Zou het te moeilijk vinden om een lijst te maken. Hangt zo van de stemming af.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Theo is nooit gestopt, Ramon vind ik wel opvallend, die is er al een tijdje uitgestapt en zenleraar geworden
Ik heb al jaren ongeveer dezelfde lijst, denk dat er 25 van de 35 er elk jaar wel in staan, die anderen hangen wel af van de stemming jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het te moeilijk vinden om een lijst te maken. Hangt zo van de stemming af.
Op een dinsdagquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een biertje open trekken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al jaren ongeveer dezelfde lijst, denk dat er 25 van de 35 er elk jaar wel in staan, die anderen hangen wel af van de stemming ja
En hoeveel heb je er bij gekocht?quote:
0quote:
Ik ken heel dat nummer nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Denk dat dit er wel een van mij is die er al jaren in staat.
Moet deze nog eens opschrijven voor mijn uitvaart.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb weinig mensen gehoord die een kast als impuls aankoop hebben
Ja. ik ben woensdags vrij, dus kan hetquote:
Een rummetje hierquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een biertje open trekken
quote:
quote:
Bloesjes die te groot zijn en (hopelijk) nooit meer zullen passen??quote:
Bloesjes die ik al bijna 6 jaar niet meer heb aangehadquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bloesjes die te groot zijn en (hopelijk) nooit meer zullen passen??
quote:
7 uur hier. om 9 uur ben ik bij de dagbesteding om te tekenen. Ik ga zo even AI om inspiratie en voorbeelden vragen.quote:
Oh dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bloesjes die ik al bijna 6 jaar niet meer heb aangehad
Denk dat ze nog wel zouden passen, misschien een beetje losjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |