Dan die.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De afrikaanse, gemiddeld genomen.
Doet me denken aan een oude greentextquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
Oh het is alweer half elf. Tijd vliegt als je grote oren hebt.
Fixedquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik ook maar naar bed voor ik mezelf de hele avond ga zitten afrikraken.
Trump gaat z'n belofte niet waar maken zo.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ook nergens meer over die ei-prijzen, hoe kun je nu nog een spiegeleitje maken
Ligt eraan of jullie mij accepteren met mijn flexibele aanwezigheidquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je een blijvende bewoner van ons dorp hier?
Je moet ons gewoon niet meer vergeten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan of jullie mij accepteren met mijn flexibele aanwezigheid
quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Buurmeisjequote:Op dinsdag 2 december 2025 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook ooit geaccepteerd. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vergeten zeker niet. Maar druk levenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet ons gewoon niet meer vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |