Helaasquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zondag naar Anneke van Giersbergen![]()
![]()
Ben jij nog naar een show geweest in deze Irish Road Trip tour? @:ESF1gamer ?
Ok, stuur al die mensen maar weer terug naar hun Afrikaanse stammen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Surinamers claimen 379 miljard euro i.v.m. slavernijverleden.
Ok, grootste atoombom erop die we kunnen betalen aub.
Ik heb het idee dat het hoogtepunt daarvan hier twee jaar geleden of zo was. Nu zie ik ze nooit meer.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik hier de laatste tijd steeds meer zie zijn lachgascilinders. Hebben jullie dat ook?
ik zag afgelopen maand voor het eerst een foto dat er hier in de buurt een paar waren gevonden. nooit geweten dat ze er uit zagen als uitvergrootte lelijke drinkflessenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik hier de laatste tijd steeds meer zie zijn lachgascilinders. Hebben jullie dat ook?
De viroloog die ze daar vragen stellen over vogelgriep... heet Kuiken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:05 schreef Karzai het volgende:
katten binnen houden vanwege de vogelgriep
https://nos.nl/artikel/25(...)es-zich-zorgen-maken
Eerst was het af en toe van die kleine slagroomspuittankjes. Toen werden het echt flessen. Maar zie ze maar incidenteel. En minder dan eerst.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan dagelijks een rondje door de buurt lopen en een tas vol verzamelen als ik zou willenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar ja Utrecht.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan dagelijks een rondje door de buurt lopen en een tas vol verzamelen als ik zou willen
Het was geen wedstrijdje ver-pissen hoorquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan dagelijks een rondje door de buurt lopen en een tas vol verzamelen als ik zou willen
Jij stelde een vraag, ik geef antwoord.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was geen wedstrijdje ver-pissen hoor
Het is nooit morgen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
Ik had op één of andere manier in mijn hoofd dat het morgen was.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
Oh zou het bijna vergeten. @:cherrylips @:gianni61 straks weer gekkies in Utrecht.
Nooit last vanquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo kut aan youtube he. Je kunt je muispijl nergens houden of er begint van alles vanzelf te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |