SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
Oke heb mijn Top2000 lijstje ingevuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Meat Loaf, kijk uit voor die hater hier
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
Oke heb mijn Top2000 lijstje ingevuld.Onpopulaire mening: Bohemian Rhapsody is een vreselijk nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/gif wave tom hanksquote:
Ze haten maar een eind weg want dat zijn mijn twee absolute favoriete nummers om te zingen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ontvangers moeten maar wat harder worden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende: Wij moeten in e-mail wat beleefder worden. Want de Hollandse directheid wordt niet echt gewaardeerd.
En ik vind het een leuk nummer om het jaar mee af te sluiten en dat mag.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Onpopulaire mening: Bohemian Rhapsody is een vreselijk nummer
De ontvangers gaan mijn loon binnenkort betalen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
De ontvangers moeten maar wat harder worden.
Pareltjes gaquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze haten maar een eind weg want dat zijn mijn twee absolute favoriete nummers om te zingen.
Ik had het niet eens geweten als je het niet gezegd had.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook gewoon een mooi nummer.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
Mensen hebben ook wel iets te zeggen over Mag Ik Dan Bij Jou. Ook niet mijn probleem. Ik heb dat nummer uitgekozen voor mijn moeder haar uitvaart dus ik heb gewoon een betekenis met dat liedje.
Die staan er standaard toch al in?quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik een lijstje moet maken met de kutste nummers ever
Wou eigenlijk mama doen van de Spice Girls maar ja dacht ja Wannabe haalt het sowieso altijd wel.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Mijn lijstje
CherryLips in MUZ / Top 2000 Editie 2025 #3 De stemweek is begonnen!
Klopt, dus weinig zin.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die staan er standaard toch al in?
oh. ja dan is het misschien wel handig.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De ontvangers gaan mijn loon binnenkort betalen.
Mwah.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:36 schreef Ama het volgende:
Ach ik vind het altijd wel leuk dat er voor iedereen wat in de top 2000 staat.
Bedankt he, F-side.quote:
Na diner doe ik 's-avonds wel koffie.quote:
Ik soms om 22.00 uur nogquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Na diner doe ik 's-avonds wel koffie.
31 jaar oom. Nooit vader geweest. Wel 3 keer voogdij gedragen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is het 16 jaar geleden dat ik voor het eerst oom werd![]()
![]()
Tijd vliegt. Hij is nu al groter dan zijn moeder (mijn schoonzus)
Het gaat morgen weer dooien, zo te zien. Daarna gaat de temperatuur weer langzaam dalen en gaat het vaker sneeuwen.quote:
Ik pas 7 jaar.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is het 16 jaar geleden dat ik voor het eerst oom werd![]()
![]()
Tijd vliegt. Hij is nu al groter dan zijn moeder (mijn schoonzus)
Gister 6 maandenquote:
ow ik dacht dat het een muis wasquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net, wat hoor ik nou toch opeens voor geluid
Maar het was de hond van de buren die mee aan het huilen was met de hulpdiensten
Nee dat was gisterquote:
Ik nul dagenquote:
Was het toen geen plastic zak?quote:
werd jij oom??quote:
Nee de plastic zak was vanmiddagquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik nul dagen
[..]
Was het toen geen plastic zak?
Ja, ik ben helemaal modern oom geworden.quote:
Die Tijger in jouw UI is ook gewoon een jongetjequote:Op dinsdag 2 december 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal modern oom geworden.
Robin.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn neefje heeft overigens een naam die je zowel bij jongens als meisjes ziet
Beauquote:
bo tiequote:Op dinsdag 2 december 2025 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beau
want je schrijft ook beauty deals
Kan beidenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beau
want je schrijft ook beauty deals
ging om de reclame van social dealquote:
Ja, lekkere vredesbesprekingen als de aangevallen partij grond moet afstaan aan de agressor.quote:Poetin heeft verklaard dat Rusland klaar is voor oorlog als Europa dat wil. De Russische president benadrukte dat zijn land geen oorlog wil met Europa. Volgens Poetin kiezen de Europeanen voor oorlog en blokkeren zij vredesbesprekingen.
Oh noes, we hinderen Trump! Dat is heel erg.quote:Volgens de president stellen de Europese landen eisen over de oorlog in Oekraïne die voor Rusland onaanvaardbaar zijn. Hij beschuldigde Europa er bovendien van de Amerikaanse regering en president Donald Trump te hinderen in hun pogingen om via onderhandelingen tot een vredesakkoord te komen.
dat wordt niks, deze podcast van boekesteijn en wijk was zeer velhelderend over het amateurisme van de amerikanenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lekkere vredesbesprekingen als de aangevallen partij grond moet afstaan aan de agressor.
[..]
Oh noes, we hinderen Trump! Dat is heel erg.
quote:Enschede stopt met plastic-inzameling bij flats, in meeste containers zit ook ander afval
Flatbewoners in Enschede hoeven straks plastic en blik niet meer te scheiden. Tussen alle plastic zit te veel andere rommel, het scheiden is mislukt. De oranje boven- en ondergrondse containers gaan verdwijnen.
...
En dan de kosten voor de Enschedeërs. Woon je in een flat dan dreigen die kosten fors op te lopen. Als je plastic bij het restafval gooit, moet je dat restafval vaker wegbrengen. En elke keer als je de ondergrondse container met je pasje opent, betaal je.
Is dat bij jullie ook zo prijzig??quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Naar de kapper geweestVind weinig meer relaxed dan een kappersbezoek.
Ja, die luister ik altijd. Stelletje ongelooflijke prutsers, die Amerikanen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat wordt niks, deze podcast van boekesteijn en wijk was zeer velhelderend over het amateurisme van de amerikanen![]()
https://www.bnr.nl/podcas(...)-diensten-grijpen-in
jep.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]Ik scheid alles heel netjes en heb nauwelijks restafval. En dan mag ik nu weer gaan dokken omdat mensen te lui zijn.
Was het ook met wassen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Naar de kapper geweestVind weinig meer relaxed dan een kappersbezoek.
Jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat bij jullie ook zo prijzig??
Hier zat van het weekend een zak vast in de container. EN natuurlijk zetten mensen dan gewoon hun vuil naast de container. Waarschijnlijk was de container ook niet eens vol. Ik heb gewoon netjes gewacht tot de container was geleegd en de andere zakken weg waren gehaald. Ja, ik kan dat gelukkig wel zien vanaf mijn balkon. Dat zal niet voor iedereen zo zijn..quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]Ik scheid alles heel netjes en heb nauwelijks restafval. En dan mag ik nu weer gaan dokken omdat mensen te lui zijn.
Dat vind ik ook wel fijn ja.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, die hoofdmassage tijdens het wassen.. hdp
Dat is hier ook wel eens geweest, dat die container vastzat. Echt zo asociaal dat iedereen dan de zakken maar gewoon dumpt. Die worden dan ook opengetrokken vogels en zo.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier zat van het weekend een zak vast in de container. EN natuurlijk zetten mensen dan gewoon hun vuil naast de container. Waarschijnlijk was de container ook niet eens vol. Ik heb gewoon netjes gewacht tot de container was geleegd en de andere zakken weg waren gehaald. Ja, ik kan dat gelukkig wel zien vanaf mijn balkon. Dat zal niet voor iedereen zo zijn..
En er is hier geen scheiding tussen GFT/plastic/Rest. Alleen glaswerk kan even verderop in de straat worden gedropt in zo'n glas bak
En ik ben een man, dus bij mij valt het wel mee met ongeveer 30 Euroquote:
Lig je dan zo achterover met je snavel omhoog?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, die hoofdmassage tijdens het wassen.. hdp
hier gaan ze er waarschijnlijk ook mee stoppen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:43 schreef Recce het volgende:
Dat zie je hier eigenlijk niet. Dan gaan mensen naar een andere container. De boete is ook erg hoog als ze je pakken op vuilnis naast de container zetten, 400 euro dacht ik. Ze gaan er dan ook echt doorheen om iets van een naam te vinden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier zat van het weekend een zak vast in de container. EN natuurlijk zetten mensen dan gewoon hun vuil naast de container.
30 euro?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik ben een man, dus bij mij valt het wel mee met ongeveer 30 Euro
Jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is hier ook wel eens geweest, dat die container vastzat. Echt zo asociaal dat iedereen dan de zakken maar gewoon dumpt. Die worden dan ook opengetrokken vogels en zo.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Lig je dan zo achterover met je snavel omhoog?
Zou goed kunnen. ik heb wel al een keer eerder een brief gehad dat dit niet de bedoeling is. Weet ook niet of er camera's hangen en in hoeverre dit te handhaven is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zie je hier eigenlijk niet. Dan gaan mensen naar een andere container. De boete is ook erg hoog als ze je pakken op vuilnis naast de container zetten, 400 euro dacht ik. Ze gaan er dan ook echt doorheen om iets van een naam te vinden.
Doen ze dat in nederland niet?
Ja. kon geen goedkopere vinden hier in de buurtquote:
Hier heeft de handhavende partij vaak andere prioriteiten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zie je hier eigenlijk niet. Dan gaan mensen naar een andere container. De boete is ook erg hoog als ze je pakken op vuilnis naast de container zetten, 400 euro dacht ik. Ze gaan er dan ook echt doorheen om iets van een naam te vinden.
Ja, hier doen ze dat ook wel, maar niet genoeg kennelijk. De boete is ook geen 400 euro.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zo'n dumpplek trekt steeds meer rommel aan. Naast de plasticcontainer worden ook vaak allerlei dingen neergezet. Ook plastic tafels en zo. Alsof dat bij het plasticafval moet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Gebeurt wel in meer plaatsen in de stad en dan zetten mensen er soms ook gewoon groot afval tussen![]()
![]()
![]()
Helaasquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zondag naar Anneke van Giersbergen![]()
![]()
Ben jij nog naar een show geweest in deze Irish Road Trip tour? @:ESF1gamer ?
Ok, stuur al die mensen maar weer terug naar hun Afrikaanse stammen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Surinamers claimen 379 miljard euro i.v.m. slavernijverleden.
Ok, grootste atoombom erop die we kunnen betalen aub.
Ik heb het idee dat het hoogtepunt daarvan hier twee jaar geleden of zo was. Nu zie ik ze nooit meer.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik hier de laatste tijd steeds meer zie zijn lachgascilinders. Hebben jullie dat ook?
ik zag afgelopen maand voor het eerst een foto dat er hier in de buurt een paar waren gevonden. nooit geweten dat ze er uit zagen als uitvergrootte lelijke drinkflessenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik hier de laatste tijd steeds meer zie zijn lachgascilinders. Hebben jullie dat ook?
De viroloog die ze daar vragen stellen over vogelgriep... heet Kuiken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:05 schreef Karzai het volgende:
katten binnen houden vanwege de vogelgriep
https://nos.nl/artikel/25(...)es-zich-zorgen-maken
Eerst was het af en toe van die kleine slagroomspuittankjes. Toen werden het echt flessen. Maar zie ze maar incidenteel. En minder dan eerst.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan dagelijks een rondje door de buurt lopen en een tas vol verzamelen als ik zou willenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar ja Utrecht.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan dagelijks een rondje door de buurt lopen en een tas vol verzamelen als ik zou willen
Het was geen wedstrijdje ver-pissen hoorquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan dagelijks een rondje door de buurt lopen en een tas vol verzamelen als ik zou willen
Jij stelde een vraag, ik geef antwoord.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was geen wedstrijdje ver-pissen hoor
Het is nooit morgen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
Ik had op één of andere manier in mijn hoofd dat het morgen was.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
Oh zou het bijna vergeten. @:cherrylips @:gianni61 straks weer gekkies in Utrecht.
Nooit last vanquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo kut aan youtube he. Je kunt je muispijl nergens houden of er begint van alles vanzelf te spelen
Wat een grappenmakers.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Surinamers claimen 379 miljard euro i.v.m. slavernijverleden.
Ok, grootste atoombom erop die we kunnen betalen aub.
Dapper.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
ik kijk youtube eigenlijk altijd via de Brave browser
Oh is er weer een ban afgelopen?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is er weer een ban afgelopen?
Gauw weer iets lomps roepen!
ja ik ben een hele brave internetgebruikerquote:
Nee Etto had dit keer geen ban toch?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is er weer een ban afgelopen?
Gauw weer iets lomps roepen!
past goed bij de telefoonquote:
Weet alleen nog niet waar die in huis pastquote:
past ie niet als telefoonhoesje?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet waar die in huis past
Ik keur dit goed.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel nog zin om je vol te stouwen met allerlei voer
Beetje te groot en zwaarquote:
Met glittersquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
leuk sowieso als de ama's uit elkaar spatten
roze souvenirs voor de hele sc
Oh ik dacht meer aan blu-ray's en boekenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Passen veel drakendildo's in.
Ik heb een limited edition staan, nog nieuw in de verpakking, kopen?quote:
Deze kleurt vloekt zo hard hier. Ik vind het wel een mooi kleurtje maar het past niet bij de rest van mijn spullen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een limited edition staan, nog nieuw in de verpakking, kopen?
Hier kan die wel, alleen de enige plek waar die in de woonkamer kan staat al een andere kastquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze kleurt vloekt zo hard hier. Ik vind het wel een mooi kleurtje maar het past niet bij de rest van mijn spullen.
Moet ik ook nog doen, tot wanneer kun je stemmen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook gestemd op de Top 2000. Ik had helaas mijn aanstreeplijstje van de vorig jaar toch weggegooid.
Maandag, tijdstip moet ik je zo schuldig blijvenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen, tot wanneer kun je stemmen?
Tot aanstaande maandag. Ik dacht 17:00 uur.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen, tot wanneer kun je stemmen?
Oh heb ik nog even tijd dusquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot aanstaande maandag. Ik dacht 17:00 uur.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook gestemd op de Top 2000. Ik had helaas mijn aanstreeplijstje van de vorig jaar toch weggegooid.
Ik stem altijd maar 1 nummer per artiest, dus gaat gewoon weer Comfortably Numb wordenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien dat ik dit jaar naast Time ook voor Hey You van Pink Floyd kies. Dat vind ik eigenlijk iets mooier dan Comfortably Numb
Ik over het algemeen ook en bij PF is dat bij mij gewoon al jaren Timequote:Op dinsdag 2 december 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stem altijd maar 1 nummer per artiest, dus gaat gewoon weer Comfortably Numb worden
Wat is dit voor een matige remix johquote:
Even opgezocht het is tot 16:00 uur. Dus een uur minder.quote:
Zal wel door de wintertijd komenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even opgezocht het is tot 16:00 uur. Dus een uur minder.
Vind het een soort van fijn om te zien dat, hoewel die gasten ook ouder zijn geworden, ze nog steeds "hun" zijn. Als je me snapt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit voor een matige remix joh
Theo is nooit gestopt, Ramon vind ik wel opvallend, die is er al een tijdje uitgestapt en zenleraar gewordenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het een soort van fijn om te zien dat, hoewel die gasten ook ouder zijn geworden, ze nog steeds "hun" zijn. Als je me snapt.
Geeft me een heerlijk gevoel van nostalgie.
Zou het te moeilijk vinden om een lijst te maken. Hangt zo van de stemming af.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Theo is nooit gestopt, Ramon vind ik wel opvallend, die is er al een tijdje uitgestapt en zenleraar geworden
Ik heb al jaren ongeveer dezelfde lijst, denk dat er 25 van de 35 er elk jaar wel in staan, die anderen hangen wel af van de stemming jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het te moeilijk vinden om een lijst te maken. Hangt zo van de stemming af.
Op een dinsdagquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een biertje open trekken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al jaren ongeveer dezelfde lijst, denk dat er 25 van de 35 er elk jaar wel in staan, die anderen hangen wel af van de stemming ja
En hoeveel heb je er bij gekocht?quote:
0quote:
Ik ken heel dat nummer nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Denk dat dit er wel een van mij is die er al jaren in staat.
Moet deze nog eens opschrijven voor mijn uitvaart.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb weinig mensen gehoord die een kast als impuls aankoop hebben
Ja. ik ben woensdags vrij, dus kan hetquote:
Een rummetje hierquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een biertje open trekken
quote:
quote:
Bloesjes die te groot zijn en (hopelijk) nooit meer zullen passen??quote:
Bloesjes die ik al bijna 6 jaar niet meer heb aangehadquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bloesjes die te groot zijn en (hopelijk) nooit meer zullen passen??
quote:
7 uur hier. om 9 uur ben ik bij de dagbesteding om te tekenen. Ik ga zo even AI om inspiratie en voorbeelden vragen.quote:
Oh dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bloesjes die ik al bijna 6 jaar niet meer heb aangehad
Denk dat ze nog wel zouden passen, misschien een beetje losjes
Ja dat moet ik dus nog bedenken, weet niet zo goed waar ik hem moet neerzettenquote:
quote:
Ik heb die films nooit gezienquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LotR he, iedere nerd kent dit.
Das niet zo slim he?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dus nog bedenken, weet niet zo goed waar ik hem moet neerzetten
Droeg ze toen veel op werk. Hele mooie bloesjes. Maar toen kwam 2020 en thuis ben ik toen vooral jurken gaan dragen want lekker comfi met panty en joggingbroek eronder.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk ook.![]()
Ik had een klein stukje geluisterd en dacht wel "hey dit doet me denken aan LOTR"quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LotR he, iedere nerd kent dit.
Heb ik dat ergens beweerd te zijn dan?quote:
Eerste deel heb ik een uurtje van gezien ofzo, toen in slaap gevallen. Niet mijn soort films gok ikquote:
Oké ik ga de films wel weer kijken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Denk dat dit er wel een van mij is die er al jaren in staat.
Moet deze nog eens opschrijven voor mijn uitvaart.
Zeker een Dell gebruiker.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft ook HP nooit gezien
Cultuurbarbaar is het
Eerlijk, die films zijn niet denderend. De reden dat veel mensen er zo positief naar kijken is of omdat ze erg jong waren of dat ze de boeken zo leuk vonden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar is het
quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar is het
Ook wel een beetje jaloers, dan kun je nog die ervaring hebben dat je ze voor het eerst ziet.quote:
Het is FOK! Iedereen heeft een IQ hier van tenminste 130quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens beweerd te zijn dan?
Raak echt bijna altijd emotioneel als ik deze hoor. Zelfs de eerste paar tellen doen het hem voor mij.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een klein stukje geluisterd en dacht wel "hey dit doet me denken aan LOTR"
Dat soort proleten ga ik niet mee om.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is FOK! Iedereen heeft een IQ hier van tenminste 130
de enige reden waarom ik Grey's ben gaan kijken was omdat er afleveringen van Station19 waren waarbij je deel 1 in Grey's had...quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik Grey's Anatomy begon te bingen een paar jaar terug waren mensen ook een beetje jaloers dat ik dat allemaal voor het eerst mocht meemakenIk was helemaal bang.
Maar die heeft ie ook niet gelezenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk, die films zijn niet denderend. De reden dat veel mensen er zo positief naar kijken is of omdat ze erg jong waren of dat ze de boeken zo leuk vonden.
Ernstigquote:
Mijn favoriete leerling vroeg me mijn favoriete film. Daarna bekende ze dat ze deze films met haar pa had geprobeerd te kijken. Ze vond het niks.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik ga de films wel weer kijken.
Kan me nog voor de geest halen hoe dat was. Weet dat we met onze docent scheikunde in de les zaten, vertellen dat we naar de film gingen met zijn allen. Wat een avond joh.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook wel een beetje jaloers, dan kun je nog die ervaring hebben dat je ze voor het eerst ziet.
Ik ben wel intelligent, alleen niet zo slimquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is FOK! Iedereen heeft een IQ hier van tenminste 130
Gezellig.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Hoi.Ik ben een beetje eenzaam vanavond en kom even hier hangen.
Je bent zelf ernstigquote:
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel intelligent, alleen niet zo slim
Ernstig lief?quote:
Zo midden in de gangquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.
Vorig jaar met Dqod naar Two Towers in concert geweest.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
Met The Return of the King gingen we met een groot deel van de familie naar de bios. Ooms, tantes, neven, nichten..
De bios was sowieso al een zeldzaam uitje, want die zaten toen niet in de buurt. En dan nog met iedereen tegelijk ook.
Prachtig om in de bios te zien
Supquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Hoi.Ik ben een beetje eenzaam vanavond en kom even hier hangen.
Je mag een kind soms best slaan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn favoriete leerling vroeg me mijn favoriete film. Daarna bekende ze dat ze deze films met haar pa had geprobeerd te kijken. Ze vond het niks.
Saai, langzaam.
Ben nog nooit ZO BOOS geweest op haar.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik een tip geven over de kast? Gewoon in elkaar zetten en dan ergens in huis neer zetten.
Soms wel jaquote:
Ik ging naar de marathonquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
Met The Return of the King gingen we met een groot deel van de familie naar de bios. Ooms, tantes, neven, nichten..
De bios was sowieso al een zeldzaam uitje, want die zaten toen niet in de buurt. En dan nog met iedereen tegelijk ook.
Prachtig om in de bios te zien
Zolang het maar gebruikt wordtquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo midden in de gang
Of voor de kraan in de keuken
Zeg, laat mijn kraan er eens buitenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo midden in de gang
Of voor de kraan in de keuken
Die Grindhouse film?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Ach mijn lievelingsfilm is Death Proof, ook genoeg mensen die die film niet eens kennen, laat staan hem gezien hebben
quote:
Want anders?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang het maar gebruikt wordt
Kind zit al onder de beurse plekken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag een kind soms best slaan.
Das een B film hè?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Ach mijn lievelingsfilm is Death Proof, ook genoeg mensen die die film niet eens kennen, laat staan hem gezien hebben
Weet dat ik hem heb gezien met mijn toenmalige juffie. Weet er echter niet meer veel van.quote:
Of zoals vroeger met ezelsoren in de hoek van de klasquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag een kind soms best slaan.
Nee is ook een beetje afhankelijk van hoe ik me voel en het seizoen en van alles.quote:
ik ook niet.quote:
Ja het moet ook wel een beetje je smaak zijn natuurlijk. Heb wel de Grindhouse filmposter in het trapgat hangen dus word er elke dag aan herinnerdquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet dat ik hem heb gezien met mijn toenmalige juffie. Weet er echter niet meer veel van.
Misschien heb je wel gelijk en is het een topper.
Gewoon met de liniaal op de knokkels.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of zoals vroeger met ezelsoren in de hoek van de klas
Aw.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kind zit al onder de beurse plekken.
Ze moeten ergens veilig zijn.
Ik dacht dat ie binnen stondquote:
of ze doet tegen iedereen zo lullig om eerst te vragen naar een favoriet en daarna meteen het de grond in te borenquote:
of all piepelquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Of ik een film goed vind of niet hangt vaak ook af bij het gevoel dat ik er bij krijg. Zo kan ik bijvoorbeeld heel erg genieten van In Time, een film met fucking Justin Timberlake in de hoofdrol
Olivia Wilde helpt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Of ik een film goed vind of niet hangt vaak ook af bij het gevoel dat ik er bij krijg. Zo kan ik bijvoorbeeld heel erg genieten van In Time, een film met fucking Justin Timberlake in de hoofdrol
Heb nog een nieuwe in de doos liggen, zag vandaag dat die opeens 30 euro goedkoper is dan waar ik hem voor had gekocht, misschien nog eens moeilijk gaan doen bij de Ikeaquote:
Ik moet hier nu altijd aan denken als ik naar de koelkast loop en Hedwig ligt er bovenop.quote:
of je gedraagt je gewoon als een normaal wezenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog een nieuwe in de doos liggen, zag vandaag dat die opeens 30 euro goedkoper is dan waar ik hem voor had gekocht, misschien nog eens moeilijk gaan doen bij de Ikea
Of was het iemand die op Justin Timberlakequote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Heb niet meer de focus voor films, dus kijk eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het moet ook wel een beetje je smaak zijn natuurlijk. Heb wel de Grindhouse filmposter in het trapgat hangen dus word er elke dag aan herinnerd
ik vroeg me net al af op welke F1 coureur Justin Timerlakequote:Op dinsdag 2 december 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of was het iemand die op Justin Timberlake
#top2000 vibes al hier
Met die snaarstrakke bobcutquote:
Hoe?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je gedraagt je gewoon als een normaal wezen
Psst, kastje kopen?quote:
door medewerkers van een klantenservice niet dwars te zittenquote:
Daar kan @bitterbal wel over mee pratenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
door medewerkers van een klantenservice niet dwars te zitten
Ik kan dat gelukkig welquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb niet meer de focus voor films, dus kijk eigenlijk nooit meer.
Geen idee of dit de ouderdom is, een hevig tekort van vitamine b, of de telefoon vloek.
Als ik de laptop dicht klap zie ik de film niet meerquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat gelukkig welMaar als ik film ga kijken dan gaat ook de laptop dicht, telefoon weg en de lichten uit
Fargo is briljantquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:49 schreef Recce het volgende:
Ik heb een nieuwe serie nodig. De laatste tijd heb ik Fargo gekeken en dat was uitermate vermakelijk.
Maar als ik gewoon die ik hier nog nieuw in de doos heb liggen terugbreng en hem dan opnieuw in de winkel koop is het prima?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
door medewerkers van een klantenservice niet dwars te zitten
Ja dit, telefoon gaat uit en ligt aan de andere kant van de kamerquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat gelukkig welMaar als ik film ga kijken dan gaat ook de laptop dicht, telefoon weg en de lichten uit
Dan moet je een tv kopenquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik de laptop dicht klap zie ik de film niet meer
You?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:49 schreef Recce het volgende:
Ik heb een nieuwe serie nodig. De laatste tijd heb ik Fargo gekeken en dat was uitermate vermakelijk.
hoe lang heb je de kraan al?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik gewoon die ik hier nog nieuw in de doos heb liggen terugbreng en hem dan opnieuw in de winkel koop is het prima?
Ik heb gelukkig niet zoveel met social media, behalve jullie hier danquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit, telefoon gaat uit en ligt aan de andere kant van de kamerEn zelfs dan is het nog lastig. Social media
Zelfs niet een exclusieve limited edition zwartblauwe?quote:
Half jaartje ofzo?quote:
Of ik val in slaap.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zoveel met social media, behalve jullie hier danMaar als ik film kijk wil ik alleen met de film bezig zijn en door niks worden gestoord
dan is het antwoord, neequote:
Zelfs die nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs niet een exclusieve limited edition zwartblauwe?
Dit gaat je niet lukken vrees ik.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs niet een exclusieve limited edition zwartblauwe?
*Kijkt naar 3 billy's en denkt aan die ene boven die nog weer in elkaar moetquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zolang als ik Ieni ken, heeft die al haat aan Billy's
Volgens Ikea zelf kan dat nog gewoon hoor?quote:
Ik zit nu wel af en toe te kijken naar een 42 inch 4K TV. Die past nog aan het voeteneind van m'n bed. De 15 jaar oude Philips die daar nu hangt moet af en toe even wakker worden voor de ccfl's eindelijk aanspringen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |