SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
Oke heb mijn Top2000 lijstje ingevuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Meat Loaf, kijk uit voor die hater hier
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
Oke heb mijn Top2000 lijstje ingevuld.Onpopulaire mening: Bohemian Rhapsody is een vreselijk nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/gif wave tom hanksquote:
Ze haten maar een eind weg want dat zijn mijn twee absolute favoriete nummers om te zingen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ontvangers moeten maar wat harder worden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende: Wij moeten in e-mail wat beleefder worden. Want de Hollandse directheid wordt niet echt gewaardeerd.
En ik vind het een leuk nummer om het jaar mee af te sluiten en dat mag.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Onpopulaire mening: Bohemian Rhapsody is een vreselijk nummer
De ontvangers gaan mijn loon binnenkort betalen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
De ontvangers moeten maar wat harder worden.
Pareltjes gaquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze haten maar een eind weg want dat zijn mijn twee absolute favoriete nummers om te zingen.
Ik had het niet eens geweten als je het niet gezegd had.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook gewoon een mooi nummer.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
Mensen hebben ook wel iets te zeggen over Mag Ik Dan Bij Jou. Ook niet mijn probleem. Ik heb dat nummer uitgekozen voor mijn moeder haar uitvaart dus ik heb gewoon een betekenis met dat liedje.
Die staan er standaard toch al in?quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik een lijstje moet maken met de kutste nummers ever
Wou eigenlijk mama doen van de Spice Girls maar ja dacht ja Wannabe haalt het sowieso altijd wel.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Mijn lijstje
CherryLips in MUZ / Top 2000 Editie 2025 #3 De stemweek is begonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |