ik deze hoor. Zelfs de eerste paar tellen doen het hem voor mij.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een klein stukje geluisterd en dacht wel "hey dit doet me denken aan LOTR"
Dat soort proleten ga ik niet mee om.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is FOK! Iedereen heeft een IQ hier van tenminste 130
de enige reden waarom ik Grey's ben gaan kijken was omdat er afleveringen van Station19 waren waarbij je deel 1 in Grey's had...quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik Grey's Anatomy begon te bingen een paar jaar terug waren mensen ook een beetje jaloers dat ik dat allemaal voor het eerst mocht meemakenIk was helemaal bang.
Maar die heeft ie ook niet gelezenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk, die films zijn niet denderend. De reden dat veel mensen er zo positief naar kijken is of omdat ze erg jong waren of dat ze de boeken zo leuk vonden.
Ernstigquote:
Mijn favoriete leerling vroeg me mijn favoriete film. Daarna bekende ze dat ze deze films met haar pa had geprobeerd te kijken. Ze vond het niks.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik ga de films wel weer kijken.
Kan me nog voor de geest halen hoe dat was. Weet dat we met onze docent scheikunde in de les zaten, vertellen dat we naar de film gingen met zijn allen. Wat een avond joh.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook wel een beetje jaloers, dan kun je nog die ervaring hebben dat je ze voor het eerst ziet.
Ik ben wel intelligent, alleen niet zo slimquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is FOK! Iedereen heeft een IQ hier van tenminste 130
Gezellig.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Hoi.Ik ben een beetje eenzaam vanavond en kom even hier hangen.
Je bent zelf ernstigquote:
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel intelligent, alleen niet zo slim
Ernstig lief?quote:
Zo midden in de gangquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.
Vorig jaar met Dqod naar Two Towers in concert geweest.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
Met The Return of the King gingen we met een groot deel van de familie naar de bios. Ooms, tantes, neven, nichten..
De bios was sowieso al een zeldzaam uitje, want die zaten toen niet in de buurt. En dan nog met iedereen tegelijk ook.
Prachtig om in de bios te zien
Supquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Hoi.Ik ben een beetje eenzaam vanavond en kom even hier hangen.
Je mag een kind soms best slaan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn favoriete leerling vroeg me mijn favoriete film. Daarna bekende ze dat ze deze films met haar pa had geprobeerd te kijken. Ze vond het niks.
Saai, langzaam.
Ben nog nooit ZO BOOS geweest op haar.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.
Soms wel jaquote:
Ik ging naar de marathonquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
Met The Return of the King gingen we met een groot deel van de familie naar de bios. Ooms, tantes, neven, nichten..
De bios was sowieso al een zeldzaam uitje, want die zaten toen niet in de buurt. En dan nog met iedereen tegelijk ook.
Prachtig om in de bios te zien
Zolang het maar gebruikt wordtquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo midden in de gang
Of voor de kraan in de keuken
Zeg, laat mijn kraan er eens buitenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo midden in de gang
Of voor de kraan in de keuken
Die Grindhouse film?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Ach mijn lievelingsfilm is Death Proof, ook genoeg mensen die die film niet eens kennen, laat staan hem gezien hebben
quote:
Want anders?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang het maar gebruikt wordt
Kind zit al onder de beurse plekken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag een kind soms best slaan.
Das een B film hè?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Ach mijn lievelingsfilm is Death Proof, ook genoeg mensen die die film niet eens kennen, laat staan hem gezien hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |