ow ik dacht dat het een muis wasquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net, wat hoor ik nou toch opeens voor geluid
Maar het was de hond van de buren die mee aan het huilen was met de hulpdiensten
Nee dat was gisterquote:
Ik nul dagenquote:
Was het toen geen plastic zak?quote:
werd jij oom??quote:
Nee de plastic zak was vanmiddagquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik nul dagen
[..]
Was het toen geen plastic zak?
Ja, ik ben helemaal modern oom geworden.quote:
Die Tijger in jouw UI is ook gewoon een jongetjequote:Op dinsdag 2 december 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal modern oom geworden.
Robin.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn neefje heeft overigens een naam die je zowel bij jongens als meisjes ziet
Beauquote:
bo tiequote:Op dinsdag 2 december 2025 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beau
want je schrijft ook beauty deals
Kan beidenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beau
want je schrijft ook beauty deals
ging om de reclame van social dealquote:
Ja, lekkere vredesbesprekingen als de aangevallen partij grond moet afstaan aan de agressor.quote:Poetin heeft verklaard dat Rusland klaar is voor oorlog als Europa dat wil. De Russische president benadrukte dat zijn land geen oorlog wil met Europa. Volgens Poetin kiezen de Europeanen voor oorlog en blokkeren zij vredesbesprekingen.
Oh noes, we hinderen Trump! Dat is heel erg.quote:Volgens de president stellen de Europese landen eisen over de oorlog in Oekraïne die voor Rusland onaanvaardbaar zijn. Hij beschuldigde Europa er bovendien van de Amerikaanse regering en president Donald Trump te hinderen in hun pogingen om via onderhandelingen tot een vredesakkoord te komen.
dat wordt niks, deze podcast van boekesteijn en wijk was zeer velhelderend over het amateurisme van de amerikanenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lekkere vredesbesprekingen als de aangevallen partij grond moet afstaan aan de agressor.
[..]
Oh noes, we hinderen Trump! Dat is heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |