Ja. Uiteraard.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo Ik ben trots dat je op het orgineel van The Sound of Silence hebt gestemd.
ohha, stemweek, vanavond eens een lijstje makenquote:Op woensdag 3 december 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo Ik ben trots dat je op het orgineel van The Sound of Silence hebt gestemd.
HELLO DARKNESSquote:Op woensdag 3 december 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Dacht ik ook toen ik net naar buiten liep.quote:
Opbokken met die wintertijdquote:Op woensdag 3 december 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik net naar buiten liep.
Hiervoor geven we een uur daglicht in de middag op hè.
heerlijkquote:Op woensdag 3 december 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik net naar buiten liep.
Hiervoor geven we een uur daglicht in de middag op hè.
Je moet er ook niet 5cm vanaf zittenquote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van.
Niet echt helder licht.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet er ook niet 5cm vanaf zitten
Zeg je nu dat @Recce geen helder licht isquote:Op woensdag 3 december 2025 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet echt helder licht.
Dat weet ik niet. Is hij dat?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeg je nu dat @:recce geen helder licht is
Zo klinkt het wel.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeg je nu dat @:recce geen helder licht is
dan is het teveelquote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja kan gebeuren dacht ik. Maar volgens mij moest je ook uitkijken bij depressies ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelijk ontslaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van me had nog nooit van de band Radiohead gehoord
Kun je hem meteen indoctrineren en doodgooien met hun muziek.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
creep?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een creepquote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |