Oh ik dacht meer aan blu-ray's en boekenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Passen veel drakendildo's in.
Ik heb een limited edition staan, nog nieuw in de verpakking, kopen?quote:
Deze kleurt vloekt zo hard hier. Ik vind het wel een mooi kleurtje maar het past niet bij de rest van mijn spullen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een limited edition staan, nog nieuw in de verpakking, kopen?
Hier kan die wel, alleen de enige plek waar die in de woonkamer kan staat al een andere kastquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze kleurt vloekt zo hard hier. Ik vind het wel een mooi kleurtje maar het past niet bij de rest van mijn spullen.
Moet ik ook nog doen, tot wanneer kun je stemmen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook gestemd op de Top 2000. Ik had helaas mijn aanstreeplijstje van de vorig jaar toch weggegooid.
Maandag, tijdstip moet ik je zo schuldig blijvenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen, tot wanneer kun je stemmen?
Tot aanstaande maandag. Ik dacht 17:00 uur.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen, tot wanneer kun je stemmen?
Oh heb ik nog even tijd dusquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot aanstaande maandag. Ik dacht 17:00 uur.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook gestemd op de Top 2000. Ik had helaas mijn aanstreeplijstje van de vorig jaar toch weggegooid.
Ik stem altijd maar 1 nummer per artiest, dus gaat gewoon weer Comfortably Numb wordenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien dat ik dit jaar naast Time ook voor Hey You van Pink Floyd kies. Dat vind ik eigenlijk iets mooier dan Comfortably Numb
Ik over het algemeen ook en bij PF is dat bij mij gewoon al jaren Timequote:Op dinsdag 2 december 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stem altijd maar 1 nummer per artiest, dus gaat gewoon weer Comfortably Numb worden
Wat is dit voor een matige remix johquote:
Even opgezocht het is tot 16:00 uur. Dus een uur minder.quote:
Zal wel door de wintertijd komenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even opgezocht het is tot 16:00 uur. Dus een uur minder.
Vind het een soort van fijn om te zien dat, hoewel die gasten ook ouder zijn geworden, ze nog steeds "hun" zijn. Als je me snapt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit voor een matige remix joh
Theo is nooit gestopt, Ramon vind ik wel opvallend, die is er al een tijdje uitgestapt en zenleraar gewordenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het een soort van fijn om te zien dat, hoewel die gasten ook ouder zijn geworden, ze nog steeds "hun" zijn. Als je me snapt.
Geeft me een heerlijk gevoel van nostalgie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |